Ze komen je kankerkop bekijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef Voodoodoctor het volgende:
Ik begin er echt erg genoeg te krijgen van die toeristen die naar mijn dorp komen, Met het mom van wij willen een Inheems dorpje zien. Om gek van te worden ik heb amper tijd om mijn eigen mensen te helpen omdat ze de hele tijd met mij op de foto willen.
Klacht:
1.Mensen die de hele tijd foto's maken.
2,Mensen die mijn dorpje bezoeken
3.Mensen die mij vragen of ik ze kan helpen met boze geesten als ze echt geen boze geesten omzich heen hebben.
Heb je hem ook weer.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Cacciatore het volgende:
deze topic is wel grapig mattie :p
:pquote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Cacciatore het volgende:
Nou, open jij er dan nog eens eentje, dan ga ik vast mijn popcorn halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Cacciatore het volgende:
:pquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef Cacciatore het volgende:
ok special voor jou error omdat je altijd reageert in me topics :p
:pquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef Cacciatore het volgende:
ok special voor jou error omdat je altijd reageert in me topics :p
Albino Shrek!quote:
Kom maar met het kleinste stuk bewijs dat je in Zimbabwe woont, bedoelen we met andere woorden.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Voodoodoctor het volgende:
waar mee moet ik dan foto's maken?
Ok ga maar naar google maps en klop in zimbabwe en dan korodziba het ligt in HNP dat lijkt me genoeg bewijs en anders ga er zelf heen en spreek me aanquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef leesgoed het volgende:
[..]
Kom maar met het kleinste stuk bewijs dat je in Zimbabwe woont, bedoelen we met andere woorden.
Want jouw verhaal is moeilijk geloofbaar.
Ook is je Nederlands gewoon te goed voor een zwarte Afrika bewoner.
Hoe noem je dat bewijs?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef Voodoodoctor het volgende:
[..]
Ok ga maar naar google maps en klop in zimbabwe en dan korodziba het ligt in HNP dat lijkt me genoeg bewijs en anders ga er zelf heen en spreek me aan
Mijn dorp heeft geen site. Maar tja als je niet naar mijn dorp komt weet je ook niet of ik er ben of niet aan jouw de keus om dit mystirie te ontravelenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef leesgoed het volgende:
[..]
Hoe noem je dat bewijs?Of staat jouw naam en foto gelijk op de site?
Ik heb alreeds vliegtickets geboekt, kerel.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef Voodoodoctor het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft geen site. Maar tja als je niet naar mijn dorp komt weet je ook niet of ik er ben of niet aan jouw de keus om dit mystirie te ontravelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |