Wou dat ik dat kon (en durfde)quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:11 schreef Komakie het volgende:
oh ja een plaatje eerst
[ afbeelding ]
Ga je in maart mee in La plagne vanaf de top "Roche de Mio" richting de stoeltjeslift "Chauty bescotty" (of zoiets) die fijne afdaling af?quote:
Kan op die kaart niets vinden wat er op lijkt, of bedoel je Chalet Bellecote? Is dat die 'afgrond' als je direct rechts na het restaurant onder het lint door gaat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:36 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ga je in maart mee in La plagne vanaf de top "Roche de Mio" richting de stoeltjeslift "Chauty bescotty" (of zoiets) die fijne afdaling af?
zie kaart voor waar ik hem bedoel.
succes met zoeken
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:46 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Kan op die kaart niets vinden wat er op lijkt, of bedoel je Chalet Bellecote? Is dat die 'afgrond' als je direct rechts na het restaurant onder het lint door gaat?
Zelfs Polman is het gelukt,quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:51 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Ik sla ff over
Volgens mij ga ik dan namelijk niet met die lift omhoog maar in een helicopter
zoiets:quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:54 schreef Soohr het volgende:
[..]
Zelfs Polman is het gelukt,
niet heel subtiel, maar wel levend.
Fotos? Filmpjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef Salatrel het volgende:
gisteren met me oude snowboard van de dijk af geboard
Op welke site kijk jij voor weerbericht/sneeuwhoogte daar? Op de meeste die ik vind, staat nauwelijks info omdat het gebied pas 19 dec. open zou gaan..quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef Flaccid het volgende:
Maar die mag wel dicht, gaan we hier verder
Morgen vertrekken om 05:00, wederom Les Sybelles! Komt nog net even wat sneeuw aan.
mooi resultaat voor een paar weekjes lesquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen paar weken les gehad in snowboarden, gisteren in echte sneeuw in nederland paar uurtjes geoefend; klaar voor de echte sneeuw in les sybelles![]()
Nog 12 uurtjes en dan vertrekken we
oja, een plaatje dan maar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen paar weken les gehad in snowboarden, gisteren in echte sneeuw in nederland paar uurtjes geoefend; klaar voor de echte sneeuw in les sybelles![]()
Nog 12 uurtjes en dan vertrekken we
oja, een plaatje dan maar:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Ik had ook andere bindingen erbij genomen. Die standaardjes voelde ook wel erg plastic aan.. Ik heb Lexa'squote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Sneeuw in NL. Moest vandaag veel in de trein zitten, totaal 2 (!!!) uur vertraging. En in het gebied waar ik over een week heenga valt geen vlok
. Maar wel goed voor het wintersportgevoel
.
[..]
Oeh ik heb ook een feather. Maar dan zonder die bindingen:
[ afbeelding ]
Mooie plank, had je al een kleur in gedachte?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef kensei het volgende:
Eindelijk een Jam gehaald![]()
Ik had wel geluk, Daka had een kortingsbon actie van 20% korting (voor vaste klanten) scheelde mooi 100 euro, dus een Jam voor 400![]()
Hij hangt lekker veilig bij mij aan de muur![]()
[ afbeelding ]
Nu moet ik wel bijpassende bindingen kopen
Ik heb nu deze, maar die passen niet echt![]()
[ afbeelding ]
Groene force bindingen staan er ook mooi opquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef kensei het volgende:
Eindelijk een Jam gehaald![]()
Ik had wel geluk, Daka had een kortingsbon actie van 20% korting (voor vaste klanten) scheelde mooi 100 euro, dus een Jam voor 400![]()
Hij hangt lekker veilig bij mij aan de muur![]()
[ afbeelding ]
Nu moet ik wel bijpassende bindingen kopen
Ik heb nu deze, maar die passen niet echt![]()
[ afbeelding ]
Ligt een beetje aan het merk. Lib Tech en Gnu gebruiken goede wax standaard, maar andere merken soms niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef spooky1234 het volgende:
Gruwelijke afgrond dat bij Roche de Mio.. Volgende week zit ik daar maar ik denk niet dat ik het durf![]()
ByTheWay: meningen zijn echt verdeeld maar moet je een nieuw board wel of niet waxen? Ik heb een nieuwe Rossignol Mag One en hij voelt wel beetje waxxy aan de onderkant maar het schijnt dat factory wax niet super is? Probleem is dat ik dinsdag al weg ben en om het ergens professioneel te laten doen moet ik het paar dagen achterlaten... En zelf wil ik het niet verneuken omdat ik nooit zelf heb gewaxt...
Ik blijf overigens maar 5 dagen deze keer, red ik dat met factory wax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |