Hij past niet meer in z'n wieg:quote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe hard groeit dat kind wel niet, Claudia? Voor je het weet gaat ie op eigen houtje naar school! Staat ie al ingeschreven bij Woningnet?
Je staat er knap op.quote:
Mijn vriezer is léég. Maar goed, geen tijd, geen tijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kom je tweemaal bij mij langs. Je kan naar me zwaaien! En naar de schaapjes. Een licht uitgedunde kudde. De diepvries is weer vol.
Wat in 't vat zit verzuurt niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mijn vriezer is léég. Maar goed, geen tijd, geen tijd.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk doe ik dat. Ik zal er zelfs zachtjes bij mekkeren. Mêh. Mèèh.
IR, held van de revolutie.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef Gellius het volgende:
Je staat zelfs helemaal vooraan de massa, IR, met één been heroïsch vooruit. In sociaalrealistischesovjetkunsttermen leid je het Volk naar een succesvolle uitvoering van het vijfjarenplan in vier jaar.
Het zien van schaap op het bord van een ander was al onsmakelijk genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit schaap heb gegeten.
Wordt het een, brrrr, openbare inrichting instelliing of een particuliere school? Of thuisonderwijs? Ik ben reuzebenieuwdquote:Op donderdag 24 december 2009 18:42 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, ja, ik moet hoognodig een school voor hem zoeken.
Als het aan mij ligt wordt het een doodgewone school waar kinderen nog rijtjes moeten stampen en geen exotische talen leren maar zich hoofdzakelijk bezighouden met rekenen, taal en geschiedenis (en spelletjes in de kring, knikkeren, schippermagikovervaren en jongensenmeidenpakkertje).quote:Op donderdag 24 december 2009 21:08 schreef beeer het volgende:
[..]
Wordt het een, brrrr, openbare inrichting instelliing of een particuliere school? Of thuisonderwijs? Ik ben reuzebenieuwd
Ik word er zo moe van. Ik weet niet eens of we tegen die tijd nog in Amsterdam wonen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Z het volgende:
Meestal kan je pas 'inschrijven' als ze 2 zijn maar dat verschilt per stadsdeel.
Kinderen in Amsterdam = wachtlijsten.
Koop deze alvast, voor als 'ie wat groter is. En speel het zelf een paar keer. Ik pleit voor verplichte invoering op middelbare scholen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Knikkeren is trouwens een uitstekende methode om een kind kapitalistische grondbeginselen bij te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |