Same here: Ipod is wel okee, Iphone moet dood samen met zijn makers!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ipod ?iphone , die ipod zet ik net uit, die zijn wel okee
![]()
ze is geslaagd met een 7 dacht ik voor Tentamen (kan het niet zo gauw terug vinden ) Liesjeeeeee hELPquote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heksje is Liesje jarig??k heb niet alles nagelezen zie je....
Die Duitsers hebben een geweldige autoindustrie, dus die willen ons allemaal gewoon in de auto hebben en op de Autobahn !quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, de DB heeft er weinig last van, terwijl het weer in Duitsland volgens mij niet echt beter is.
Vergelijk http://www.ns.nl/storingen/index.form en http://www.deutschebahn.c(...)rkehrsmeldungen.html
Jij zegt t, ik dacht t, echt....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...hou op...ende schei uit
...want je hebt het zo graag
![]()
Liefde is mooi Mera...geniet ervan
Hier Mera, hoor je het eens van een anderquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here: Ipod is wel okee, Iphone moet dood samen met zijn makers!
Kan me heul nie schele niequote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier Mera, hoor je het eens van een ander![]()
HTC rules of niet Bommels
Ja nou das een f elicitatie waard, bij deze Liesje.....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is geslaagd met een 7 dacht ik voor Tentamen (kan het niet zo gauw terug vinden ) Liesjeeeeee hELP
Ik zeg het nog één keer; Stockholm-syndroomquote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan me heul nie schele nieIk vind 'm über
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij zegt t, ik dacht t, echt....
Hier sneeuwt t weer.....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef bamby het volgende:
Hier aan de kust van morgen flink wit .Nu tuin ontdooit en geen sneeuw te zien
Het stomme is dat ik het nog met je eens ben ook, met je Stockholm syndroomquote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg het nog één keer; Stockholm-syndroom![]()
Nee hoor, neem jij maar lekker zo'n leuk Iphoontje
Hier dooit het volgens mij ook op dit moment, het voelt zowaar zacht buiten.quote:
Waarom doe je dat nou, ik word er zo emotioneel van, helemaal tegen de kerstquote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |