abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 18:41:49 #176
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_76025652
Daarentegen, gisteren heb ik me nog een pak (110 in totaal) visitekaartje ontworpen, daar zeg je godverdomme 'u' tegen! Maakt u even wat centjes over, doet u maar vijf euro, naar ABN-Amro 425326403 te Den Haag onder vermelding van uw adres en ik stuur u er tien.
(Het briljante aan de visitekaartjes is dat ze namelijk door wie dan ook gebruikt kunnen worden.)
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_76025672
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe hard groeit dat kind wel niet, Claudia? Voor je het weet gaat ie op eigen houtje naar school! Staat ie al ingeschreven bij Woningnet?
Hij past niet meer in z'n wieg:

Shit, ja, ik moet hoognodig een school voor hem zoeken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:46:35 #178
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:49:18 #179
37950 JAM
pi_76025977
Voor Job Cohen, IR, niet met.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 24 december 2009 @ 18:51:21 #180
37950 JAM
pi_76026066
Zo, dan ga ik nu eens naar mijn meisje toe om wat rijst te eten. Dat doen Japanners nu eenmaal graag, rijst eten. Ik ook, hoewel ik helemaal geen Japanner ben. Mocht ik een Japanner zijn, ik zou beslist net zo graag rijst eten als ik nu doe.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:51:29 #181
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76026073
Da's perspectief, JAM. Kan je nagaan wat voor een slechte fotograaf het is.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_76026137
pi_76026491
Je staat zelfs helemaal vooraan de massa, IR, met één been heroïsch vooruit. In sociaalrealistischesovjetkunsttermen leid je het Volk naar een succesvolle uitvoering van het vijfjarenplan in vier jaar.
pi_76026525
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan kom je tweemaal bij mij langs. Je kan naar me zwaaien! En naar de schaapjes. Een licht uitgedunde kudde. De diepvries is weer vol.
Mijn vriezer is léég. Maar goed, geen tijd, geen tijd.
pi_76026674
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Gellius het volgende:

[..]

Mijn vriezer is léég. Maar goed, geen tijd, geen tijd.
Wat in 't vat zit verzuurt niet.
Bovendien, het is merendeels schaap en daar moet je maar net van houden.

Maar je zwaait toch wel even?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76026772
Natuurlijk doe ik dat. Ik zal er zelfs zachtjes bij mekkeren. Mêh. Mèèh.
pi_76026954
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk doe ik dat. Ik zal er zelfs zachtjes bij mekkeren. Mêh. Mèèh.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76028117
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef Gellius het volgende:
Je staat zelfs helemaal vooraan de massa, IR, met één been heroïsch vooruit. In sociaalrealistischesovjetkunsttermen leid je het Volk naar een succesvolle uitvoering van het vijfjarenplan in vier jaar.
IR, held van de revolutie.

Hoewel, nu als ambtenaar, komt er een stukje tekst van Leonard Cohen bij me op.

They sentenced me to twenty years of boredom
For trying to change the system from within
pi_76028231
Ik eet overigens biefstuk. Mij kan niks meer gebeuren.

De 'extra gerijpte' biefstuk van AH is niet de slechtste.
pi_76029687
Ik vraag me af of ik ooit schaap heb gegeten.
pi_76030327
Hij ziet er lekker alert uit Claudia! (op de niet-slaap foto's).
Aldus.
pi_76030622
Hij is na elke voeding ongeveer een half uur erg alert.

Hij maakt duidelijk weer een ontwikkelingssprong door. Ineens is hij te groot voor z'n wieg, rolt hij van z'n rug naar z'n zij en schatert hij zelfs. Net voor het avondeten (óns avondeten) had ik hem in zijn wipstoeltje gezet. Ik dacht dat ik hem hoorde huilen, maar toen ik kwam inspecteren zag ik dat hij de lol van z'n leven had om de drie figuurtjes die boven zijn wipstoel hingen. Zo schattig! Grappig ook hoe dit soort sprongen samenhangen met een grotere energiebehoefte. Ik vond dat hij de laatste paar dagen al zoveel dronk.

Die krampen begin ik inmiddels wel zat te worden. Hij kan er zoveel pijn om hebben. En vannacht hebben we van half 2 tot 5 uur niet kunnen slapen door die klotekrampen.
pi_76031810
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit schaap heb gegeten.
Het zien van schaap op het bord van een ander was al onsmakelijk genoeg.

In de eenvoudigste restaurants in Jemen krijg je gewoon een stuk kip en een portie rijst op je bord gekwakt, in de net wat verfijndere zaken kun je kiezen tussen twee of meerdere soorten vlees bij je rijst. Daar was op een gegeven moment ook schaap bij en godzijdank heb ik dat toen niet gekozen. Op de borden van reisgenoten verschenen namelijk hompen grijs, glazig vlees, met randen lillend vet, waarvan de aanblik alleen al voldoende was om je maag ineen te doen krimpen. Hu!

Maar sigme, makt vast hele lekkere dingen met schaap.
pi_76031923
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:42 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, ja, ik moet hoognodig een school voor hem zoeken.
Wordt het een, brrrr, openbare inrichting instelliing of een particuliere school? Of thuisonderwijs? Ik ben reuzebenieuwd
pi_76032099
Meestal kan je pas 'inschrijven' als ze 2 zijn maar dat verschilt per stadsdeel.

Kinderen in Amsterdam = wachtlijsten.
Aldus.
pi_76032340
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:08 schreef beeer het volgende:

[..]

Wordt het een, brrrr, openbare inrichting instelliing of een particuliere school? Of thuisonderwijs? Ik ben reuzebenieuwd
Als het aan mij ligt wordt het een doodgewone school waar kinderen nog rijtjes moeten stampen en geen exotische talen leren maar zich hoofdzakelijk bezighouden met rekenen, taal en geschiedenis (en spelletjes in de kring, knikkeren, schippermagikovervaren en jongensenmeidenpakkertje).

Knikkeren is trouwens een uitstekende methode om een kind kapitalistische grondbeginselen bij te brengen.
pi_76032459
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Z het volgende:
Meestal kan je pas 'inschrijven' als ze 2 zijn maar dat verschilt per stadsdeel.

Kinderen in Amsterdam = wachtlijsten.
Ik word er zo moe van. Ik weet niet eens of we tegen die tijd nog in Amsterdam wonen.

Van het kinderdagverblijf hebben we ook nog niks gehoord. Na de Kerst maar eens langsgaan.
pi_76033046
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Claudia_x het volgende:

Knikkeren is trouwens een uitstekende methode om een kind kapitalistische grondbeginselen bij te brengen.
Koop deze alvast, voor als 'ie wat groter is. En speel het zelf een paar keer. Ik pleit voor verplichte invoering op middelbare scholen.

pi_76034538
Ik meen me vaag te herinneren dat mijn nichtje het eens had over een leuk spel dat Koehandel heette, en die zat toen op de basisschool. Is er hoop?
pi_76034698
Hoop gaat nooit verloren.
Kleine kinderen vinden Koehandel ook wel leuk, maar die pikken de economische lessen niet goed op. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')