Omdat de rijschool die moet aanvragen maar wil nu van mij uitgestelde TTT wel examen maken, is dat niet mogelijk? Kan op cbr.nl niks vinden en op mails nog geen reactie gehad..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
Een TTT is toch maar enkele euro's goedkoper? Waarom dan niet gelijk een examen doen.
En nog komt het CBR niet rond, echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Een TTT [ afbeelding ]
Hoe onzeker en dom ben je als je dat neemt? Had gewoon examen aangevraagd, was je paar euro duurder uitgeweest en wellicht had je het gehaald.
De bedenker van de TTT lacht zich een deuk, een flinke bonus van de baas omdat iedereen erin trapt.
Daarom wordt de TTT nu evenduur als het examen, trapt toch iedereen weer inquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En nog komt het CBR niet rond, echt ongelooflijk.
Een trap in zijn ballen moet je die vent geven. Zeuren? Jij betaald ervoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef U1233039 het volgende:
maar mijn rijschool zeurt dan over hun slaginspercentage...
Je legt de lat wel heel hoog voor een beginnend bestuurder, laat ze nu eerst maar es laten zien dat ze kunnen rijden onder normale weersomstandigheden, waar ze anders toch 95% van de tijd in zullen rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het wel een terechte klacht eigenlijk, je moet toch ten alle tijden je auto kunnen beheersen, of het nou sneeuwt of niet...,
nou, hij heeft wel een punt en het is al druk zat met de files, even een stop op nieuwe rijders is zo'n gek idee nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je legt de lat wel heel hoog voor een beginnend bestuurder, laat ze nu eerst maar es laten zien dat ze kunnen rijden onder normale weersomstandigheden, waar ze anders toch 95% van de tijd in zullen rijden.
Heeft niks met onzeker en dom te maken. Ik heb zelf ook een TTT gedaan en heb zowel mijn theorie als praktijk in 1 keer gehaald.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Een TTT [ afbeelding ]
Hoe onzeker en dom ben je als je dat neemt? Had gewoon examen aangevraagd, was je paar euro duurder uitgeweest en wellicht had je het gehaald.
De bedenker van de TTT lacht zich een deuk, een flinke bonus van de baas omdat iedereen erin trapt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef U1233039 het volgende:
Daar was ik al achter maar werd nogal onder druk gezet, als ik m nie zou pakken zou mijn instructeur nog extra gaan lessen dus werd net zo duur..
Bij CBR kost een TTT 76 euro ik moest 140 neerleggen... OPLICHTERIJ van mn rijschool dus..
Hoe kan zon half uurtje nou 64 euro kosten
Een met auto's gok ik?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Dus je wordt nog dubbel opgelicht ook?![]()
Wat is dat voor rijschool?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |