Alcohol verspilling kan echt niet.. en ik sta dan nog veel harder te huilen dan die arme kindjes!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zou immers zonde zijn, de kindjes in Biafra zouden er een moord voor doen
Ja dat is zeker (een) zonde. Pure drankmisbruik zeg ik jequote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zou immers zonde zijn, de kindjes in Biafra zouden er een moord voor doen
kan je nog steeds niet zelf rukken en met de fb dat voor je doen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, gretig, gemakkelijk. Ja, ik moest het effe googlen want al die oud Hollandsche shit...![]()
is mijn hand net geheeld, komt mijn nagel van mijn duim tussen het keukenkastdeurtje...er zit nu een blauwe plek onder..
kep auwwwwwwwwwwwwwwww![]()
Precies! wij weten wat we dan gaan missen, die kindertjes aldaar weten niet wat ze overkomtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alcohol verspilling kan echt niet.. en ik sta dan nog veel harder te huilen dan die arme kindjes!
net alsof ik de godsganse dag em door mijn vuistje haal..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je nog steeds niet zelf rukken en met de fb dat voor je doen ?
Die kindertjes storten meteen in elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies! wij weten wat we dan gaan missen, die kindertjes aldaar weten niet wat ze overkomt
verspilling van volksvoedsel is toch strafbaar ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker (een) zonde. Pure drankmisbruik zeg ik je
je hebt toch niets beters te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net alsof ik de godsganse dag em door mijn vuistje haal..ik ben geen 16 meer.
![]()
trouwens, je kan ook met andere hand
eindhoven ook een ietsiepietsie hectischquote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Oh, het is niet alleen rond Utrecht chaos, ook tussen Amsterdam en rotterdam is het drama. Veel te korte treinen, vertraging en veel chago mensen. Ik vermaak me wel op m'n zitplaats
Ja dat was ik. Ik was om kwart voor 4 op utrecht CS. En ik kom net hier binnen thuis. Onderweg in de bus werd ik ook nog geprobeerd overgehaald te worden om in Jezus te geloven, omdat ik anders in de hel zou komen. Een zwarte Afrikaan deed dat. En ik vond de vragen te ver gaan toen ie naar mijn seksleven begon te vragen enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef Yoppie het volgende:
Heren...Het is weer tijd om de file op te zoeken, succes voor iedereen die gestrand is op Utrecht CS (of ergens anders) en tot later
Gewoon ontspannen en diep inademen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
SHO is altijd moeilijk met nieuwkomers. Mijn begintijd was ook een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |