Hebben ze geen leuke snowboard game in de app store?quote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Soohr het volgende:
Ik zit nog via de iPhone, laat ik ook zo, alleen jammer dat ik op deze kamer geen 3g heb.
Hmm dat is balen. Beterschap.quote:Op zondag 27 december 2009 09:25 schreef Soohr het volgende:
Arghh, over al die mooie sneeuwval in gerlos wil ik toch helemaal niet lezen.
Ik ben met een blindedarmonteking de 24e opgenomen in het ziekenhuis. Aangezien ik pas op zijn vroegst de 31e eruit mag wordt een weekendje weg de 8e januari niks
Inmiddels ook weer een dagje op mijn TRice gereden met Burton Triad bindingen en de Unions rijden echt net ff ietsje lekkerder. Net iets meer comfort. Ik heb gevoel dat ze beter passen dan mijn burton binding (terwijl ik een burton schoen heb)quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef Komakie het volgende:
Ohw ja enUnion
Ik heb nog nooit zulke fijne bindingen gehad. Sinds ik met die dingen rij heb ik ook ineens minder last van me voeten. Ik weet niet 100% zeker of het aan de bindingen ligt, maar ik heb bijna nergens last van. het past allemaal perfect, is heel solide en voelt heerlijk aan
Toen wij er waren was het niet zo heel druk.. en er lag voldoende sneeuw. Sneeuwkanonnen hebben stuk geholpen. Er was 1 piste wat miinder waar je n stukje of bevrozen gras ging maar das maar 1 kleine blauwe piste.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef BettyWeter het volgende:
Hoe is het met de sneeuw en drukte gesteld in Winterberg?
Mierenhoop druk zie ik al: http://www.checkcams.com/sauercams/![]()
[ afbeelding ]
Grrr, ik wil ook....maar moet nog even wachtenquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Blizzie het volgende:
1 dag naar duitsland (Winterberg) geweest..vroegopstaan en rijden maar.. 10 uur aangekomen en hup de piste op! Voor het eerst in de echte sneeuw met met mijn nieuwe outfit! Dat was echt een super dag! Savonds om 9 uur weer thuis ^^ Da ga ik zeker nog eens doen!
[ afbeelding ]
Wishlist: Een burton snowboard + bindingen
Maatje 46quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Fugie het volgende:
hmmm, na afgelopen week jeuken mijn handen wel op een nieuw plankje te kopen. Wou eerst een t.rice maar die zijn uitverkocht, zit nu erg te kijken naar een trs btx maar welke maat![]()
157 is denk ik net iets te klein, dus dan zou ik op een 159 uitkomen. Moet ook wel en maatje 46 schoen op staan dus te klein gaan is niet zo hendig
Dude, we hebben elkaar gemist!quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef ergodyne1 het volgende:
Zo dan,net weer terug van een week Kaltenbach, Fugen. Mayrhofen, Hintertuxen... perfect weekje gehad, afgezien van de ietsje te weinig besneeuwde pistes en de ietsje teveel sneeuwval aan het einde van de weekOok weer wat nieuwe gear kunnen testen (eindelijk) Union Force bindingen waren echt retegoed, heerlijke pasvorm en goede drukverdeling. AANRADER dus
Heb één keer een blokkerende toestrap gehad, maar dat viel op te lossen door er keihard aan te trekken, daarna niet meer gehad. Wat wel tegenvalt is de lak op de buckles. Zonder dat ik echt ruig ben mist er al aardig wat lak??? ook de letters achter de heelcup gaan er al af... Daar kan Burton Union echt nog wat leren.... ik zal binnenkort wat piccies plaatsen hiervan.
Mijn nieuwe Nitro Team boots zaten heeerlijk...maar dat was het enige goede aan de schoen...wat een slechte kwaliteit zeg!! de voorste TLS touwtjes zijn bijna doorgesleten en het leer laat op diverse stukken gewoon los, net alsof er te weinig lijm gebruikt is ofzo... fuck zeg... voor een paar boots van bijna 300 eurootjes moet dit niet kunnen...van de week maar weer naar Daka....
Ik ken het probleem.quote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef Ped_detective het volgende:
Zo, net mijn eerste les gehad op een rollerbaan en dat viel me vies tegen. Ik kan toch echt wel goed mijn bochten maken in de sneeuw zonder problemen, maar dat heb ik op de rollerbaan nog niet echt door. Nog 3 lessen te gaan, morgen weer. Lijkt wel of mijn evenwicht verkloot wordt omdat ik de grond wel zie bewegen, maar ik zelf niet.♦
Ja ik kwam er vorige week achter dat ik wel grote schoenen hebquote:Op maandag 28 december 2009 23:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maatje 46
Dan is de 159 ook wel smal.
Waarom probeer je niet nog ergens aan een Danny Kass te komen van 158? Die is 26 breed dus dan kom je een heel eind. Helaas bij ons al uitverkocht, maar het zoeken waard?
De graphics zijn juist cool man. twin personalityquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ja ik kwam er vorige week achter dat ik wel grote schoenen hebIs wel naar, want met rocker wil ik wel kleiner gaan rijden, alleen dat is dus beetje lastig met mijn schoenmaat.
Eens kijken of ik nog een danny kass kan vinden, is idd wel een leuke optie, alleen die graphics zijn beetje jammer
edit - blue tomato heeft er nog 1 liggen, maar ik ga er nog een nachtje over slapen
Ja man, inderdaad gemist, was wel even lachen geweest. Ik zal van de week even naar Rotterdam tuffen...ben wel wat flauw van dat gezeik met de boots... Ben een aardige nitro-fan door mijn ervaringen met de boards maar de boots....quote:Op maandag 28 december 2009 23:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude, we hebben elkaar gemist!![]()
Ik ben blij dat de bindingen bevallen
Bij mij is er niet zo veel lak af maar ook wel een klein beetje. Ik moet wel zeggen dat bij Burton bindingen alle verfraaiingen er binnen de kortste keren af waren. Die zilveren/gouden dingen aan de zijkant waar de schroef van je highback doorheen zat. Die verbogen altijd en de lak ging er super snel af. Ondingen
Dat van die Nitro schoenen is ook ruk. Ik neem aan dat je wel nieuwe krijgt of dat er iets mee gedaan wordt.
Ik heb nu tijdelijk Nitro schoenen en ze zijn bij mij iets te smal maar ze zitten verder wel lekker. Stijve schoentjes
Bij mijn Burton schoenen prikt iets tegen de achterkant van mijn enkel (aan de buitenkant). Zo erg dat ik er niet meer op kon boarden. Stond met de tranen in mijn ogen bij elke bocht.
Dus ik naar de voetendoktor. Hij zei dat ik de bijgeleverde banaantjes er maar eens in moest zetten. Dat gedaan maar nog steeds pijn, dus we gaan morgen maar weer terug
Ik heb altijd begrepen dat de boots van Nitro juist wel OK zijn dus wel apart. Zie net trouwens dat ik ook de team heb meegekregen. Ze zijn wat smal maar zitten wel steeds beter. Me eigen schoenen zijn nog steeds crapquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:37 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Ja man, inderdaad gemist, was wel even lachen geweest. Ik zal van de week even naar Rotterdam tuffen...ben wel wat flauw van dat gezeik met de boots... Ben een aardige nitro-fan door mijn ervaringen met de boards maar de boots....
by-the-way, wat een plaksneeuw vorige week zeg! tering! mijn vriendin testte haar nieuwe board uit en begon meteen te roepen dat de base van haar boardje crap wasen ik dacht net wat the fuck is er met mijn board aan de hand
Plaksneeuw? dat kende ik nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:37 schreef ergodyne1 het volgende:
by-the-way, wat een plaksneeuw vorige week zeg! tering! mijn vriendin testte haar nieuwe board uit en begon meteen te roepen dat de base van haar boardje crap wasen ik dacht net wat the fuck is er met mijn board aan de hand
Inpaklijstenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:47 schreef warrel het volgende:
Ik heb Nitro boots en die zitten als een engeltje.. Oef joh, zaterdag ga ik al weg.. Zinzinzinzin!!
We zijn in huis druk in de weer met inpaklijsten
En m'n kleding zit in de wasmachine met Nikwax, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |