Zaterdagnacht. De nacht die mij nog lang zal bijblijven. We hadden iets groots te vieren. De nieuwe prospect – Anal Leaking – was toegelaten tot Glane Punishers, na een trial van 2 jaar. Om hem te verwelkomen, hielden we een feest in het clubhuis gelegen te Glane.
Wat een gezellig feest moest worden, bleek achteraf een grote mislukking. Niet door ons toedoen, maar door een rivaliserende gang. De 'Fluffers' moesten ons pad doorkruisen. Schijnbaar was het gelekt dat er een feest werd gegeven. Nadat we ons 4e glas limonade achterover hadden geslagen en de zakloop-wedstrijd was afgelopen, begaven we ons naar buiten voor wat frisse lucht. Een biker leeft in de buitenlucht.
Voor degene die de Fluffer-bikergang nog niet kent, hierbij een korte introductie: De Fluffer groepering werd in de jaren 60 opgericht door een gastarbeider genaamd Marouan. Nog steeds leidinggevend aan de Fluffers, regeert Marouan met de harde hand. De Fluffers zijn herkenbaar aan gestolen scooters.
Voorop reed Zouhair. De oudste zoon van Marouan. Een jongen die zich constant moet bewijzen. Op zijn scooter, kenmerkend door de Hello Kitty stickers, reed hij imponerend op ons af. Ik wist waar hij voor kwam. Hij stapte van de scooter en deed zijn gestolen helm af. "Kaas", noemde hij mij. Voordat hij de laatste letter had uitgesproken, vloog ik hem aan. De gangs gingen op de vuist. Geen onbekend verschijnsel binnen de biker-wereld. Vuisten doen de woorden bij ons. Intimidatie is onze middelste naam.
Het was een zwaar gevecht. Erg zwaar. De alcohol van ons feest verzachtte de pijn nog enigszins. Niemand komt op Glane-terroritory. Ze dropen af als ware verliezers, bloedend en kruipend. Geen kans hadden ze in dit gevecht. Mijn old lady had alles aanschouwd vanuit de hide-out. Ze was geschrokken maar wist dat het leven van een biker niet zachtzinnig is.
Klacht: Feest verpest door andere gang
A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right.
----
Glane Punishers Motorcycle Club, Founding Seven