ja hoor. nog 1die t al helemaal ziet zitten als ze alleen al leest dat annie me klappen gaat gevenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom???? Vertel, heerlijk eindelijk weer eens een ouderwetse matpartij
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
Was al bang dat er een regel was dat de laatste plaatser de volgende moest openen maar he, ik ben nieuw hier
Ja, de laatste opend een nieuw topic, ach dan weet je het voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
Was al bang dat er een regel was dat de laatste plaatser de volgende moest openen maar he, ik ben nieuw hier
das ook beetje de ongeschreven regel...maar dan weet je het voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
je hebt mooie hondenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 1 van de "witte" herders in het minst bezochte bos in de buurt van Amsterdam!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, de laatste opend een nieuw topic, ach dan weet je het voor de volgende keer
Nummer 445 staat al klaarquote:
Oh, wat lief van je, ja deze kan ik helemaal meeblerren en hij is zo sympathiek he, wat zou hij tegenwoordig eigenlijk doen, je hoort nooit meer iets van hemquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
Voor Mera, Laysa en alle andere smachters![]()
das een belgisch pratende nederlander...is dat in het kader van het voetballenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Jian het volgende:
Voor Mera, Laysa en alle andere smachters![]()
Waar is dat dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
Nog maar 1 van de "witte" herders in het minst bezochte bos in de buurt van Amsterdam!
[ afbeelding ]
Nais!!!! die raak je gewoon kwijt in de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
@welke zender?quote:
Van Sloterdijk richting IJmuiden en Beverwijk rijden en dan net voordat je bij het Zij Kanaal C en pontje buitenhuis komt, aan de linker kant. Het Noorderbos heet het.quote:
ned3quote:
Geen idee, beide primaquote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
ff vraagje,
is het nou wintertoer, of wintertour??? als ik het verkeerd geschreven heb wil je het dan even veranderen voor me Pietje????
Hij is goed! Heb de voorstelling gezien en de kaartjes voor april liggen al klaarquote:
Kan alle twee, afhankelijk van of het beginpunt tevens het eindpunt is of niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
ff vraagje,
is het nou wintertoer, of wintertour??? als ik het verkeerd geschreven heb wil je het dan even veranderen voor me Pietje????
Okequote:Op donderdag 17 december 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ned3
[..]
Geen idee, beide prima.
Bij de Wieller/skeeler baan dusquote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van Sloterdijk richting IJmuiden en Beverwijk rijden en dan net voordat je bij het Zij Kanaal C en pontje buitenhuis komt, aan de linker kant. Het Noorderbos heet het.
Kwam vanmiddag om een uur of 12 daar en aan de sneeuw te zien waren we de eerste die dag.
Vooral in deze tijd met het vuurwerk is het heerlijk daar.
Aan die kant is ook ergens een ingang, is er vlakbij.quote:
Maak je geen zorgen, je bent m'n type niet .... Julia Mera daarentegen denkt daar heel anders overquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Ja, Julia?
*voorzichtig op afstandje van overduidelijk verwarde Jian blijft
Gelukkig kan je dan de voetstappen volgenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nais!!!! die raak je gewoon kwijt in de sneeuw
Klopt, als je langs het zijkanaal c rijdt dan krijg je op een gegeven moment links de parkeerplaats van de wielerbaan. Vandaar uit kan je het bos daarachter in, dat is dat bos en het is daar inderdaad altijd rustig. Ik skeeler daar zomers wel eens om de drukte van Spaarnwoude te ontduiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan die kant is ook ergens een ingang, is er vlakbij.
Voordeel ook, geen andere honden. De reu heeft het niet zo op andere reuen helaas.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
gewoon om dat t hazes is en hazes heerst![]()
D'r was helemaal geen file, vanmorgen niet en vanavond ook niet, helemaal niets! Van mij mag het iedere dag zo zijnquote:
Ik zeg het vaker, een hond gaat op z'n baasje lijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De reu heeft het niet zo op andere reuen helaas.
Moet trouwens wel voorzichtig zijn met te zeggen dat daar een rustig bos is, want voor je het weet staat Teun er midden in met zijn bijl en kettingzaagquote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, als je langs het zijkanaal c rijdt dan krijg je op een gegeven moment links de parkeerplaats van de wielerbaan. Vandaar uit kan je het bos daarachter in, dat is dat bos en het is daar inderdaad altijd rustig. Ik skeeler daar zomers wel eens om de drukte van Spaarnwoude te ontduiken.
Vandaar! Weinig mensen kennen het bos, moeten we maar houden ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, als je langs het zijkanaal c rijdt dan krijg je op een gegeven moment links de parkeerplaats van de wielerbaan. Vandaar uit kan je het bos daarachter in, dat is dat bos en het is daar inderdaad altijd rustig. Ik skeeler daar zomers wel eens om de drukte van Spaarnwoude te ontduiken.
Jij wil die SC leeg hebben hè. Iedere avond kom je met zo'n vage kijktipquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
om 20:25 Raou Verveer
Goeie date-plaats voor Mera en Ian eventueel...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
oh, je bedoelt al die mannen op de fiets met kinderzitje, ach dat heeft elk bos volgens mij of parkeerplaatsquote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vandaar! Weinig mensen kennen het bos, moeten we maar houden ook![]()
'savonds in de zomer is het wel druk met: Man zoekt Man.Een toepasselijk mondje
Gaat niet altijd op, hier is mijn vrouw de baas en die is juist gek op reuenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg het vaker, een hond gaat op z'n baasje lijken
Dat doet Staatsbosbeheer toch al voor onsquote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet trouwens wel voorzichtig zijn met te zeggen dat daar een rustig bos is, want voor je het weet staat Teun er midden in met zijn bijl en kettingzaag
die vind ik minder.quote:
beetje uit de buurt voor hen beiden hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeie date-plaats voor Mera en Ian eventueel...
Dat ze daar samenkomen...geen probleem, moeten ze zelf weten maar laat ze dan wel de stukken keukenrol, toiletpapier en al het andere afveeg gebeuren opruimenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, je bedoelt al die mannen op de fiets met kinderzitje, ach dat heeft elk bos volgens mij of parkeerplaats
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
die vind ik minder.
deze vind ik weer wel ok:
Voor de liefde telt geen afstand.... toch???quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje uit de buurt voor hen beiden he
Ik zie het je doen, auto langs de kant, quasi fluitend om je heen kijken, snel achterklep open en laden maarquote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doet Staatsbosbeheer toch al voor ons
Het hout ligt altijd al keurig klaar op een stapel
Huh?quote:
quote:
En ik bel mijn zwager dan atijd, die komt met de aanhanger en heeft weer voor een paar weken hout.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doet Staatsbosbeheer toch al voor ons
Het hout ligt altijd al keurig klaar op een stapel
true, true, maar zou makkelijker zijn als ze meer in hun eigen regio zouden zitten ipv alle 2 een end onderwegquote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor de liefde telt geen afstand.... toch???
Ik heb er een aanhangwagen voor aangeschaftquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie het je doen, auto langs de kant, quasi fluitend om je heen kijken, snel achterklep open en laden maar
Jongens, ho maar, niet alles wat uit Amsterdam komt is goedquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je ook hazes post
nog een mooie
hehe, die heb ik ook maar al te vaak meegezongen in de kroegquote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
De mooiste van Hazes? Dat vond ik altijd het volgende nummer aan het einde van de avond/nacht. Maar dat kwam vermoedelijk doordat ik dan niet geheel nuchter meer was![]()
hazes wel, hazes heerstquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jongens, ho maar, niet alles wat uit Amsterdam komt is goed
Ik blèr vaak genoeg met 'm mee, maar tis wat Teun zegt, dan ben ik in een dermate staat ......quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hazes wel, hazes heerst
heb nog een nr van m gezongen op die meet van elders
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Hazes is best te pruimen met een borrel op, zelfs ontroerend weleens, maar nu stoppen of ik ga Volendam/singers posten....
oh jee eerst klappen willen geven en nu dreigen met jan smit en co.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Hazes is best te pruimen met een borrel op, zelfs ontroerend weleens, maar nu stoppen of ik ga Volendam/singers posten....
Hier vlakbij is een soort opslag/overslag van de gemeente waar zand, houtsnipper en vaak mooie stukken boom klaar liggen om in te laden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er een aanhangwagen voor aangeschaft![]()
't Bos is van ons allemaal, makkelijk zat
Kun je het niet ter plekke in de hens steken?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier vlakbij is een soort opslag/overslag van de gemeente waar zand, houtsnipper en vaak mooie stukken boom klaar liggen om in te laden.
Voor het hout moet je er wel snel bij zijn![]()
Jammer dat ik geen openhaard heb, zou het ook wel weten.
technisch gezien gaat dat eigenlijk andersom hoor teunquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een meisje?
Mera...kom d'r maar in
Ow, denk ik eens een keer geëmancipeerd, 't kon nog net in 2009, krijgen we ditquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
technisch gezien gaat dat eigenlijk andersom hoor teun
eh, ken je die ene keeper van ado ?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom quote iedereen mij en begint over Mera!?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een meisje?
Mera...kom d'r maar in
Bij mijn ouders vroeger thuis;quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Zijn die er dan??quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
gok eensquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom quote iedereen mij en begint over Mera!?
Potver....ik dacht jij zei t weer....tis niet te geloven,...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een zwak voor Hazes! Ik kom uit zo'n wijk waar iedereen in de zomer op een omgekeerde kratje zit en biertjes aan het tanken is met Hazes op de radio.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je ook hazes post
nog een mooie
Gewoon, omdat 't kanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom quote iedereen mij en begint over Mera!?
whaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
eh, ken je die ene keeper van ado ?
Dat doet de "jeugd" geregeld maar dikke verse boomstammen branden niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je het niet ter plekke in de hens steken?
Iedereen dacht het zo'n beetje Annie, maar om dat nou zo blunt neer te zettenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Potver....ik dacht jij zei t weer....tis niet te geloven,...![]()
Tsja de Cats hebben best wel kippevel-platen.....quote:
nou...nou...daar wil ik het wel eens even over hebben over dat domme over ge-mancipeer....ik vervloek mijn moeder en dr hele generatiequote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ow, denk ik eens een keer geëmancipeerd, 't kon nog net in 2009, krijgen we dit
ik kom niet uit zo een wijk, maar ik vind hazes gewoon top.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een zwak voor Hazes! Ik kom uit zo'n wijk waar iedereen in de zomer op een omgekeerde kratje zit en biertjes aan het tanken is met Hazes op de radio.
De Pijpquote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een zwak voor Hazes! Ik kom uit zo'n wijk waar iedereen in de zomer op een omgekeerde kratje zit en biertjes aan het tanken is met Hazes op de radio.
* Meldtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar zijn ze gebleven...de mannen die niet twijvelen ...Mannen die echt nog man zijn![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
eh, ken je die ene keeper van ado ?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...nou...daar wil ik het wel eens even over hebben over dat domme over ge-mancipeer....ik vervloek mijn moeder en dr hele generatie![]()
Watjes...Mietjes hebben ze van jullie mannen gemaakt....waar zijn ze gebleven...de mannen die niet twijvelen ...Mannen die echt nog man zijn![]()
O....tis echt een punt van frustratie
ow god...jij bent er ook al zo ene...man man man wanneer gaan jullie weer eens recht op je doel af...dat domme rondjes lopen alsof je rechterpink er af is gehakt....ik vervloek zequote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Iedereen dacht het zo'n beetje Annie, maar om dat nou zo blunt neer te zetten, ach ja, Laysa
Nee, Brabantse wijkquote:
Ja, wanneer gaan wij eens neuken?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow god...jij bent er ook al zo ene...man man man wanneer gaan jullie weer eens recht op je doel af...dat domme rondjes lopen alsof je rechterpink er af is gehakt....ik vervloek ze
*meldtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...nou...daar wil ik het wel eens even over hebben over dat domme over ge-mancipeer....ik vervloek mijn moeder en dr hele generatie![]()
Watjes...Mietjes hebben ze van jullie mannen gemaakt....waar zijn ze gebleven...de mannen die niet twijvelen ...Mannen die echt nog man zijn![]()
O....tis echt een punt van frustratie
Als jij weer heeeeeeeeeeeeeeelemaal bent opgeknaptquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan wij eens neuken?
Zou je wel willen hè, om ze vervolgens achter je aan te laten huppelenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow god...jij bent er ook al zo ene...man man man wanneer gaan jullie weer eens recht op je doel af...dat domme rondjes lopen alsof je rechterpink er af is gehakt....ik vervloek ze
ik nodig je net nog uit om mee te gaan naar k1 evenement. omdat je na afloop weer zo liefdevol zou zijn, maar nee dat negeer je weer hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me ineens beter! Hallelujah ik ben genezen!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij weer heeeeeeeeeeeeeeelemaal bent opgeknapt![]()
Die gek is levensmoe of gewoon domquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef KRIBBET het volgende:
Op de valreep nog de held van 2009 worden:![]()
![]()
![]()
Man in scootmobiel redt honden MAARSSENBROEK -
Een invalide man in Maarssenbroek bedacht zich donderdag geen moment toen hij twee honden door het ijs zag zakken.
De man, die ook nog eens hartpatiënt is, kroop uit zijn voertuig en redde de honden uit het ijskoude water van de verdrinkingsdood, meldt RTV Utrecht.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè, om ze vervolgens achter je aan te laten huppelen
Nou, goffer ........quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
K1quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik nodig je net nog uit om mee te gaan naar k1 evenement. omdat je na afloop weer zo liefdevol zou zijn, maar nee dat negeer je weer he
Euh, pardon?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa tuurlijk allemaal ineens ''echte'' mannen...maar puntje bij paaltje...neeeeeeee hoor....dan moet meneer laten zien hoe gevoelig tie wel niet is....
Ja, d'r niet in bijten s.v.p.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa tuurlijk allemaal ineens ''echte'' mannen...maar puntje bij paaltje...neeeeeeee hoor....dan moet meneer laten zien hoe gevoelig tie wel niet is....
wtf? ik ben getrouwd?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
K1...maar jij bent getrowud..dus val je voor de rest buiten de boot
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik voel me ineens beter! Hallelujah ik ben genezen!![]()
Morgen rond de middag!
Niet??? ik dacht dat je ''samen'' wasquote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wtf? ik ben getrouwd?
wanneer en waarom hoor ik dit nu pas?
hahaha je bent lekker op dreef....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
K1...maar jij bent getrowud..dus val je voor de rest buiten de boot
Het gaat sowieso snel vandaag, heb ik het ideequote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wtf? ik ben getrouwd?
je hoeft ook niet te happen hoor teuntjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De echte mannen trappen d'r hier mooi in hè. Tante Bep heeft opeens alle aandacht. Nah, de tyfus voor d'r
Wehehe "Teuntje"quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te happen hoor teuntje
net mijn vinger voor de zekerheid nog maar ff gecheckt en nee geen ring hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet??? ik dacht dat je ''samen'' was
Relax vrouw, stelt toch niks voor, verdovinkie beetje prutsen en je bent al weer onderweg naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Anniebab het volgende:
Shit, ik moet morgenochtend om half 8 tot 9 uur bij de tandarts zitten, ze gaan aan me kroon beginnen....ik ben bang, echt....
Als jij die vijftien cm happen wil, dan kom je die maar halen. Wel cash geld meebrengenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te happen hoor teuntje
ja wel heel erg snel ineens. ik getrouwd en jij ook al bijna geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat sowieso snel vandaag, heb ik het idee
Yep! O, ja het enige voorspel dat we hebben is dat ik ik een keertje spuug om de boel nat te maken de rest komt vanzelf wel! En als ik klaar ben ga ik slapen, wat jij doet/wil zal me dan zorg wezen! Een ongeëmancipeerde vrouw!quote:
Jah, met Linda toch Super.....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
wtf? ik ben getrouwd?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij die vijftien cm happen wil, dan kom je die maar halen. Wel cash geld meebrengen
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Relax vrouw, stelt toch niks voor, verdovinkie beetje prutsen en je bent al weer onderweg naar huis
ik ga lekker naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! O, ja het enige voorspel dat we hebben is dat ik ik een keertje spuug om de boel nat te maken de rest komt vanzelf wel! En als ik klaar ben ga ik slapen, wat jij doet/wil zal me dan zorg wezen! Een ongeëmancipeerde vrouw!
tis wel vroeg dan heb je het gelijk maar gehad....bah....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou.... ik dacht morgen lekker vrij, schoot dit door me hoofd, zie ik als een berg tegenop, ik weet t t zal wel meevallen, maar toch...
Vergeleken bij je polsen valt dat tegen....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij die vijftien cm happen wil, dan kom je die maar halen. Wel cash geld meebrengen
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vergeleken bij je polsen valt dat tegen....
Mwah, dat was een grapje, ik zou ooit nog een plaatje posten, hier komt ie danquote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vergeleken bij je polsen valt dat tegen....
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, dat was een grapje, ik zou ooit nog een plaatje posten, hier komt ie dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin je steeds meer te waarderen
Zolang het maar geen gerookte paling is!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zou toch ook moeten weten dat de lekkerste paling niet de dikste paling is
Sensilube is het toverwoord, dan brandt er niets aanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gerookte paling is!
Dat ze dat bij Tinypic meteen zien joh, die moeten wel heule grote beeldschermen hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, dat was een grapje, ik zou ooit nog een plaatje posten, hier komt ie dan![]()
[ afbeelding ]
ga lente volgend jaar ws weer naar tokyo voor k1 gala. ga je mee? mag je na afloop liefdevol zijn en daarna weer lekker en snel naar huisquote:
Die denken dat het niet kan hè, dan laten ze het staanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ze dat bij Tinypic meteen zien joh, die moeten wel heule grote beeldschermen hebben
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ga lente volgend jaar ws weer naar tokyo voor k1 gala. ga je mee? mag je na afloop liefdevol zijn en daarna weer lekker en snel naar huis
Ik begin nu te begrijpen waarom je een échte man tegen wil komenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
....nou.....daar heb ik geen geld voor
Nee idd das de middelste maat....maar das paling Teun, vink heeeel wat anders...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zou toch ook moeten weten dat de lekkerste paling niet de dikste paling is
En waarom die paling? Vroeger aten de vrouwen met liefde stokvis! Die was nog extra zilt ook!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sensilube is het toverwoord, dan brandt er niets aan
Dat zeg ik, de middelmaatquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee idd das de middelste maat....maar das paling Teun, vink heeeel wat anders...
smoesjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
....nou.....daar heb ik geen geld voor
ik hoef heel niet meer de wereld over voor of met een man...dat heb ik allemaal al gedaan.....dus daar ligt het niet aan....nee...go fish julliequote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begin nu te begrijpen waarom je een échte man tegen wil komen
Het is een neger dus die zal vast een flinke banaan hebben!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
whaha op Ned 3....die gozer is echt leuk
Echte mannen betalen zo'n reisje gewoon, je lijkt geen echte man te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
smoesjes.
en maar klagen over gebrek aan echte mannen die niet recht op hun doel afgaan he
lig in een deuk hierquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
Nah, lekker is dat. Eergisteren nog op witte stranden willen liggen, in de schaduw van palmbomen. Twee dagen later is het opeens anders. Je lijkt mij wel een echte vrouw te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoef heel niet meer de wereld over voor of met een man...dat heb ik allemaal al gedaan.....dus daar ligt het niet aan....nee...go fish jullie
Of beidequote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die gek is levensmoe of gewoon dom
Die was bij P&W, ik dacht eergisterenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is een neger dus die zal vast een flinke banaan hebben!
Ik heb ook nergens beweerd dat ik niet een echte vrouw zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, lekker is dat. Eergisteren nog op witte stranden willen liggen, in de schaduw van palmbomen. Twee dagen later is het opeens anders. Je lijkt mij wel een echte vrouw te zijn![]()
Een btje late reaktie maar dit is een ware heldquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef KRIBBET het volgende:
Op de valreep nog de held van 2009 worden:![]()
![]()
![]()
Man in scootmobiel redt honden MAARSSENBROEK -
Een invalide man in Maarssenbroek bedacht zich donderdag geen moment toen hij twee honden door het ijs zag zakken.
De man, die ook nog eens hartpatiënt is, kroop uit zijn voertuig en redde de honden uit het ijskoude water van de verdrinkingsdood, meldt RTV Utrecht.
hehehehe, ik betaal ook niet voor mezelf. ik ga op uitnodigingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echte mannen betalen zo'n reisje gewoon, je lijkt geen echte man te zijn
Dat doe je goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, ik betaal ook niet voor mezelf. ik ga op uitnodiging
krijg nog geld toe ook
en bergen zullen je deel wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het sneeuwt!! Jaaaaah eindelijk!![]()
![]()
Paling, Volendamse muziek.. is dit de Volendamse inteelt sitequote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom die paling? Vroeger aten de vrouwen met liefde stokvis! Die was nog extra zilt ook!
nah ik ben uitgevist.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoef heel niet meer de wereld over voor of met een man...dat heb ik allemaal al gedaan.....dus daar ligt het niet aan....nee...go fish jullie
Ja vind ik trouwens ook, tegenwoordig blijven de mensen te vaak staan kijken, als er iets is gebeurd,of doen net of hun neus bloedt.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een btje late reaktie maar dit is een ware held![]()
![]()
jawelquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik ben uitgevist.
deed een aanbod en jij krabbelde terug. geen geklaag meer over gebrek aan echte mannen nu he
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Paling, Volendamse muziek.. is dit de Volendamse inteelt site![]()
Ze hebben daar 1 kans gehad om de inteelt te doorbreken maar ja, Yolanthe hebben ze het dorp uitgejaagd
Gelukkig was hij wel op tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een btje late reaktie maar dit is een ware held![]()
![]()
idd, maar concentreren op zijn verhaal en FOK! is lastigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
Ja nou voor t zelfde geld ben jij een potloodventer die voor de schijn zijn honden uitlaat..... ik ben t volendam gekut ff zat.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 kans gehad om de inteelt te doorbreken maar ja, Yolanthe hebben ze het dorp uitgejaagd
Generaties neef-nicht huwelijken om zes vingers en zwemvliezen te kweken en dan komt zo'n spaanse garnaal de genenpopulatie vervuilen met haar mooi gebitje en leuke snoetje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Multitasken Pietjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
idd, maar concentreren op zijn verhaal en FOK! is lastig
Het was ook niet de bedoeling dat jij of ik er iets mee zouden doen hèquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik ben uitgevist.
deed een aanbod en jij krabbelde terug. geen geklaag meer over gebrek aan echte mannen nu he
DVD laten meelopen en later kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
idd, maar concentreren op zijn verhaal en FOK! is lastig
is wel lachen hoor. krijgen ook soort van pasjes altijd.quote:
Ja en dan kan er wel gezegd worden die man is gek, hij reageerde vanuit een impuls. Het is goed afgelopen toch? En dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja vind ik trouwens ook, tegenwoordig blijven de mensen te vaak staan kijken, als er iets is gebeurd,of doen net of hun neus bloedt.
Het is veel te koud voor het (IKEA)potloodje, misschien van de zomer weerquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou voor t zelfde geld ben jij een potloodventer die voor de schijn zijn honden uitlaat..... ik ben t volendam gekut ff zat.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef gomi het volgende:
nachtclubs met rijen van hier tot ... eh ja daar
waar is D eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat jij of ik er iets mee zouden doen hè![]()
Typisch vrouwelijk, zo'n boodschap afgeven. En dan maar hopen dat de juiste hapt.
Met een bevroren frikandel kan t ook dusss.... laat je gaan zou ik zeggen....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is veel te koud voor het (IKEA)potloodje, misschien van de zomer weer
ah kom op annie. als ik ff kut over volendam is t gewoon beetje geinen. weet je ook wel.meen t nooit echt serieusquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou voor t zelfde geld ben jij een potloodventer die voor de schijn zijn honden uitlaat..... ik ben t volendam gekut ff zat.
Pietje is geen vrouw! Dus die kan maar één ding tegelijk verklotenquote:
ik had t ook niet over jou...maarover die godslasterende kardinaal en die hoop kribbe....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kom op annie. als ik ff kut over volendam is t gewoon beetje geinen. weet je ook wel.meen t nooit echt serieus
ah k. omdat ik eerder vandaag ook ff iets over volendam zei.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik had t ook niet over jou...maarover die godslasterende kardinaal en die hoop kribbe....
Dat was gein....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. omdat ik eerder vandaag ook ff iets over volendam zei.
en je me meteen in elkaar wilde slaan
Gevoelig typje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. omdat ik eerder vandaag ook ff iets over volendam zei.
en je me meteen in elkaar wilde slaan
Jij komt echt uit Volendamquote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik had t ook niet over jou...maarover die godslasterende kardinaal en die hoop kribbe....
Niks mis met Volendam en ook niet met Marken, Hoorn, Enkhuizen, Medemblik, Muiden, Urk, Den Oever, Harlingen, Workum, Makkum, Staveren. De pareltjes van Nederlandquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
idd....mooi!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Supernummer, ... the gril has taste
x2quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij komt echt uit VolendamDat wist ik echt niet
![]()
Oke, (vandaag) geen grappen meer over het Palingdorp
IJsselmeerzeiler Teun ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met Volendam en ook niet met Marken, Hoorn, Enkhuizen, Medemblik, Muiden, Urk, Den Oever, Harlingen, Workum, Makkum, Staveren. De pareltjes van Nederland
De 12 stedentocht? En overal een harinkie happenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met Volendam en ook niet met Marken, Hoorn, Enkhuizen, Medemblik, Muiden, Urk, Den Oever, Harlingen, Workum, Makkum, Staveren. De pareltjes van Nederland
nah een middelmaat palingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De 12 stedentocht? En overal een harinkie happen
Maar morgen mogen we weer losquote:
Ik heb wel eens gehoord dat die paling dwars door de dijk gaat, de begraafplaats op en zich daar tegoed doetquote:
Hoelang kan dat nog? Ze moeten toch een paar maanden de paling met rust laten?quote:
alleen Plezier of ook races ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Und weiter, maar dat was......
hehe, ik eet ze niet. maar ze zullen best lekker zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat die paling dwars door de dijk gaat, de begraafplaats op en zich daar tegoed doet![]()
En toch blijven ze lekker
Als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan Theo van Gogh denkenquote:
Teun dat had je nou niet moeten zeggen........ik heb net een visschotel besteld voor de kerst..met palingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat die paling dwars door de dijk gaat, de begraafplaats op en zich daar tegoed doet![]()
ik las dat de meeste supermarkten ze ui de schappen halen. visboeren wet ik niet. mar de supermarkten doen t omdat t erg slecht gaat met de paling geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoelang kan dat nog? Ze moeten toch een paar maanden de paling met rust laten?
Ik ben meer van het snoeken.
't zijn lijkenvreters, moet jij toch weten Anniequote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun dat had je nou niet moeten zeggen........ik heb net een visschotel besteld voor de kerst..met paling![]()
zal ik teuns post nog ff quoten zo vlak voor kerst?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun dat had je nou niet moeten zeggen........ik heb net een visschotel besteld voor de kerst..met paling![]()
Er was één race waar ik met eigen jacht een paar keer aan mee gedaan heb, de 24-uurs van Medemblik. Met die klippers deed ik af en toe mee aan de Bolkoppenrace, de Strontrace en de Muider hardzeildagen.quote:
trouwens , er staan hier allemaal jochies met hun vinger de gaten van de dijk te dichten, in ploegendienst , dus dat kan niet....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik las van de week iets over een varkenskop in t water hangen en dat hij dan vol lag met paling als je m weer ging ophalenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn lijkenvreters, moet jij toch weten Annie
Ik kom het wel bij je opeten Anniequote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, maar dat is redelijk gemeengoed.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik las van de week iets over een varkenskop in t water hangen en dat hij dan vol lag met paling als je m weer ging ophalen
Jah , maar ik wil t niet horen nu....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn lijkenvreters, moet jij toch weten Annie
Er zou een vangverbod komen, als de Spanjaarden en Chinesen de glasaaltjes nu is met rust lieten voor een jaar , was er helemaal geen probleem volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik las dat de meeste supermarkten ze ui de schappen halen. visboeren wet ik niet. mar de supermarkten doen t omdat t erg slecht gaat met de paling geloof ik
Prima, dan hebben we het er morgen wel overquote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah , maar ik wil t niet horen nu....
Okee, laat me raden; Dehler, Victoire ...........Optimistjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er was één race waar ik met eigen jacht een paar keer aan mee gedaan heb, de 24-uurs van Medemblik. Met die klippers deed ik af en toe mee aan de Bolkoppenrace, de Strontrace en de Muider hardzeildagen.
Meer het merendeel gewoon recreatief.
ik kende t niet tbh.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is redelijk gemeengoed.
Dat hoort niemand hè, zingende vissers op zee. Afijn, dat is misschien maar beter ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook gewoon gaan zingen?
Westerly 33 AKquote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, laat me raden; Dehler, Victoire ...........Optimistje
hehe, pak maar mijn hand van die 2 vind ik wel ok tbhquote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
Voor de liefhebbers...Gnegnegne...![]()
Nee het gaat om de manier waarop de paling aan zijn eind komt. In het zout gooien en een langzame dood sterven...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik las dat de meeste supermarkten ze ui de schappen halen. visboeren wet ik niet. mar de supermarkten doen t omdat t erg slecht gaat met de paling geloof ik
ah idd, staat me nu ook bij idd. om ze van de slijmlaag te ontdoen ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee het gaat om de manier waarop de paling aan zijn eind komt. In het zout gooien en een langzame dood sterven...
Mooie, goeie boot ook voor een goeie prijs ook vaak, 30 a 40 duizend voor dat jaar denk ik ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was van 78, een oudje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een idee voor de andere veel te veel "zangers" uit Volendam? Gewoon op de Heen en Weer en dan alleen Heenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoort niemand hè, zingende vissers op zee. Afijn, dat is misschien maar beter ook
Ja dat dus. Ik hou van paling maar dit hoeft toch niet zo? En vandaar dus dat diverse zaken de paling uit de schappen hebben genomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd, staat me nu ook bij idd. om ze van de slijmlaag te ontdoen ofzo
laters anniebab btw
Was nog in de guldentijd, ik meen iets van 86.000. En daarna nog voor 60.000 verspijkeren, want redelijk verwaarloosd en wat verborgen gebrekenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie, goeie boot ook voor een goeie prijs ook vaak, 30 a 40 duizend voor dat jaar denk ik ?
Daar kan ik niet tegen op maar ben ook trots op mijn bootje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was van 78, een oudje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zap ze en voor morgen..veel sterkte!quote:
Ik heb momenteel ook geen boot meer, mijn laaste boot was een victoire 28 uit 72, oud beesje, maar zeilen als een speerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
En inderdaad ook een goed, sterk en zeewaardig schip. We wilden er ook verre reizen mee maken, maar 't liep net een tikkie anders
Ook datquote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Trots omdat hij niet zinkt? zou ik ook zijn
Mooi man, dat zeilen. Als ik ergens pijn van heb is het wel dat ik dat ding kwijt ben. En die oudere schepen zijn het best vind ik, sterk, degelijk, niet overtuigd en ze zeilen gewoon goed. Ik ben niet, zoals je pa, een racer maar meer een comfort zeiler. Zeilen zetten en er niet teveel meer aan rommelen en als de wind tegen zit varen we gewoon in een andere richting die wel lekker aan te zeilen is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook geen boot meer, mijn laaste boot was een victoire 28 uit 72, oud beesje, maar zeilen als een speerM'n vader was een echte zeilfreak, o.a. Azoren Race
Same here, gewoon lekker relaxed genieten van het water, de wind en als het meezit de zon, ik was wat dat betreft een doorn in het oog van die ouwe daar moest alles altijd tot in de perfectie strak staan en schelden dat ie vroeger deed als we 'm niet serieus namen en er gewoon weer een sloppy pleziervaartje van maaktenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi man, dat zeilen. Als ik ergens pijn van heb is het wel dat ik dat ding kwijt ben. En die oudere schepen zijn het best vind ik, sterk, degelijk, niet overtuigd en ze zeilen gewoon goed. Ik ben niet, zoals je pa, een racer maar meer een comfort zeiler. Zeilen zetten en er niet teveel meer aan rommelen en als de wind tegen zit varen we gewoon in een andere richting die wel lekker aan te zeilen is.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Same here, gewoon lekker relaxed genieten van het water, de wind en als het meezit de zon, ik was wat dat betreft een doorn in het oog van die ouwe daar moest alles altijd tot in de perfectie strak staan en schelden dat ie vroeger deed als we 'm niet serieus namen en er gewoon weer een sloppy pleziervaartje van maakten
Kijk eens aan, dat komt helemaal goed hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook datkomende zomer heb ik dat probleem niet want ben zeker 1 kilo afgevallen
quote:Stroomstoring in Groningen
GRONINGEN - Tienduizend huishoudens in het zuiden van de stad Groningen zitten sinds half zes zonder stroom.
Oorzaak van de storing is een brand in een transformatorhuisje, meldt de Nos. Om half acht waren de vlammen gedoofd.
Netwerkbeheerder Enexis weet nog niet wanneer in Groningen Zuid de lichten weer aan gaan.
Mooie hè, en botenvolk is toch een apart volk, ook in de havens gewoon lekker onder elkaar, heerlijke sfeerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zie dat zo voor mij. Een vriend van muh, die voer op klippers, dat was ook tering vuurvreter. Al had ie z'n corpus vol met beerenburg, dat nog weg gespoeld met een half fust bier, die zeilen zouden en moesten perfect staan.
Hij zag niets meer, kon amper op z'n benen staan, maar daar was hij immer erg alert op
Tja, een gasoven? keukendeur dicht gasoven aan dan heb je nog warmte, ooit meegemaakt in delfzijl. Btje inventief zijn!quote:
Nou, ben wel een beetje bang voor de feestdagen die gaan komenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat komt helemaal goed hoor
ah gewoon lekker je bed in onder 2 dekbedden, no problemmo tochquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja, een gasoven? keukendeur dicht gasoven aan dan heb je nog warmte, ooit meegemaakt in delfzijl. Btje inventief zijn!
Dan ben je blij met een openhaard! Moet er niet aan denken nu, veelte koud voor mij en zeker voor mijn vogeltjesquote:
Het is vooral een kleine wereld, iedereen kent iedereen. Je maakt ook allemaal wel eens een keer een spannend moment mee en dat geeft toch iets van een band. En in de haven vond ik het ook altijd zeker zo gezellig als op het water. Ik kan er wel een boek over schrijven. Sweet memoriesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie hè, en botenvolk is toch een apart volk, ook in de havens gewoon lekker onder elkaar, heerlijke sfeer
Een waterbed zonder stroom blijft heeeeel lang koudquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
ah gewoon lekker je bed in onder 2 dekbedden, no problemmo toch
Die vreten het meeste dan wel op, ik zelf ga altijd uit van een kilo of 2 en daarna weer ff rustig aan doen, komt allemaal goed!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou, ben wel een beetje bang voor de feestdagen die gaan komen![]()
Vanavond alvast de meeste boodschappen gehaald, we zouden een weeshuis kunnen voeden en we zijn maar met z'n 2tjes. Er komt nog wel een hoop vreet-volk langs
Ben ikook bang voor, is elk jaar zo maar wel erg gezellig.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vreten het meeste dan wel op, ik zelf ga altijd uit van een kilo of 2 en daarna weer ff rustig aan doen, komt allemaal goed!
Zeker weten, mooiste vakanties die ik heb beleeft, ook als kindquote:Op donderdag 17 december 2009 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is vooral een kleine wereld, iedereen kent iedereen. Je maakt ook allemaal wel eens een keer een spannend moment mee en dat geeft toch iets van een band. En in de haven vond ik het ook altijd zeker zo gezellig als op het water. Ik kan er wel een boek over schrijven. Sweet memories
Op die lengte zie je dat zeker niet, arme ik..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben ikook bang voor, is elk jaar zo maar wel erg gezellig.
Ik weeg mezelf eigenlijk nooit, ben al jaren ongeveer hetzelfde en met een lengte van bijna 2 meter zie je kilootje meer of minder niet
Trusten en tot een andere keer.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker.
Ook tot later! Ik heb net een peukje gedaan maar het koud voor een buitenrokerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één peuk en dan maar eens gaan denken aan een lange pauze
Ik haat boten! Ik ben de derde generatie die zwemmen en boten haat voor zover ik weet!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie hè, en botenvolk is toch een apart volk, ook in de havens gewoon lekker onder elkaar, heerlijke sfeer
Jij bent wat kleiner begrijp ikquote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op die lengte zie je dat zeker niet, arme ik..
Ik heb het alleen bij zeilboten, die gasten zijn te lui om de mast naar beneden te halen zodat je voor elke brug staat te wachten en nog net het vlaggetje boven de weg uit ziet komenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik haat boten! Ik ben de derde generatie die zwemmen en boten haat voor zover ik weet!
Nee!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij bent wat kleiner begrijp ik![]()
Vanaf januari lekker veel sporten en Sonja Bakkeren?
Heel goed, gewoon dooreten en schijt hebben aan Sonja. De restjes moeten altijd nog op.quote:
Ik droom wekelijks over bootjes, er gaat geen weekend voorbij of ik neus rond in de vaarkrant, vele bloggers gevolgd die rond de wereld zeilden, google earth erbij en maar mijmerenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
deze dan maar effe Teun, daar slapen we goed op en dan weg![]()
65 kilo is behoorlijk slank met die lengtequote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon dooreten en schijt hebben aan Sonja. De restjes moeten altijd nog op.
Mijn vrouw loopt wel is te zeuren ze is 173cm lang en weegt zo rond de 65 kilo, dan wil ze na de kerst wel zo snel weer terug naar de 65. Gezeur om niets en als man kan je alleen maar de verkeerde antwoorden geven
Dat gaat niet voor iederen op ,,Ik haat lijnen dat vooropgesteld.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon dooreten en schijt hebben aan Sonja. De restjes moeten altijd nog op.
Mijn vrouw loopt wel is te zeuren ze is 173cm lang en weegt zo rond de 65 kilo, dan wil ze na de kerst wel zo snel weer terug naar de 65. Gezeur om niets en als man kan je alleen maar de verkeerde antwoorden geven
Vind ik ook en iedereen met mij maar zo heel af en toe heeft ze zo'n buiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
65 kilo is behoorlijk slank met die lengte![]()
Vind ik dan, ben net zo lang en toch wel een tikkie zwaarder![]()
Maarja ik hou van lekker eten en ga daar niet vervolgens over zitten zeuren.![]()
Vreten op aarde!![]()
(ohja, makkelijk praten, want ik ben net een kilo of 5 afgevallen)
Gelijk heb je hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
65 kilo is behoorlijk slank met die lengte![]()
Vind ik dan, ben net zo lang en toch wel een tikkie zwaarder![]()
Maarja ik hou van lekker eten en ga daar niet vervolgens over zitten zeuren.![]()
Vreten op aarde!![]()
(ohja, makkelijk praten, want ik ben net een kilo of 5 afgevallen)
Denk dat niemand lijnen echt leuk vindt maar bij de een gaat het veel makkelijker heb ik wel is het idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor iederen op ,,Ik haat lijnen dat vooropgesteld.
Mwah heb eigenlijk weinig te doen met de feestdagen, en dat afvallen ging ook per ongeluk dus eigenlijk ben ik gewoon onbewust goed bezig, ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vind ik ook en iedereen met mij maar zo heel af en toe heeft ze zo'n bui![]()
Ik hou ookvan lekker etenben ook diegene die hier thuis in de keuken staat, en dan hebben we het welover koken en niet over opwarmen.
OOhh je hebt er vast rekening meegehouden,je mag met de feestdagen dus 7kilo aankomen
Niet oeverdadig schransen zoals 90% van de Nederlanders? Hier komt het gourmetstel weer te voorschijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwah heb eigenlijk weinig te doen met de feestdagen, en dat afvallen ging ook per ongeluk dus eigenlijk ben ik gewoon onbewust goed bezig, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |