abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76095410
Ik zit nog via de iPhone, laat ik ook zo, alleen jammer dat ik op deze kamer geen 3g heb. Verder leuk hoor om tegen het gejammer van 3 andere mensen aan te luisteren, slapen gaat inmiddels goed ondanks een infuus in m'n poot

ik ben benieuwd wanneer ik weer lekker kan bewegen
  zondag 27 december 2009 @ 10:59:27 #177
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_76096067
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Soohr het volgende:
Ik zit nog via de iPhone, laat ik ook zo, alleen jammer dat ik op deze kamer geen 3g heb.
Hebben ze geen leuke snowboard game in de app store?
  zondag 27 december 2009 @ 17:58:57 #178
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_76110174
terug uit risoul:

zondag 27 december 2009 @ 18:13:32 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76110665
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:25 schreef Soohr het volgende:
Arghh, over al die mooie sneeuwval in gerlos wil ik toch helemaal niet lezen.

Ik ben met een blindedarmonteking de 24e opgenomen in het ziekenhuis. Aangezien ik pas op zijn vroegst de 31e eruit mag wordt een weekendje weg de 8e januari niks
Hmm dat is balen. Beterschap.

Ik heb trouwens vandaag een beetje off-piste gereden, maar het was niet super goed hoor. Je zakt wel een beetje weg, maar gisteren was iedereen helemaal stoked, maar toen ik vandaag ging kijken vond ik het wel meevallen. Misschien ben ik verwend
Sneeuw is niet slecht, maar het wordt weer warmer en dat wordt wel een probleem denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 december 2009 @ 18:27:15 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76111112
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef Komakie het volgende:
Ohw ja en Union
Ik heb nog nooit zulke fijne bindingen gehad. Sinds ik met die dingen rij heb ik ook ineens minder last van me voeten. Ik weet niet 100% zeker of het aan de bindingen ligt, maar ik heb bijna nergens last van. het past allemaal perfect, is heel solide en voelt heerlijk aan
Inmiddels ook weer een dagje op mijn TRice gereden met Burton Triad bindingen en de Unions rijden echt net ff ietsje lekkerder. Net iets meer comfort. Ik heb gevoel dat ze beter passen dan mijn burton binding (terwijl ik een burton schoen heb)

Ik was nog iets wat sceptisch over sommige eigenschappen van de Enemy+++ en of het wel voor mij geschikt is. Aangezien ik veel jib. Inmiddels 2 dagen weer op me TRice dus gereden en vandaag weer op de Enemy+++. Damn wat heeft dat ding een pop. Ok pressen is lastig, maar het kan wel. Mede door de TBT heb je net even dat beetje vergevingsgezindheid wat je nodig hebt om met zo'n board een beetje te pressen.
Nosepresses en butters zijn dus wat lastiger, maar 180s springen enzo gaat zo rete makkelijk. Je draait ook zo snel dat het je echt uitdaagt om een een halfje door te spinnen naar een 360. Nog niet helemaal gedaan, maar dat ga ik komende week nog zeker even proberen

Wat ook heerlijk is, is dat ik echt rete veel grip heb op ijs. Aan het einde van de middag gingen we nog even dalafdaling doen. Dan is bijna iedereen al naar beneden dus niet druk meer, maar ja natuurlijk wel heel ijzig. Iedereen zat te klagen dat het zo glad was en ik knalde er vol met mijn boardje overheen. Op vlakkere stukken heb ik zelfs nog een beetje kunnen carven over het ijs. Iedereen glbberen en glijden en als ik wilde stond ik in een fractie van een seconde stil. Ongekend!

Poeder rijden (zover het dus poeder was) vond ik iets minder. Dat is gewoon met een Banana niet te evenaren. Het gaat beter dan met het gemiddelde board, maar Bataleon zegt dat het vergelijkbaar is met een banana en dat vind ik wel meevallen. Banana gaat nog net iets makkelijker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_76112026
Zo eerste dag erop, heenweg ging goed tot de laatste 200 km want toen was het een grote chaos op de weg stond alles vast we waren dus in plaats van 5 uur pas rond 9 uur bij het appartement.

Nu na een dag op de t.Rice gereden te hebben, echt top ook op ijsplaten.
Echt tevreden en ook paar stukken keihard geknald zonder nerveus gedrag ofzo, paar stukjes poeder gereden heerlijk ten opzichte van me oude plank.

En me nieuwe goggle is ook top, was halve dag stralend blauw met felle zon daarna betrok het en begon het te sneeuwen nu nog steeds.
Pistes liggen er ook lekker bij hier in Val Thorens.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 27 december 2009 @ 20:01:43 #182
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_76114505
Zo dan,net weer terug van een week Kaltenbach, Fugen. Mayrhofen, Hintertuxen... perfect weekje gehad, afgezien van de ietsje te weinig besneeuwde pistes en de ietsje teveel sneeuwval aan het einde van de week Ook weer wat nieuwe gear kunnen testen (eindelijk) Union Force bindingen waren echt retegoed, heerlijke pasvorm en goede drukverdeling. AANRADER dus Heb één keer een blokkerende toestrap gehad, maar dat viel op te lossen door er keihard aan te trekken, daarna niet meer gehad. Wat wel tegenvalt is de lak op de buckles. Zonder dat ik echt ruig ben mist er al aardig wat lak??? ook de letters achter de heelcup gaan er al af... Daar kan Burton Union echt nog wat leren.... ik zal binnenkort wat piccies plaatsen hiervan.
Mijn nieuwe Nitro Team boots zaten heeerlijk...maar dat was het enige goede aan de schoen...wat een slechte kwaliteit zeg!! de voorste TLS touwtjes zijn bijna doorgesleten en het leer laat op diverse stukken gewoon los, net alsof er te weinig lijm gebruikt is ofzo... fuck zeg... voor een paar boots van bijna 300 eurootjes moet dit niet kunnen...van de week maar weer naar Daka....
Only sick music makes money today...
pi_76133968
1 dag naar duitsland (Winterberg) geweest..vroegopstaan en rijden maar.. 10 uur aangekomen en hup de piste op! Voor het eerst in de echte sneeuw met met mijn nieuwe outfit! Dat was echt een super dag! Savonds om 9 uur weer thuis ^^ Da ga ik zeker nog eens doen!

Wishlist: Een burton snowboard + bindingen
Tsubasa o hirake..
  maandag 28 december 2009 @ 11:40:21 #184
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_76134243
Hoe is het met de sneeuw en drukte gesteld in Winterberg?

Mierenhoop druk zie ik al: http://www.checkcams.com/sauercams/

pi_76134453
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef BettyWeter het volgende:
Hoe is het met de sneeuw en drukte gesteld in Winterberg?

Mierenhoop druk zie ik al: http://www.checkcams.com/sauercams/

[ afbeelding ]
Toen wij er waren was het niet zo heel druk.. en er lag voldoende sneeuw. Sneeuwkanonnen hebben stuk geholpen. Er was 1 piste wat miinder waar je n stukje of bevrozen gras ging maar das maar 1 kleine blauwe piste.
Tsubasa o hirake..
  maandag 28 december 2009 @ 11:53:15 #186
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_76134620
hmmm, na afgelopen week jeuken mijn handen wel op een nieuw plankje te kopen. Wou eerst een t.rice maar die zijn uitverkocht, zit nu erg te kijken naar een trs btx maar welke maat
157 is denk ik net iets te klein, dus dan zou ik op een 159 uitkomen. Moet ook wel en maatje 46 schoen op staan dus te klein gaan is niet zo hendig
  maandag 28 december 2009 @ 12:15:11 #187
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_76135356
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Blizzie het volgende:
1 dag naar duitsland (Winterberg) geweest..vroegopstaan en rijden maar.. 10 uur aangekomen en hup de piste op! Voor het eerst in de echte sneeuw met met mijn nieuwe outfit! Dat was echt een super dag! Savonds om 9 uur weer thuis ^^ Da ga ik zeker nog eens doen!

[ afbeelding ]

Wishlist: Een burton snowboard + bindingen
Grrr, ik wil ook....maar moet nog even wachten

Waarom specifiek een burton board?
  maandag 28 december 2009 @ 12:44:51 #188
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76136392
nog 25 dagen! ik heb echt zo'n zin om mijn burton FIX op de pistes uit te testen. zodra ik mijn stickers binnenkrijg zal ik eens een foto hier posten
pi_76146695
Zo, net mijn eerste les gehad op een rollerbaan en dat viel me vies tegen. Ik kan toch echt wel goed mijn bochten maken in de sneeuw zonder problemen, maar dat heb ik op de rollerbaan nog niet echt door. Nog 3 lessen te gaan, morgen weer. Lijkt wel of mijn evenwicht verkloot wordt omdat ik de grond wel zie bewegen, maar ik zelf niet.♦
  maandag 28 december 2009 @ 23:31:49 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76163900
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Fugie het volgende:
hmmm, na afgelopen week jeuken mijn handen wel op een nieuw plankje te kopen. Wou eerst een t.rice maar die zijn uitverkocht, zit nu erg te kijken naar een trs btx maar welke maat
157 is denk ik net iets te klein, dus dan zou ik op een 159 uitkomen. Moet ook wel en maatje 46 schoen op staan dus te klein gaan is niet zo hendig
Maatje 46

Dan is de 159 ook wel smal.
Waarom probeer je niet nog ergens aan een Danny Kass te komen van 158? Die is 26 breed dus dan kom je een heel eind. Helaas bij ons al uitverkocht, maar het zoeken waard?
  maandag 28 december 2009 @ 23:38:47 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76164189
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef ergodyne1 het volgende:
Zo dan,net weer terug van een week Kaltenbach, Fugen. Mayrhofen, Hintertuxen... perfect weekje gehad, afgezien van de ietsje te weinig besneeuwde pistes en de ietsje teveel sneeuwval aan het einde van de week Ook weer wat nieuwe gear kunnen testen (eindelijk) Union Force bindingen waren echt retegoed, heerlijke pasvorm en goede drukverdeling. AANRADER dus Heb één keer een blokkerende toestrap gehad, maar dat viel op te lossen door er keihard aan te trekken, daarna niet meer gehad. Wat wel tegenvalt is de lak op de buckles. Zonder dat ik echt ruig ben mist er al aardig wat lak??? ook de letters achter de heelcup gaan er al af... Daar kan Burton Union echt nog wat leren.... ik zal binnenkort wat piccies plaatsen hiervan.
Mijn nieuwe Nitro Team boots zaten heeerlijk...maar dat was het enige goede aan de schoen...wat een slechte kwaliteit zeg!! de voorste TLS touwtjes zijn bijna doorgesleten en het leer laat op diverse stukken gewoon los, net alsof er te weinig lijm gebruikt is ofzo... fuck zeg... voor een paar boots van bijna 300 eurootjes moet dit niet kunnen...van de week maar weer naar Daka....
Dude, we hebben elkaar gemist!

Ik ben blij dat de bindingen bevallen
Bij mij is er niet zo veel lak af maar ook wel een klein beetje. Ik moet wel zeggen dat bij Burton bindingen alle verfraaiingen er binnen de kortste keren af waren. Die zilveren/gouden dingen aan de zijkant waar de schroef van je highback doorheen zat. Die verbogen altijd en de lak ging er super snel af. Ondingen

Dat van die Nitro schoenen is ook ruk. Ik neem aan dat je wel nieuwe krijgt of dat er iets mee gedaan wordt.
Ik heb nu tijdelijk Nitro schoenen en ze zijn bij mij iets te smal maar ze zitten verder wel lekker. Stijve schoentjes
Bij mijn Burton schoenen prikt iets tegen de achterkant van mijn enkel (aan de buitenkant). Zo erg dat ik er niet meer op kon boarden. Stond met de tranen in mijn ogen bij elke bocht.
Dus ik naar de voetendoktor. Hij zei dat ik de bijgeleverde banaantjes er maar eens in moest zetten. Dat gedaan maar nog steeds pijn, dus we gaan morgen maar weer terug
  maandag 28 december 2009 @ 23:39:47 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76164239
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef Ped_detective het volgende:
Zo, net mijn eerste les gehad op een rollerbaan en dat viel me vies tegen. Ik kan toch echt wel goed mijn bochten maken in de sneeuw zonder problemen, maar dat heb ik op de rollerbaan nog niet echt door. Nog 3 lessen te gaan, morgen weer. Lijkt wel of mijn evenwicht verkloot wordt omdat ik de grond wel zie bewegen, maar ik zelf niet.♦
Ik ken het probleem.

Ik heb al een paar discussies gehad met leraren hier over de werking van een rollerbaan en we zijn het er wel een beetje over eens dat het voor snowboarden niet heel geschikt is. Skiën wel, snowboarden minder.
pi_76164867
Niemand die ergens een Salomon Arnie 5000 uit 2007 weet. (dat groene bord) van 1.57m?
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:34:29 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_76166376
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maatje 46

Dan is de 159 ook wel smal.
Waarom probeer je niet nog ergens aan een Danny Kass te komen van 158? Die is 26 breed dus dan kom je een heel eind. Helaas bij ons al uitverkocht, maar het zoeken waard?
Ja ik kwam er vorige week achter dat ik wel grote schoenen heb Is wel naar, want met rocker wil ik wel kleiner gaan rijden, alleen dat is dus beetje lastig met mijn schoenmaat.

Eens kijken of ik nog een danny kass kan vinden, is idd wel een leuke optie, alleen die graphics zijn beetje jammer

edit - blue tomato heeft er nog 1 liggen, maar ik ga er nog een nachtje over slapen

[ Bericht 8% gewijzigd door Fugie op 29-12-2009 00:40:21 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:12:27 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76169481
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ja ik kwam er vorige week achter dat ik wel grote schoenen heb Is wel naar, want met rocker wil ik wel kleiner gaan rijden, alleen dat is dus beetje lastig met mijn schoenmaat.

Eens kijken of ik nog een danny kass kan vinden, is idd wel een leuke optie, alleen die graphics zijn beetje jammer

edit - blue tomato heeft er nog 1 liggen, maar ik ga er nog een nachtje over slapen
De graphics zijn juist cool man. twin personality
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:37:20 #196
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_76169673
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dude, we hebben elkaar gemist!

Ik ben blij dat de bindingen bevallen
Bij mij is er niet zo veel lak af maar ook wel een klein beetje. Ik moet wel zeggen dat bij Burton bindingen alle verfraaiingen er binnen de kortste keren af waren. Die zilveren/gouden dingen aan de zijkant waar de schroef van je highback doorheen zat. Die verbogen altijd en de lak ging er super snel af. Ondingen

Dat van die Nitro schoenen is ook ruk. Ik neem aan dat je wel nieuwe krijgt of dat er iets mee gedaan wordt.
Ik heb nu tijdelijk Nitro schoenen en ze zijn bij mij iets te smal maar ze zitten verder wel lekker. Stijve schoentjes
Bij mijn Burton schoenen prikt iets tegen de achterkant van mijn enkel (aan de buitenkant). Zo erg dat ik er niet meer op kon boarden. Stond met de tranen in mijn ogen bij elke bocht.
Dus ik naar de voetendoktor. Hij zei dat ik de bijgeleverde banaantjes er maar eens in moest zetten. Dat gedaan maar nog steeds pijn, dus we gaan morgen maar weer terug
Ja man, inderdaad gemist, was wel even lachen geweest. Ik zal van de week even naar Rotterdam tuffen...ben wel wat flauw van dat gezeik met de boots... Ben een aardige nitro-fan door mijn ervaringen met de boards maar de boots....

by-the-way, wat een plaksneeuw vorige week zeg! tering! mijn vriendin testte haar nieuwe board uit en begon meteen te roepen dat de base van haar boardje crap was en ik dacht net wat the fuck is er met mijn board aan de hand
Only sick music makes money today...
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:23:49 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76187034
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:37 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Ja man, inderdaad gemist, was wel even lachen geweest. Ik zal van de week even naar Rotterdam tuffen...ben wel wat flauw van dat gezeik met de boots... Ben een aardige nitro-fan door mijn ervaringen met de boards maar de boots....

by-the-way, wat een plaksneeuw vorige week zeg! tering! mijn vriendin testte haar nieuwe board uit en begon meteen te roepen dat de base van haar boardje crap was en ik dacht net wat the fuck is er met mijn board aan de hand
Ik heb altijd begrepen dat de boots van Nitro juist wel OK zijn dus wel apart. Zie net trouwens dat ik ook de team heb meegekregen. Ze zijn wat smal maar zitten wel steeds beter. Me eigen schoenen zijn nog steeds crap

De sneeuw was inderdaad niet best, maar wees blij dat het niet zo druk was als deze week
Ik sta gewoon regelmatig echt lang bij een lift te wachten.

Vanmorgen geboard (hij op ski's) met het zoontje van een skischool eigenaar in Gerlos. Ventje van 12 en hij gaat anderhalf keer zo hard als ik
Te ziek voor woorden hoe hij gewoon backflips springt en 360's over hobbeltjes en me ook nog uit het zicht weet te skien. Wel gaaf om te zien
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:17:28 #198
202334 Dwyrin