Een collega vindt dat dus ook alquote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo'n schurfthekel aan!![]()
Dat geknerp onder je voet.
hier intercity 20 min te laat en overvol omdat arnhem utrecht gestremd is en iedereen nu via nijmegen en den bosch moetquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:50 schreef Vlarp het volgende:
Welkom op Rotterdam Centraal, vandaag rijdt door de weersomstandigheden deze trein niet, én deze ook niet. Maar ook deze rijdt niet, en de volgende ook niet.
*zucht*
mag mijn bestelling nog gewijzigd worden een een koffie met een zoetje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef Stroekie het volgende:
na eerder vanochten door steve verrast te zijn schenk ik nu koffie voor vlarp en thee voor baltar in
eenmalig of kan de thee voor langere tijd de kast in ? En zoetjes ? zo'n bikkel als jij kan toch wel zonderquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
mag mijn bestelling nog gewijzigd worden een een koffie met een zoetje?
Nee, je aandelen in de theefabriek mag je wel verkopen. Ik blief namelijk alleen Van Nelle koffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eenmalig of kan de thee voor langere tijd de kast in ? En zoetjes ? zo'n bikkel als jij kan toch wel zonder
je hebt fansquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:57 schreef Waxxer het volgende:
"Ik lijk Waxxer wel"
Wat krijgen we nou?!
dat ligt heel niet aan het weer maar aan een kapotte treinquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Zoals het behoort in Nederland is het OV nog steeds ontregeld?
ik las van nellie koffie, en dacht dat dat de naam van de koffiejuf wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, je aandelen in de theefabriek mag je wel verkopen. Ik blief namelijk alleen Van Nelle koffie
wax belieft u koffie of thee ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:57 schreef Waxxer het volgende:
"Ik lijk Waxxer wel"
Wat krijgen we nou?!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik las van nellie koffie, en dacht dat dat de naam van de koffiejuf was
Je bent een hele leuke!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, dat is dan weer positief: er wordt aan mij gedacht, zonder dat ik er ben, midden in de nacht!
Maar ik ben géén rare.
Dat was een grapje/complimentje. Omdat ik altijd om je moet lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:57 schreef Waxxer het volgende:
"Ik lijk Waxxer wel"
Wat krijgen we nou?!
Uiteraard... het was weer een dolle boel vanmorgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Zoals het behoort in Nederland is het OV nog steeds ontregeld?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uiteraard... het was weer een dolle boel vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |