Grote kans dat het een kereltje is met puisten en een brilletje en de hele dag zit te gamen en te progameren.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:37 schreef BobLeSponge het volgende:
Jij durft zeg!![]()
Hij maakt jou... kapooot!
idd mevrouw crap coureurquote:Op donderdag 17 december 2009 14:37 schreef koningdavid het volgende:
Waar blijven de pics van je kapotte auto?
Ja, S. Seagal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef drbrik het volgende:
rustig zijn en verschillende vechtsporten doen kan best bij elkaar hoor!
Waarom? Hij is toch een rustige jongen?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
Haha lekker anoniem dit zeggen.
Zeg dit tegen hem op straat en je bent gewoon kapot.
Er zijn dus wel bepaalde dingen waar ie niet tegen kan. En dan is ie niet zo schuw als jou en slaat er gelijk op.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Waarom? Hij is toch een rustige jongen?
Wat een agressie. Ik tik gewoon met m'n vingers.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Agiath het volgende:
Anders geloof je ook echt 1 letter die die troll uit z'n toetsenbord perst
Gelijk er op slaan en rustig zijn... Dat gaat dus echt niet samen. Rustige mensen pratenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er zijn dus wel bepaalde dingen waar ie niet tegen kan. En dan is ie niet zo schuw als jou en slaat er gelijk op.
Ja ga lekker tegen Ramazan praten terwijl hij met 10 matties je probeert te slaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gelijk er op slaan en rustig zijn... Dat gaat dus echt niet samen. Rustige mensen praten
Ook niet alleen durven. Dat is helemaal sneu. Dan ben je ook niet stoer dan ben je gewoon een zielige stumper die niet alleen kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ga lekker tegen Ramazan praten terwijl hij met 10 matties je probeert te slaan.
Ja klopt.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ook niet alleen durven. Dat is helemaal sneu. Dan ben je ook niet stoer dan ben je gewoon een zielige stumper die niet alleen kan.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Michielos is toch zo'n internet nerd, je kent ze wel jampotglazen, grote bochel, kippepootjes, geen sociaal leven, die hier zijn fantasieen uitleeft?
Dat heet 'sarcasme'?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef Sobraine het volgende:
De grootste hypocriet die ik ken. Zichzelf omschrijven als een rustige jongen maar (zogenaamd) wel op allerlei vechtkampen en vechtsporten zitten. Ook nog 2575542 topics over zijn vechtpartijen. Ik word daar moe van.
Klacht 1: Hypocriete Michielos.
Klacht 2: Zeggen dat je rustig bent maar toch naar een vechtkamp gaan.
Klacht 3: Zeggen dat je rustig bent maar wel aan allerlei vechtsporten doen.
Klacht 4: Allerlei voorspelbare topics aanmaken.
quote:Op zondag 13 december 2009 03:02 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Michielos, half Bruce Lee, half paard, half rustig.
Dat maakt 'm knettergek, jwtz.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Aurelianus het volgende:
Michielos kan er niets aan doen. Hij is een rustige jongen, maar hij wordt gewoon vaak geprovoceerd. Bijvoorbeeld laatst nog, op de kerstmarkt!
Dacht dat jij meer van de naalden was??quote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Voodoodoctor het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geslagen ik vervloek ze gewoon dat is veel makkelijker dan fysiek contact
Waar ben jij echt bang voor?!?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Voodoodoctor het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geslagen ik vervloek ze gewoon dat is veel makkelijker dan fysiek contact
Als ik een levend wezen vermoord krijg ik zijn geest op mij tot hij wraak heeft genomen en dat is erger dan een levenslangen celstrafquote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef leesgoed het volgende:
[..]
Waar ben jij echt bang voor?!?In jouw land zimbabwe kan je iemand door de keel snijden en met een kleine geldboete van af komen...
toch?
Je wist niet wat het was en je hebt het net stiekem ge googled terwijl de directeur net kwam langslopen met 2 klanten hé?quote:
Al is het bij vechtsporten vaak zo dat je je moet leren beheersen....Faalbaas Michielos is daar geen held in.. (als hij al aan die vechtsporten deelneemt natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef drbrik het volgende:
rustig zijn en verschillende vechtsporten doen kan best bij elkaar hoor!
Als ik door mijn neus in adem, schiet hij als pudding naar m'n hersensquote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef smoking-snares het volgende:
wacht maar tot michielos hier komt, hij maakt je kapot
Er is maar één reactie mogelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef Ochtendjas het volgende:
Michielos; je houdt van hem, of je haat hem.
En onlangs is bewezen dat de eerste keuze beter is voor je levensverwachtingen. Better run, TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |