SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1500 adressen ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik voor 1500 folders ongeveer 5 euro ving
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef Stefan het volgende:
bezorgers van abonementen verdienen het, folderbezorgers niet.
En nu val je door de mandquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Stefan het volgende:
Ik moet helemaal niks. Ik doe geen NEE NEE sticker. Die folders zijn gewoon reclame en soms is er 1 folder die ik lees.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Parlay het volgende:
TS mocht vroeger geen folders bezorgen van zijn ouders.![]()
Ik geef wel, Nederlands gezeik altijd.
3,2 (gulden)cent zul je bedoelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:08 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik bedoel in vergelijking met gewone krantenjongens. Ik weet nog vroeger toen ik folders deed kreeg ik 0,32 cent per folder.
Ik heb vanaf mijn 12e gebollepeld en vanaf mjijn 14e bij AH gewerkt. Ik werk graag overdektquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Parlay het volgende:
TS mocht vroeger geen folders bezorgen van zijn ouders.![]()
Waarom? Al lees ik allwe folders, dan nog heeft zo'n folderbezorger geen recht op fooi.quote:
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef Xebber het volgende:
Was er vorig jaar niet een topic hierover waarin ook nog eens gezegd werd dat de bezorgers die kaartjes moesten kopen van hun baas?
Tja.. de persoon doet toch moeite om het in je brievenbus te gooien. Nee, je bent niet verplicht om een fooi te geven. Voor extra geld moeten ze nou eenmaal bij de adressen aanbellen, en dus zelf moeite doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Al lees ik allwe folders, dan nog heeft zo'n folderbezorger geen recht op fooi.
Ja, en de vakkenvuller doet moeite om de schappen vol en gespiegeld te houden, de vuilnisman houdt de straten schoon en de verpleegster zorgt ervoor dat je billen schoon zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja.. de persoon doet toch moeite om het in je brievenbus te gooien.
Dat is dan toch zinloos?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Stefan het volgende:
Ik moet helemaal niks. Ik doe geen NEE NEE sticker. Die folders zijn gewoon reclame en soms is er 1 folder die ik lees.
Ik wist nooit dat je daar geld voor kreeg. En toen had ik zo ineens 21 euro verdiendquote:Op donderdag 17 december 2009 17:17 schreef 1299 het volgende:
Schandalig dat de folderbezorgers ook geld verwachten idd.
Die arme jongen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Stefan het volgende:
Net aan de deur, een 13 jarige folderbezorger, kwam amper uit zijn woorden, dat ie me een goede kerst wenste. Prima, kaartje aangenomen en deur dicht gedaan. Ik stook niet voor de buitenlucht en dat soort onzin. Die folders verdwijnen met cellofaan en al in de vuilnisbak.
De tekst op mijn kaartje is:
Of het nu sneeuwt, hagelt of regent...
MET VOLLE KRACHT VOORUIT
Zodat jij je spullen makkelijker kunt vinden; Je geen vuilnisbelt achter in je tuin/balkon hebt; Je idd schoon bent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en de vakkenvuller doet moeite om de schappen vol en gespiegeld te houden, de vuilnisman houdt de straten schoon en de verpleegster zorgt ervoor dat je billen schoon zijn.
Wat is je punt?
Dit is dus ook wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker.
Maar als TS logisch handelde was er geen topic.
Je zegt zelf dat je het werk nog nooit hebt gedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Al lees ik allwe folders, dan nog heeft zo'n folderbezorger geen recht op fooi.
Ik wist het eerst ook niet hoor. Pas toen mijn voorgangster het aan me vertelde en ik een pakket vol mini-kaartjes kreeg bezorgdquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat je daar geld voor kreeg. En toen had ik zo ineens 21 euro verdiend
Vuilnismannen geven wij altijd een cadeautje met Sinterklaas (leggen we dan op de vuilnisbak 's ochtends) en een fles wijn ofzo met kerst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en de vakkenvuller doet moeite om de schappen vol en gespiegeld te houden, de vuilnisman houdt de straten schoon en de verpleegster zorgt ervoor dat je billen schoon zijn.
Wat is je punt?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Sk00p het volgende:
Aan de andere kant: 50 cent PER JAAR in de hand van dat kind duwen is zoveel gevraagd?
En waarom dan niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
dan nog heeft zo'n folderbezorger geen recht op fooi.
Ja iddquote:
Kut voor ze. Mooie stimulans om hun best op school te doen. Niet om te gaan bedelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Suusje-V het volgende:
Maar die kinders doen soms wel 4 uur over zo'n wijk.
Met je best doen op school verdien je geen geldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kut voor ze. Mooie stimulans om hun best op school te doen. Niet om te gaan bedelen.
Rrrrrrrrrrright.quote:
Ik wist eerst niet eens dat je geld kreeg met de kerstquote:
En over dat vouwen wil ik ook niks horen want die dingen van ons komen compleet in een plastic hoesje binnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die zo'n krantenwijk als "moeilijk" of "kanker" bestempelen, puhlease.
anderhalf uur rustig krantjes bezorgen en je hebt weer 16 euro.
en ja, ervaring.
Moeilijk is het niet, kut wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die zo'n krantenwijk als "moeilijk" of "kanker" bestempelen, puhlease.
anderhalf uur rustig krantjes bezorgen en je hebt weer 16 euro.
en ja, ervaring.
En wie had je ook alweer verplicht die folders rond te brengen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, kut wel.
Ik deed meestal 5 uur over mijn wijk (kutwijk) en daarvoor moest ik nog folders+kranten vouwen (ook weer anderhalf uur erbij).
Al m'n woensdagen en vrijdagen waren verneukt, ook omdat ik dan pas om 4 uur klaar was met school
De kranten komen alleen in ongevouwen pakketjes binnen, en de folderpakketten moet je in de kranten vouwen (althans, als je beide op 1 dag moet doen).quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
En over dat vouwen wil ik ook niks horen want die dingen van ons komen compleet in een plastic hoesje binnen..
mijn eigen wijk was ook een onderbetaalde kutwijk, dus heb ik de 2 wijken er naast gepakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, kut wel.
Ik deed meestal 5 uur over mijn wijk (kutwijk) en daarvoor moest ik nog folders+kranten vouwen (ook weer anderhalf uur erbij).
Al m'n woensdagen en vrijdagen waren verneukt, ook omdat ik dan pas om 4 uur klaar was met school
Armoedequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wie had je ook alweer verplicht die folders rond te brengen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |