Hier stopte ik met lezen omdat ik hem al doorhad.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef mirved het volgende:
Na een carrière te hebben gehad als beroepsmilitair ben ik overgestapt op freelance werk.
Hahaha, ik snap de grap!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef mirved het volgende:
Na een carrière te hebben gehad als beroepsmilitair ben ik overgestapt op freelance werk. Dit verdient beter, je kan zelf je uren plannen en je hoeft je minder aan regels te houden. Het enige nadeel zijn mijn collega's. Ik werk met een vast groepje, we zijn meestal met 4 personen en af en toe een paar anderen. Nu kan je natuurlijk niet al te veel verwachten binnen mijn vakgebied maar dit slaat toch echt alles.
Een van hen is echt zo'n gladde jongen, iedere keer heeft hij weer een ander verhaal hoe hij een wijf het bed in heeft gelult of hoe hij met zijn charmes zich ergens naar binnen heeft gepraat. Daarnaast heb je mijn baas, een oude zak die de hele dag sigaren rookt en met zo'n vies lachje als hij weer eens gelijk meent te hebben. Dan heb ik nog niet eens gehad over de meest erge van het stel! Deze gast is echt gestoord, hij is piloot en heeft last van hallucinaties!
Bovendien doen ze me ook altijd bezeiken vanwege het goud dat ik om heb en het feit dat ik melk drink. Ik ben zelfs meerdere keren tegen mijn wil gedrogeerd omdat ik vanwege mijn vliegangst niet het vliegtuig in wou! Deze situatie is gewoon onhoudbaar.
Klacht: vervelende collega's
Jij snapt hem niet omdat je een vrouw zegt te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Lano het volgende:
Wat voor freelance werk doe je dat je in een vliegtuig moet?
Het zal wel weer een lemming zijn maar ik heb het origineel gemist geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet omdat je een vrouw zegt te zijn.
Nee, jij hebt wat anders gemist geloof ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Lano het volgende:
[..]
Het zal wel weer een lemming zijn maar ik heb het origineel gemist geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door sinadO op 17-12-2009 18:53:14 (Oh ja. :')) ]Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Lano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik zie het niet...quote:
hint: star-trek...quote:
Nee sorry, ik ben geen nerd dus ik zie het nog steeds niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|