abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 18:08:14 #26
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75737344
Straks vraagt 'ie aan De Zeeuw "Hey Demy, hoe vaak per week neukte jij Asmara?" Als Demy dan zegt "4", dat 'ie dan zegt "Man, ik neukte haar alleen per dag al meer dan 10x zo veel!"
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 17 december 2009 @ 18:14:38 #27
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75737534
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Ritmo het volgende:
Overigens: v. Bommel erbij halen. Een Ajacied toont weer kuurtjes en iemand sleept v. Bommel er zonder reden en middels een pure aanname bij. Hij mag van mij Wesley helemaal de grond intrappen als hij daadwerkelijk zo vervelend is.
Dat was ik en ik ben niet meer voor Ajax dan voor PSV.

Ik vind Bommel gewoon een zuiger en iemand die escalerend werkt. Zowel op het veld als in een groep. Zo eentje van dat de coach zegt:
"En nu kappen met zeiken",
vervolgens Bommel zegt "Ja, maar..."
-"Nee kappen!"
"Ja, ja"

En dan vervolgens achter de rug om gewoon weer zeiken. Zo'n menneke is het in mijn ogen. Een intrigant, die dus ook conflictjes tussen andere spelers eerder uitvergroot dan verkleint.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:18:20 #28
30220 Barca
pi_75737674
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik vind Bommel gewoon een zuiger en iemand die escalerend werkt. Zowel op het veld als in een groep. Zo eentje van dat de coach zegt:
-"Nee kappen!"
"Ja, ja"

En dan vervolgens achter de rug om gewoon weer zeiken. Zo'n menneke is het in mijn ogen. Een intrigant, die dus ook conflictjes tussen andere spelers eerder uitvergroot dan verkleint.
Mee eens.
pi_75738391
Heel die affaire Davids - Van Bommel was genant. En nee, Davids zijn schuld was het niet. Tenminste, hij was maar voor een gedeelte schuldig, het kleinste wel te verstaan. Zoals Barca al heeft gezegd: Van Bommel zal nooit aan Davids kunnen tippen.

Dat gedoe met Sneijder is volgens mij nog maar het begin. Na voor de zoveelste keer gemor bij het Nederlands elftal, gaat Nederland het denk ik heel slecht doen op het WK.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75738844
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:14 schreef Pool het volgende:

[..]

-"Nee kappen!"
"Ja, ja"

Ok sorry, dacht aan weer een gefrusteerde Ajacied bij wij v. Nistelrooy of Bommel uberhaupt al niets goed kunnen doen en alle Ajax-spelers heilig zijn.
-
pi_75738898
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Heel die affaire Davids - Van Bommel was genant. En nee, Davids zijn schuld was het niet. Tenminste, hij was maar voor een gedeelte schuldig, het kleinste wel te verstaan. Zoals Barca al heeft gezegd: Van Bommel zal nooit aan Davids kunnen tippen.
Mwoah, het zijn niet-vergelijkbare spelers.
-
pi_75738982
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, het zijn niet-vergelijkbare spelers.
Het zijn beide middenvelders, maar idd, op bepaalde vlakken niet te vergelijken.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 17 december 2009 @ 19:27:47 #33
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75740498
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ok sorry, dacht aan weer een gefrusteerde Ajacied bij wij v. Nistelrooy of Bommel uberhaupt al niets goed kunnen doen en alle Ajax-spelers heilig zijn.
Gelul over gefrustreerde Ajacieden en heilige Ajax spelers is natuurlijk even zielig tov constant RVN en MVB afzeiken.Maar goed zoiets zal altijd wel blijven denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cantona_No.7 op 17-12-2009 19:33:25 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 17 december 2009 @ 19:30:00 #34
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75740612
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Het zijn beide middenvelders, maar idd, op bepaalde vlakken niet te vergelijken.
Zijn 2 vrij vergelijkbare spelers, alleen is Davids 3x technischer
LUHG
pi_75740968
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zijn 2 vrij vergelijkbare spelers, alleen is Davids 3x technischer
En vele malen dommer.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:38:16 #36
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75741012
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

En vele malen dommer.
Geen idee vertel
LUHG
  donderdag 17 december 2009 @ 22:28:56 #37
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75748901
quote:

[..]

Nee, van Ruud ben ik juist fan.
pi_75748966
quote:

[..]

Altijd die waangedachte bij bepaalde niet-Ajacieden.
  donderdag 17 december 2009 @ 22:33:28 #39
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75749047
Oh is het Hugo die ermee kwam?Goh toevallig Hugo, de man die een kkhekel heeft aan Sneijder, die moet dit weer melden.Denk dat er wel meer dingen van deze categorie gebeuren.
LUHG
  donderdag 17 december 2009 @ 22:34:41 #40
30220 Barca
pi_75749095
Tja ... waarom sommigen het idee hebben dat kritiek op bijv. een Van Bommel een soort eerwraak is voor kritiek op bijv. een Sneijder. Ik heb kritiek op meerdere spelers. Waaronder Sneijder en Van Bommel.
pi_75749542
Op Belgische Teletekst stond dat Sneijder een groepsgesprek wil, want 'er is te veel gelekt'. Of stond dat al in het vorige topic?

Ik denk dat Robben, van der Vaart, Huntelaar en van Persie uiteindelijk teamspelers zijn, die geen vreemd gedrag vertonen.

Van Bommel gedraagt zich poeslief onder deze bondscoach. Hij kan als geen ander ballen afpakken, dat is een unieke kwaliteit. Daarna moet hij ze wel zo snel mogelijk inleveren, want als hij de spelverdeler gaat acteren, gaat het volledig mis. Hij lijkt zich daar nu ook van bewust te zijn. Het incident met Davids was inderdaad genant, zoals iemand anders al postte, maar van Bommel heeft zijn gedrag in de loop der jaren wel verbeterd. Dit incident is van 2003!

Sneijder heeft eigenlijk zijn gehele loopbaan al vreemd gedrag vertoond. Ik bedoel daarmee dat het niet normaal is als je 21 bent en een grote bek hebt tegen scheidsrechters (o.a. Bossen maar eigenlijk iedere wedstrijd) en medespelers (Sonck, de teruggekeerde Litmanen). Ik geniet als voetballiefhebber van de tweebenigheid en het korte draaien van Sneijder, maar ik denk oprecht dat het TEAM beter is, zeker gedurende zo'n lange periode, wanneer Sneijder niet meegaat naar Zuid-Afrika. Zijn kinderlijke neiginkjes zijn alleen maar erger geworden naarmate hij ouder is geworden.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  donderdag 17 december 2009 @ 22:53:08 #42
30220 Barca
pi_75749770
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op Belgische Teletekst stond dat Sneijder een groepsgesprek wil, want 'er is te veel gelekt'. Of stond dat al in het vorige topic?

Ik denk dat Robben, van der Vaart, Huntelaar en van Persie uiteindelijk teamspelers zijn, die geen vreemd gedrag vertonen.

Van Bommel gedraagt zich poeslief onder deze bondscoach. Hij kan als geen ander ballen afpakken, dat is een unieke kwaliteit. Daarna moet hij ze wel zo snel mogelijk inleveren, want als hij de spelverdeler gaat acteren, gaat het volledig mis. Hij lijkt zich daar nu ook van bewust te zijn. Het incident met Davids was inderdaad genant, zoals iemand anders al postte, maar van Bommel heeft zijn gedrag in de loop der jaren wel verbeterd. Dit incident is van 2003!

Sneijder heeft eigenlijk zijn gehele loopbaan al vreemd gedrag vertoond. Ik bedoel daarmee dat het niet normaal is als je 21 bent en een grote bek hebt tegen scheidsrechters (o.a. Bossen maar eigenlijk iedere wedstrijd) en medespelers (Sonck, de teruggekeerde Litmanen). Ik geniet als voetballiefhebber van de tweebenigheid en het korte draaien van Sneijder, maar ik denk oprecht dat het TEAM beter is, zeker gedurende zo'n lange periode, wanneer Sneijder niet meegaat naar Zuid-Afrika. Zijn kinderlijke neiginkjes zijn alleen maar erger geworden naarmate hij ouder is geworden.
Ja dat stond ook in vorige topic. Maar toch bedankt voor je bijdrage!

Ik blijf toch antipathie voelen betreffende Van Bommel. En dan heb ik het niet over zijn kwaliteiten als balafpakker en schwalbemaker.

Robben, Huntelaar, Van Persie en Van der Vaart zijn wel risico's maar ben het met je eens dat zij minder gevaarlijk zijn dan Sneijder.

Ik baal dat we deze coach hebben. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat Hiddink en Rijkaard wel voor Seedorf hadden gekozen. Clarence wordt vaak als eigenwijs en bazig bestempeld maar ... 1. Hij lijkt me niet zo'n etter als Sneijder, 2. Sneijder wil graag het baasje zijn, Seedorf is een leider.

Zij (Rijkaard en zeker Hddink) zouden denk ik ook Sneijder thuis durven houden. Van Marwijk niet.
pi_75749879
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Barca het volgende:
Tja ... waarom sommigen het idee hebben dat kritiek op bijv. een Van Bommel een soort eerwraak is voor kritiek op bijv. een Sneijder. Ik heb kritiek op meerdere spelers. Waaronder Sneijder en Van Bommel.
Is idd onbegrijpelijk. Ook wel vermoeiend dat mensen dan onterecht gaan denken: ja, maar dat zegt hij omdat Sneijder dit of omdat Van Bommel dat.
Soms heeft iemand kritiek op die persoon. Of die persoon speelt voor de ploeg die hij/zij supportert doet dan idd niet ter zake.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:04:06 #44
30220 Barca
pi_75750157
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Is idd onbegrijpelijk. Ook wel vermoeiend dat mensen dan onterecht gaan denken: ja, maar dat zegt hij omdat Sneijder dit of omdat Van Bommel dat.
Soms heeft iemand kritiek op die persoon. Of die persoon speelt voor de ploeg die hij/zij supportert doet dan idd niet ter zake.
Precies!

Maar dat vind ik nog altijd minder vervelend dan de (mogelijke) troubles van het Nederlands elftal.

Om zielig Calimero-gedrag kan ik nog wel glimlachen. Van de gedachte en het gevoel dat oranje een tijdbom is, en Bertje niet de kwaliteiten heeft van de bombsquad ... word ik toch wel wat gefrustreerd. En dat voor iemand die geen ruk om voetbal geeft!
pi_75750484
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja dat stond ook in vorige topic. Maar toch bedankt voor je bijdrage!

Ik blijf toch antipathie voelen betreffende Van Bommel. En dan heb ik het niet over zijn kwaliteiten als balafpakker en schwalbemaker.

Robben, Huntelaar, Van Persie en Van der Vaart zijn wel risico's maar ben het met je eens dat zij minder gevaarlijk zijn dan Sneijder.

Ik baal dat we deze coach hebben. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat Hiddink en Rijkaard wel voor Seedorf hadden gekozen. Clarence wordt vaak als eigenwijs en bazig bestempeld maar ... 1. Hij lijkt me niet zo'n etter als Sneijder, 2. Sneijder wil graag het baasje zijn, Seedorf is een leider.

Zij (Rijkaard en zeker Hddink) zouden denk ik ook Sneijder thuis durven houden. Van Marwijk niet.
Van der Vaart zie ik toch niet als een risico. Misschien is het maar een gevoel, maar ik heb steeds meer het idee dat hij steeds meer volwassener aan het worden is.
Waar ik bij Sneijder een dalende lijn zie ( alhoewel, hij is eigenlijk altijd wel zo geweest, maar nu hij bij Inter speelt nog erger ) en het dus met jou eens bent, zie ik bij Van der Vaart een stijgende lijn.

Van Marwijk is een coach die zich absoluut niet verdiept ( of kan verdiepen, wat ik eigenlijk denk ) in de meest belangrijke zaken die er toe doen om van een team een winnend team te maken of iig aan het team duidelijkheid te verschaffen over het hoe en wat. Immers, dat ontbreekt nu en dat geruzie zal alsmaar oplopen als het zo blijft en er dus niets aan gedaan wordt.
Daarbij komt nog dat Van Marwijk de ballen mist om Sneijder eruit te flikkeren. Wat zou dat toch een hoop narigheid kunnen voorkomen.
Achter heel dit gedoe zit Kesler volgens mij. Zij wilden zo graag Van Marwijk, want die zou zich aan de strikte regels houden en toch niet al te veel tegengas geven. Daar zijn ze immers niet van gediend. Maar goed, dat is een andere discussie.

Onder Hiddink kan je écht als één team naar een grootse prestatie gaan en de Nederlandse supporters heel blij maken. Hiddink voorkomt al het geherrie. Ik weet het, 1996 niet, maar daar stond hij nog aan het 'begin', om het maar even zo te zeggen.

Nu zit je dus met een Sneijder.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat écht niet alleen Sneijder zo doet hoor. Huntelaar kan bv. ook zeker problemen veroorzaken, die naam noemde jij ook al.
Hoe kan dit Nederlands elftal, met zo'n lamentabele coach die een elftal kiest zonder een échte natuurlijke leider ( Seedorf ) komende zomer groots uitpakken.
Voor wie wil Van Marwijk zijn mond dichthouden? Wie wil hij beschermen?
Ik zal zeggen wat ik hiermee bedoel.
Toen Borst en Van Marwijk in Studio Voetbal zaten te hengelen naar elkaar en bijna gingen knokken met elkaar, viel me iets op dat ook jij opgevallen moet zijn.
Borst zei dat Sneijder die opmerking maakte en Van Marwijk was wel héél vlug om dat te ontkennen. Ik vond en vind dat toch wel verdacht. Misschien zoek ik te ver, maar spelen er niet nog veel meer zaken?

De waarheid gaat denk ik hard zijn.

Een heel goed topic.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:22:31 #46
30220 Barca
pi_75750848
Ja, KeSSler ...

Van der Vaart kan teleurgesteld en gefrustreerd raken als hij niet speelt. Maar ... hij is in oranje regelmatig geen basisspeler geweest. Toch? En ja, hij is wél volwassen geworden!

Daarom ben ik voor een middenveld: Seedorf (De Zeeuw), Van der Vaart, Kuyt en daarachter Van Bommel op links en De Jong op rechts. Er voor in de spits Huntelaar of Van Persie. De Zeeuw en Van Bommel zou je nog van positie kunnen wisselen.

Van Marwijk zei dat Borst niet goed geïnformeerd was (Dat was hij denk ik wel maar hij kwam niet met concrete voorbeelden. Behalve deze mislukte grap over Pietje V.). Later stelde hij dat Adriaanse een punt had, en dat hij het genuanceerder bracht dan brulboei Hugootje. Wat gewoon het geval was.

1996 ... die shit was het gevolg van problemen bij Ajax (die al jaren speelden), zie biografie Seedorf. Of Hiddink daar iets aan had kunnen doen ... In ieder geval durfde hij Davids weg te sturen. Niet dat dit een oplossing was, maar hij stelde een daad. Bertje heeft daar de ballen niet voor in mijn ogen.

Ja, deze reeks maakt een positieve ontwikkeling door.
pi_75751626
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef Barca het volgende:
Ja, KeSSler ...

Van der Vaart kan teleurgesteld en gefrustreerd raken als hij niet speelt. Maar ... hij is in oranje regelmatig geen basisspeler geweest. Toch? En ja, hij is wél volwassen geworden!

Daarom ben ik voor een middenveld: Seedorf (De Zeeuw), Van der Vaart, Kuyt en daarachter Van Bommel op links en De Jong op rechts. Er voor in de spits Huntelaar of Van Persie. De Zeeuw en Van Bommel zou je nog van positie kunnen wisselen.

Van Marwijk zei dat Borst niet goed geïnformeerd was (Dat was hij denk ik wel maar hij kwam niet met concrete voorbeelden. Behalve deze mislukte grap over Pietje V.). Later stelde hij dat Adriaanse een punt had, en dat hij het genuanceerder bracht dan brulboei Hugootje. Wat gewoon het geval was.

1996 ... die shit was het gevolg van problemen bij Ajax (die al jaren speelden), zie biografie Seedorf. Of Hiddink daar iets aan had kunnen doen ... In ieder geval durfde hij Davids weg te sturen. Niet dat dit een oplossing was, maar hij stelde een daad. Bertje heeft daar de ballen niet voor in mijn ogen.

Ja, deze reeks maakt een positieve ontwikkeling door.
Ah ok. Ik had het gevoel dat Van der Vaart dat altijd niet zo heel erg liet merken.

Hier de stats van Van der Vaart in het Nederlands elftal van 2009

Jouw middenveld zit wel wat in. Kuyt is een zwoeger en blijft gewoon ( zoals het hoort bij hem dan toch ) 90 minuten gaan en iedere tegenstander heeft het lastig met hem. ( niet doordat hij zo goed is, maar doordat hij zoveel zwoegt over heel de linie )
Seedorf de vanzelfsprekende leider met Van der Vaart er naast. Daarachter zou ik dan kiezen voor De Jong en De Zeeuw. ( of misschien zelfs Heitinga )

Over Adriaanse had Van Marwijk gelijk, maar ja, Adriaanse is nou net iemand die alles zo ontzettend rustig brengt en met goede argumentatie. Daarbij heeft Adriaanse het geduld om dingen uit te leggen aan anderen en het geduld om naar anderen te luisteren en daar op in te spelen. Borst heeft dat niet en daarom is het ook wel waar dat Van Marwijk dat zei.
Maar dat zo vlug ontkennen over 'de affaire Veldhuizen-Sneijder' blijf ik verdacht vinden.
Of zou Van Marwijk zich weldegelijk hebben voorbereid voordat hij in de studio verscheen en naast Borst ging zitten?
Maar ja, Borst heeft wel een puntje, alleen weet hij het nooit fatsoenlijk te brengen.
Ja, in 1996 ging er zoveel fout. Dat Davids toen weggestuurd was, was idd iets dat Van Marwijk nooit zou hebben gedurfd. Al was het alleen maar om dit soort dingen ( bv. Sneijder wegsturen ) tot een goed einde te brengen, dan zou Van Marwijk zichzelf al een stuk verbeteren.

Ik hoor dan wel eens van: ja, maar dat moet in je zitten. Altijd dat gelul vind ik.
pi_75751785
Zo dramatisch was die grap van Sneijder nu ook weer niet. Het is wel een voorbeeld van wat hij zich allemaal denkt te kunnen permitteren.

Kan moeilijk geloven dat jullie Seedorf er echt nog in willen hebben. Dat zou volgens mij niet werken. Kijk, de kwaliteiten van Seedorf zijn wel duidelijk, maar Milan speelt in een heel ander tempo dan dat Oranje wil. Seedorf mist ook een hoop kwaliteiten, die we bij Oranje wel nodig hebben (vaste trap op doel, passeeractie).
Jimmy Carter:
pi_75752135
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zo dramatisch was die grap van Sneijder nu ook weer niet. Het is wel een voorbeeld van wat hij zich allemaal denkt te kunnen permitteren.

Kan moeilijk geloven dat jullie Seedorf er echt nog in willen hebben. Dat zou volgens mij niet werken. Kijk, de kwaliteiten van Seedorf zijn wel duidelijk, maar Milan speelt in een heel ander tempo dan dat Oranje wil. Seedorf mist ook een hoop kwaliteiten, die we bij Oranje wel nodig hebben (vaste trap op doel, passeeractie).
Van der Vaart wordt ook altijd door sommigen verweten dat hij zo langzaam is. Is het niet de bedoeling dat je kijkt naar de goede punten van een speler, in dit geval Van der Vaart? Bij de ene voetballer niet anders kijken dan bij de andere voetballr.
Van der Vaart denkt al verder dan menigeen van zijn ploeggenoten. Daarbij weet hij vanzichzelf dat hij ietwat snelheid ontbeert. Dat compenseert hij met goed kaatsen, inzicht, overzicht en fluwelen ingevingen.
Sneijder kan dan nog zo snel om zijn as draaien en een leuk schot hebben, maar Van der Vaart heeft ook een goed schot. Feit is alleen dat hij dat minder gebruikt en alleen in situaties waarin hij echt denkt te kunnen scoren.
Seedorf ook. Als hij een pass krijgt, weet hij vaak al wat hij wil en waar de mogelijkheden liggen.
Seedorf kan als de beste kaatsen. De bal zo laag en strak mogelijk over de grond houden of een lange pass over grote afstand door de lucht geven.
Als ik veel Nederlands elftal spelers dan zie ploeteren om een bal met een kaats in één keer bij een ploeggenoot te brengen ( wat dan vaak niet lukt ) dan wil ik alleen daarom al dat Seedorf terugkeert in het Nederlands elftal.
Daarbij stikt hij van de ervaring en weet hij een groep als geen ander te motiveren. ( remember Schotland, waarbij ploeggenoten van onder de indruk waren )
En hij is DE natuurlijke leider die het Nederlands elftal zo node mist.
pi_75752342
Je kunt niet na 3 jaar afwezigheid opeens De Leider in een groep brengen en dan verwachten dat die hierarchie zich meteen zo vormt zoals je denkt. Bestaat niet.

Schotland was prima inderdaad. Dat was een wedstrijd op zich. Die groteske persboycot was wat minder, maar goed.

Het gaat niet om loopsnelheid, maar om handelingssnelheid. Van der Vaart handelt sneller en is een 'slimmere' voetballer. Mooiste steekpass van de selectie.

Serieus: Seedorf zou als assistent-coach van mij wel mee mogen. Wel het ondersteunen en oppeppen, maar niet meespelen.
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')