HHAAHAHHAAHHAneequote:Op donderdag 17 december 2009 14:00 schreef 49euro het volgende:
laat me raden: jij bent Tim van Bussel en probeert contact met mensen te krijgen door ze er geld voor te geven
Dan ken ik hem welquote:Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef zoekjewat het volgende:
o kut in klaagbaak![]()
hij moest in GC...
goed zo, stuur de acceptgiro op, de 2365e acceptgiro wint de prijs!quote:
Ben je je er van bewust dat praktisch alle topics die jij meent te moeten openen crap zijn en vaak nog voor de 2 pagina gesloten worden?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
goed zo, stuur de acceptgiro op, de 2365e acceptgiro wint de prijs!
ga je bakkebaarden afknippen en plak ze boven je lulquote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je je er van bewust dat praktisch alle topics die jij meent te moeten openen crap zijn en vaak nog voor de 2 pagina gesloten worden?
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ga je bakkebaarden afknippen en plak ze boven je lul
Man man. Wat ben jij een sneue haas. Humor en gevatheid is jou duidelijk echt een brug te ver.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ga je bakkebaarden afknippen en plak ze boven je lul
OOOOHH MY GODDDDD IK BEN GEDIST DOOR EEN OPA DIE EN MAAGD IS EN HOMO EN EN EEN KUTUSERquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Man man. Wat ben jij een sneue haas. Humor en gevatheid is jou duidelijk echt een brug te ver.
Ik heb je voorgedragen voor de titel FOK! faalhaas van het jaar. Je maakt een goede kans. Ik duim voor je.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
OOOOHH MY GODDDDD IK BEN GEDIST DOOR EEN OPA DIE EN MAAGD IS EN HOMO EN EN EEN KUTUSER
stap 1: pak een banaanquote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Dickbride het volgende:
Wat voor drugs gebruik jij en waar kan ik het krijgen ????
hou je bek met je hazen, dat jij hazen neukt, ja kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb je voorgedragen voor te titel FOK! faalhaas van het jaar. Je maakt een goede kans. Ik duim voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |