Neequote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Salatrel het volgende:
nog leuke treinmeisjes op het station?
Zo!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Apebeer het volgende:
Dinsdag was er iemand voor de trein gesproken
Oh.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Apebeer het volgende:
Dinsdag was er iemand voor de trein gesproken
Utrecht Centraal,quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef zovty het volgende:
Welk station, welk peron, vooraan, achteraan?
Ja en natuurlijk een kapotte bovenleiding.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef ASroma het volgende:
schijnt ernstig ongeluk geweest zijn tussen trein en vrachtwagen nabij nijmegen.
Pfft, ben blij dat ik niet naar school gegaan ben als ik dit zo hoor. Anders had ik nu ook op Utrecht Centraal gezeten in de kou.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Utrecht Centraal,
Het hele station
Want de K en de NG staat dicht bij elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Apebeer het volgende:
Lijers, typen met koude handen is kut
veel mensjes gaan veel vertraging hebben, leedvermaakquote:Of daarbij gewonden zijn gevallen is nog niet bekend. Hulpdiensten zijn met veel materieel uitgerukt. Naar verluidt is de ravage enorm.
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pfft, ben blij dat ik niet naar school gegaan ben als ik dit zo hoor. Anders had ik nu ook op Utrecht Centraal gezeten in de kou.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Roi het volgende:
Hoi TS, ik zit hier lekker binnen met de verwarming aan!
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef error_404 het volgende:
Volgende keer met de auto (vergeet je winterbanden niet)
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houdenquote:Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Arnhem reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Nijmegen reizen via Utrecht Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |