Wtf ik keek net uit mijn raam en mijn ogen deden pijn van al het wit. ik wist niet dat het sneeuwdequote:
I'm serial.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef o.us het volgende:
HIER SNEEUWT HET NOG STEEDS![]()
![]()
![]()
EINZ!!!1111
FUCK YOU AL GORE MET JE GLOBAL WARMING
Al gore heeft het niet over global warming maar over climate change.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef o.us het volgende:
HIER SNEEUWT HET NOG STEEDS![]()
![]()
![]()
EINZ!!!1111
FUCK YOU AL GORE MET JE GLOBAL WARMING
geel?quote:
Klimaatverander-freaks zijn net zoals Nederlandse boeren :quote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Al gore heeft het niet over global warming maar over climate change.
1 2 3 4 5 6 | ------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------ het is een weekje iets warmer dan gemiddeld de oogst wordt een ramp, de prijzen moeten omhoog ! een bewijs voor de klimaatverandering door de mens ! het is een weekje iets kouder dan gemiddeld de oogst wordt een ramp, de prijzen moeten omhoog ! een bewijs voor de klimaatverandering door de mens ! het is een weekje iets natter dan gemiddeld de oogst wordt een ramp, de prijzen moeten omhoog ! een bewijs voor de klimaatverandering door de mens ! het is een weekje iets droger dan gemiddeld de oogst wordt een ramp, de prijzen moeten omhoog ! een bewijs voor de klimaatverandering door de mens ! |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |