ja hoor. nog 1die t al helemaal ziet zitten als ze alleen al leest dat annie me klappen gaat gevenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom???? Vertel, heerlijk eindelijk weer eens een ouderwetse matpartij
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
Was al bang dat er een regel was dat de laatste plaatser de volgende moest openen maar he, ik ben nieuw hier
Ja, de laatste opend een nieuw topic, ach dan weet je het voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
Was al bang dat er een regel was dat de laatste plaatser de volgende moest openen maar he, ik ben nieuw hier
das ook beetje de ongeschreven regel...maar dan weet je het voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
je hebt mooie hondenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 1 van de "witte" herders in het minst bezochte bos in de buurt van Amsterdam!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, de laatste opend een nieuw topic, ach dan weet je het voor de volgende keer
Nummer 445 staat al klaarquote:
Oh, wat lief van je, ja deze kan ik helemaal meeblerren en hij is zo sympathiek he, wat zou hij tegenwoordig eigenlijk doen, je hoort nooit meer iets van hemquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
Voor Mera, Laysa en alle andere smachters![]()
das een belgisch pratende nederlander...is dat in het kader van het voetballenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
Voor Mera, Laysa en alle andere smachters![]()
Waar is dat dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 1 van de "witte" herders in het minst bezochte bos in de buurt van Amsterdam!
[ afbeelding ]
Nais!!!! die raak je gewoon kwijt in de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
@welke zender?quote:
Van Sloterdijk richting IJmuiden en Beverwijk rijden en dan net voordat je bij het Zij Kanaal C en pontje buitenhuis komt, aan de linker kant. Het Noorderbos heet het.quote:
ned3quote:
Geen idee, beide primaquote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
ff vraagje,
is het nou wintertoer, of wintertour??? als ik het verkeerd geschreven heb wil je het dan even veranderen voor me Pietje????
Hij is goed! Heb de voorstelling gezien en de kaartjes voor april liggen al klaarquote:
Kan alle twee, afhankelijk van of het beginpunt tevens het eindpunt is of niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
ff vraagje,
is het nou wintertoer, of wintertour??? als ik het verkeerd geschreven heb wil je het dan even veranderen voor me Pietje????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |