You wishquote:
Sleep well!quote:
Ook als mensen hun glas omgooien?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Vlarp het volgende:
Alcohol verspilling kan echt niet.. en ik sta dan nog veel harder te huilen dan die arme kindjes!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur moeten wachten op een koud station tussen duwende en op hol geslagen mensen is géén pretje kan ik je vertellen.
Daar heb ik toch zo'n schurfthekel aan!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
ik heb al door de sneeuw gelopen![]()
Het knerpt nog zo lekker
Evil!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo'n schurfthekel aan!![]()
Dat geknerp onder je voet.
Vandaag lekker thuis gewerktquote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Oh, het is niet alleen rond Utrecht chaos, ook tussen Amsterdam en rotterdam is het drama. Veel te korte treinen, vertraging en veel chago mensen. Ik vermaak me wel op m'n zitplaats
vanochtend toen ik weg ging lag er 1 cm en vanavond ruim 10quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Baltar het volgende:
Hier toch wel zeker 5 cm, als het geen 10 cm is
Jeetje! Wat een overkill aan posts zegquote:
Echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo'n schurfthekel aan!![]()
Dat geknerp onder je voet.
Het voelt gelijk een nagel over een schoolbord voelt. Maar dan anders. Snap je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt?
Dat is toch zo romantisch. Samen door de sneeuw wandelen, hand in hand, sneeuw dat naar beneden dwarrelt, knerpende sneeuw onder de schoenen... hmmz...
IK HAAT KNERPENDE SNEEUW
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Het voelt gelijk een nagel over een schoolbord voelt. Maar dan anders. Snap je?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:41 schreef Steve het volgende:
Mja, ik zie het ook nu ja.M'n hersenen zitten een beetje vol momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |