Studeren voor een bètavak is al zwaar genoeg, moet ik ook nog eens creatief zijn? Ik doe geen fucking kunstopleiding.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef Posdnous het volgende:
Wat ben je nou voor student man, wees een beetje creatief ipv anderen de schuld te geven.
Dan kan ik toch niks lerenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
Als je nu vast gaat, ben je toch wel op tijd voor morgen?
Dat is waar, maar zeg nou zelf. Bijna vakantie, sneeuw. Wie heeft er nou zin om te leren?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef ehqo. het volgende:
Ik denk dat je beter wel geleerd kan hebben, dan niet.
Ja ach, als je bij alles dat nodig is gaat wachten tot je er een keer zin in hebt kom je nooit ergens.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zeg nou zelf. Bijna vakantie, sneeuw. Wie heeft er nou zin om te leren?
je hoeft er ook geen zin in te hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zeg nou zelf. Bijna vakantie, sneeuw. Wie heeft er nou zin om te leren?
Die is volgend jaar pasquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Jakie het volgende:
Ga gewoon niet en maak een herkansing over twee maanden.
Begin dan maar alvast met het bedenken van een zielig verhaal.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Levolution het volgende:
Die is volgend jaar pasdit IS de herkansing.
Nouja, dan is het makkelijk opgelost toch, je maakt het tentamen volgend jaarquote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus je hebt de stof al een keer gehad?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Levolution het volgende:
Ik heb hem niet voor niets de eerste keer niet gehaald hè.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus je hebt de stof al een keer gehad?
En daaruit niet concluderen dat het wellicht handig is om nu wel even de stof grondig door te nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niets de eerste keer niet gehaald hè.
Omdat ik een intelligente, creatieve en (vaak) leergierige, maar ook eerlijke en betrouwbare jongen ben. Deze eigenschappen ga ik natuurlijk niet gebruiken om te liegen en te bedriegen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef Bob-B het volgende:
Hoe komt zo'n stakker als jij op de uni als je niet eens creatief genoeg bent om een smoes te verzinnen om ook onder de aparte regeling te vallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |