juist...dat....ik hoop dat ie heel thuis komt want vanuit schiphol moet ie of met de trein....of met de taxiquote:
Goed dat je het er ff bijzetquote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat HOI, maar verkeerde lens en tot mijn knieen in de sneeuw blabla, het gaat om het idee. Toch?![]()
Tot op zekere hoogtequote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zullen de boel daar toch wel schoonmaken?
Tot 50 cm ofzoquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef Jian het volgende:
Zo lekker op tijd naar huis onder de smoes van het is glad, .... ligt geen spatje sneeuw meer hier![]()
O en D. als je ze rondslingert moet je ze wel vast houden voortaan hè
[ afbeelding ]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuinquote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
He tis niet vast te leggen, zo veel. omdat je geen referentie hebt. hier sta ik achter in de tuin, en dat is hetzelfde niveau als binnen. Nou ja, véél
Mooiiiiiiiiiiiii en die zeequote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
Heerlijk door de duinen gefietst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt de groeten van het strand GerT.
[ afbeelding ]
De zee was prachtig grimmig
[ afbeelding ]
Niet zoveel sneeuw als misschien elders, maar ruimschoots voldoende om het stil te krijgen in mijn hoofd.
Heerlijk.
voor alle damesquote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Dat geldt ook voor Duitse dames?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuin![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuin![]()
Ik versneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Laysa, je naam is al niet meer te lezen![]()
gaat hard hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |