Dat was ik en ik ben niet meer voor Ajax dan voor PSV.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Ritmo het volgende:
Overigens: v. Bommel erbij halen.Een Ajacied toont weer kuurtjes en iemand sleept v. Bommel er zonder reden en middels een pure aanname bij. Hij mag van mij Wesley helemaal de grond intrappen als hij daadwerkelijk zo vervelend is.
Mee eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat was ik en ik ben niet meer voor Ajax dan voor PSV.![]()
Ik vind Bommel gewoon een zuiger en iemand die escalerend werkt. Zowel op het veld als in een groep. Zo eentje van dat de coach zegt:
"En nu kappen met zeiken",
vervolgens Bommel zegt "Ja, maar..."
-"Nee kappen!"
"Ja, ja"
En dan vervolgens achter de rug om gewoon weer zeiken. Zo'n menneke is het in mijn ogen. Een intrigant, die dus ook conflictjes tussen andere spelers eerder uitvergroot dan verkleint.
Ok sorry, dacht aan weer een gefrusteerde Ajacied bij wij v. Nistelrooy of Bommel uberhaupt al niets goed kunnen doen en alle Ajax-spelers heilig zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat was ik en ik ben niet meer voor Ajax dan voor PSV.![]()
Ik vind Bommel gewoon een zuiger en iemand die escalerend werkt. Zowel op het veld als in een groep. Zo eentje van dat de coach zegt:
"En nu kappen met zeiken",
vervolgens Bommel zegt "Ja, maar..."
-"Nee kappen!"
"Ja, ja"
En dan vervolgens achter de rug om gewoon weer zeiken. Zo'n menneke is het in mijn ogen. Een intrigant, die dus ook conflictjes tussen andere spelers eerder uitvergroot dan verkleint.
Mwoah, het zijn niet-vergelijkbare spelers.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Heel die affaire Davids - Van Bommel was genant. En nee, Davids zijn schuld was het niet. Tenminste, hij was maar voor een gedeelte schuldig, het kleinste wel te verstaan. Zoals Barca al heeft gezegd: Van Bommel zal nooit aan Davids kunnen tippen.
Het zijn beide middenvelders, maar idd, op bepaalde vlakken niet te vergelijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, het zijn niet-vergelijkbare spelers.
Gelul over gefrustreerde Ajacieden en heilige Ajax spelers is natuurlijk even zielig tov constant RVN en MVB afzeiken.Maar goed zoiets zal altijd wel blijven denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok sorry, dacht aan weer een gefrusteerde Ajacied bij wij v. Nistelrooy of Bommel uberhaupt al niets goed kunnen doen en alle Ajax-spelers heilig zijn.
Zijn 2 vrij vergelijkbare spelers, alleen is Davids 3x technischerquote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het zijn beide middenvelders, maar idd, op bepaalde vlakken niet te vergelijken.
En vele malen dommer.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zijn 2 vrij vergelijkbare spelers, alleen is Davids 3x technischer
Nee, van Ruud ben ik juist fan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok sorry, dacht aan weer een gefrusteerde Ajacied bij wij v. Nistelrooy of Bommel uberhaupt al niets goed kunnen doen en alle Ajax-spelers heilig zijn.
Altijd die waangedachte bij bepaalde niet-Ajacieden.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in vorige topic. Maar toch bedankt voor je bijdrage!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op Belgische Teletekst stond dat Sneijder een groepsgesprek wil, want 'er is te veel gelekt'. Of stond dat al in het vorige topic?
Ik denk dat Robben, van der Vaart, Huntelaar en van Persie uiteindelijk teamspelers zijn, die geen vreemd gedrag vertonen.
Van Bommel gedraagt zich poeslief onder deze bondscoach. Hij kan als geen ander ballen afpakken, dat is een unieke kwaliteit. Daarna moet hij ze wel zo snel mogelijk inleveren, want als hij de spelverdeler gaat acteren, gaat het volledig mis. Hij lijkt zich daar nu ook van bewust te zijn. Het incident met Davids was inderdaad genant, zoals iemand anders al postte, maar van Bommel heeft zijn gedrag in de loop der jaren wel verbeterd. Dit incident is van 2003!
Sneijder heeft eigenlijk zijn gehele loopbaan al vreemd gedrag vertoond. Ik bedoel daarmee dat het niet normaal is als je 21 bent en een grote bek hebt tegen scheidsrechters (o.a. Bossen maar eigenlijk iedere wedstrijd) en medespelers (Sonck, de teruggekeerde Litmanen). Ik geniet als voetballiefhebber van de tweebenigheid en het korte draaien van Sneijder, maar ik denk oprecht dat het TEAM beter is, zeker gedurende zo'n lange periode, wanneer Sneijder niet meegaat naar Zuid-Afrika. Zijn kinderlijke neiginkjes zijn alleen maar erger geworden naarmate hij ouder is geworden.
Is idd onbegrijpelijk. Ook wel vermoeiend dat mensen dan onterecht gaan denken: ja, maar dat zegt hij omdat Sneijder dit of omdat Van Bommel dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Barca het volgende:
Tja ... waarom sommigen het idee hebben dat kritiek op bijv. een Van Bommel een soort eerwraak is voor kritiek op bijv. een Sneijder. Ik heb kritiek op meerdere spelers. Waaronder Sneijder en Van Bommel.
Precies!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is idd onbegrijpelijk. Ook wel vermoeiend dat mensen dan onterecht gaan denken: ja, maar dat zegt hij omdat Sneijder dit of omdat Van Bommel dat.
Soms heeft iemand kritiek op die persoon. Of die persoon speelt voor de ploeg die hij/zij supportert doet dan idd niet ter zake.
Van der Vaart zie ik toch niet als een risico. Misschien is het maar een gevoel, maar ik heb steeds meer het idee dat hij steeds meer volwassener aan het worden is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in vorige topic. Maar toch bedankt voor je bijdrage!
Ik blijf toch antipathie voelen betreffende Van Bommel. En dan heb ik het niet over zijn kwaliteiten als balafpakker en schwalbemaker.
Robben, Huntelaar, Van Persie en Van der Vaart zijn wel risico's maar ben het met je eens dat zij minder gevaarlijk zijn dan Sneijder.
Ik baal dat we deze coach hebben. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat Hiddink en Rijkaard wel voor Seedorf hadden gekozen. Clarence wordt vaak als eigenwijs en bazig bestempeld maar ... 1. Hij lijkt me niet zo'n etter als Sneijder, 2. Sneijder wil graag het baasje zijn, Seedorf is een leider.
Zij (Rijkaard en zeker Hddink) zouden denk ik ook Sneijder thuis durven houden. Van Marwijk niet.
Ah ok. Ik had het gevoel dat Van der Vaart dat altijd niet zo heel erg liet merken.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef Barca het volgende:
Ja, KeSSler ...![]()
Van der Vaart kan teleurgesteld en gefrustreerd raken als hij niet speelt. Maar ... hij is in oranje regelmatig geen basisspeler geweest. Toch? En ja, hij is wél volwassen geworden!
Daarom ben ik voor een middenveld: Seedorf (De Zeeuw), Van der Vaart, Kuyt en daarachter Van Bommel op links en De Jong op rechts. Er voor in de spits Huntelaar of Van Persie. De Zeeuw en Van Bommel zou je nog van positie kunnen wisselen.
Van Marwijk zei dat Borst niet goed geïnformeerd was (Dat was hij denk ik wel maar hij kwam niet met concrete voorbeelden. Behalve deze mislukte grap over Pietje V.). Later stelde hij dat Adriaanse een punt had, en dat hij het genuanceerder bracht dan brulboei Hugootje. Wat gewoon het geval was.
1996 ... die shit was het gevolg van problemen bij Ajax (die al jaren speelden), zie biografie Seedorf. Of Hiddink daar iets aan had kunnen doen ... In ieder geval durfde hij Davids weg te sturen. Niet dat dit een oplossing was, maar hij stelde een daad. Bertje heeft daar de ballen niet voor in mijn ogen.
Ja, deze reeks maakt een positieve ontwikkeling door.
Van der Vaart wordt ook altijd door sommigen verweten dat hij zo langzaam is. Is het niet de bedoeling dat je kijkt naar de goede punten van een speler, in dit geval Van der Vaart? Bij de ene voetballer niet anders kijken dan bij de andere voetballr.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zo dramatisch was die grap van Sneijder nu ook weer niet. Het is wel een voorbeeld van wat hij zich allemaal denkt te kunnen permitteren.
Kan moeilijk geloven dat jullie Seedorf er echt nog in willen hebben. Dat zou volgens mij niet werken. Kijk, de kwaliteiten van Seedorf zijn wel duidelijk, maar Milan speelt in een heel ander tempo dan dat Oranje wil. Seedorf mist ook een hoop kwaliteiten, die we bij Oranje wel nodig hebben (vaste trap op doel, passeeractie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |