Bierquote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef Yoppie het volgende:
[..]
In dat geval zou k ook nog wel gele sneeuw durven te happen...
Ik vanmorgen alquote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
ik heb al door de sneeuw gelopen![]()
Het knerpt nog zo lekker
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Wit, rood, rosé, bier....ik doe er niet zo moeilijk over
ik heb al snow angel wings gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
ik heb al door de sneeuw gelopen![]()
Het knerpt nog zo lekker
hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:38 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vertel mij wat...das een beetje mijn levensverhaal
processo en al die doorslobbertjes hebben ook bubbels... dus gaat erin als .....quote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
champi, want het is pas fijn als er bubbles zijn
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
processo en al die doorslobbertjes hebben ook bubbels... dus gaat erin als .....
gods woord in een ouderlingquote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
processo en al die doorslobbertjes hebben ook bubbels... dus gaat erin als .....
Oh, leuk zuipen met jou dusquote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel waar alcohol in zit, behalve whiskey
spiritus vind ik nu ook niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel waar alcohol in zit, behalve whiskey
o, gretig, gemakkelijk. Ja, ik moest het effe googlen want al die oud Hollandsche shit...quote:
nog meer HIPS??quote:
Ik heb nooit HIPSquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog meer HIPS??
HIPS kwadraat?
nu al Korakov?quote:
Je laat het!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al Korakov?![]()
moet ik even topics gaan quoten?
Ah je hebt ervaring?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spiritus vind ik nu ook niet zo
Nou ik spuug er niet in neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |