abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76213468
Met zo'n lelijke leren jas herkennen we je op straat echt wel hoor, NoCigar.
pi_76215535
Ik dacht dat de bovenste foto een still was uit een film met Al Pacino.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76215613
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Z het volgende:
Die neger staat te nietsen terwijl hij de lift zou moeten bedienen!
pi_76219988
Dat ziet er nogal, ehm, onhandig uit, NoCigar. Waaruit bestaat de vervolgbehandeling, hoe lang duurt het? En beterschap!
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:28:45 #249
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_76220814
Welnee, supervette Gestapo jas.
pi_76222927
Ik zie dat Frollo inderdaad zitting heeft (gehad) in de jury van de kerstverhalenwedstrijd.

Een jury onder voorzitterschap van DiekOplopers, één van de grootste idioten op Fok (hij riep in zijn column op de FP op om het huis van Femke Halsema in brand te steken) - je moet er maar zin in hebben.
pi_76223014
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef MeneerTim het volgende:
Welnee, supervette Gestapo jas.
pi_76223175
Iedereen die niet in die topic post (LPT) is toch idioot? Laats vond ik een redenatie van Loewies ook al idioot. Hij moest hier maar weer gaan posten.
Aldus.
pi_76225183
De huisarts is ook tot maandag vrij en ik lees alleen maar vervelende dingen op Internet. Ik wacht maar af hoe het gaat.
Overigens is het een prachtige jas die ik jaren geleden ooit voor tweehonderd gulden heb gekocht en waarvan ik heel erg blij ben dat ik hem voordat ik naar New York ging heb dicht laten naaien. Hielp perfect tegen de koude wind.

Verder hebben we erg lekker gegeten bij goedkope Koreanen in de buurt maar ook:

in Momofuko Ko: een fantastisch twee-sterren restaurant met maar twaalf zitplaatsen aan een bar. Achter de bar staan drie koks rustig en geconcentreerd het ene na het andere bijzondere en overheerlijke gerechtje voor je te maken. Op de achtergrond klinkt Radiohead of iets vergelijkbaars. Totaal anders dan restaurants met een vergelijkbaar niveau.
De dag erna waren we vrij chic naar Jean Georges geweest in het poenige Trump-hotel. Op de foto boven zit ik chagrijnig in de lobby te wachten tot we aan tafel mogen. Het restaurant zelf was trouwens wel zeer fraai en het eten was ook heerlijk.
Op de laatste dag zijn we nog naar heartburn-alley geweest: Katz's deli. Schijnt een soort instituut te zijn, met name hun pastrami. Tevens bekend van onder meer de bekende scene. Uit When Harry met Sally. En daarin lijkt het een rustig dinertje: in de praktijk is het een overbevolkte heksenketel, althans toen wij daar waren.

Zoals je ziet heeft mijn vriendin gekozen voor een broodje met een soort knakworstje. De pastrami-sandwich is van mij.

Verder zijn we helaas niet naar de Met geweest, net als de Frick-collection, Museum of natural history, Lower East side tennement museum, Whitney museum of American art, Top of the Rock, etc. etc. Die komen hopelijk ooit de volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 31-12-2009 01:52:39 ]
anonieme razernist
pi_76225237
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef Z het volgende:
Iedereen die niet in die topic post (LPT) is toch idioot? Laats vond ik een redenatie van Loewies ook al idioot. Hij moest hier maar weer gaan posten.
Nou ja, je hebt een punt, maar van alle idioten is DriekOplopers er toch wel één van de laagste, meest verwerpelijke soort. Oproepen om de woning van een politica in brand te steken, waar kleine kinderen verblijven, is niet iets waarmee je bij mij veel respect verdient.
pi_76225310
Het is wel een beetje zuinig belegd broodje hè?
pi_76225417
Ik ben het niet eens met dat soort bedreigingen, maar zo expliciet bedoelt de DriekOplopers het vast niet.
Aldus.
pi_76225456
Ziet er allemaal lekker uit NC!

Ik heb met eerste kerstdag erg lekker gegeten en vooral lekker gedronken. 'Kapitale' wijnen, hmmm.
Aldus.
pi_76225665
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Z het volgende:
Ik ben het niet eens met dat soort bedreigingen, maar zo expliciet bedoelt de DriekOplopers het vast niet.
Naturlijk niet, achteraf was het allemaal ironisch bedoeld en was hij verkeerd begrepen. Ondertussen stond er wel politiebewaking voor het huis, was de school van de kinderen ingelicht en de ouders nerveus. Vrij ingrijpend voor een stijlfiguur.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:07:17 #259
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_76227455
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Naturlijk niet, achteraf was het allemaal ironisch bedoeld en was hij verkeerd begrepen. Ondertussen stond er wel politiebewaking voor het huis, was de school van de kinderen ingelicht en de ouders nerveus. Vrij ingrijpend voor een stijlfiguur.
Niks achteraf, het was van meet af aan ironisch bedoeld. En ja, hij was inderdaad verkeerd begrepen. Lees het stukje eens, zou ik zeggen. Met de context in het achterhoofd uiteraard.
Ik vond de column ook geen toonbeeld van goede smaak, maar het was toch echt duidelijk niets meer dan een sneer naar mensen die de RaRa-bedreigingen van destijds goedpraten.

Dat is het probleem tegenwoordig, je kunt niets meer schrijven, voor je het weet neemt het gepeupel het serieus.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:12:15 #260
15967 Frollo
pi_76227616
Ik heb eens in een Wilders-topic met een user proberen te debatteren terwijl deze bleef volhouden dat de schrijver van de zinnetjes 'Voor Wilders is het duidelijk. Moslims zijn minderwaardige mensen' zelf vond dat moslims minderwaardige mensen zijn.
Dat de schrijver juist de mening van Wilders parafraseerde, wilde er bij die user niet in. Er stond toch duidelijk: 'Moslims zijn minderwaardige mensen', dus dat moest toch de mening van de auteur zijn?

Dat is het andere probleem tegenwoordig, mensen lezen niet meer. Of ze lezen wel, maar begrijpen niet.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:12:50 #261
15967 Frollo
pi_76227632
Of nou ja, ik ga maar weer offline.

Ik heb gisteren zonder ook maar de geringste kennis van zaken een digitale piano besteld. Hopelijk wordt ie morgen geleverd. En dan ga ik les nemen, iets wat ik al twintig jaar wil. Voor Jonge mensen op het concertpodium ben ik te laat, maar je moet toch wat hè.

Prettige roetsj allen!
  woensdag 30 december 2009 @ 17:13:53 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76227681
Zijn dat problemen van tegenwoordig? Dat wordt tegenwoordig steeds vaker beweerd, dat dit of dat iets is van tegenwoordig. Alsof dat vroeger niet voorkwam.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:17:43 #263
15967 Frollo
pi_76227807
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Zijn dat problemen van tegenwoordig? Dat wordt tegenwoordig steeds vaker beweerd, dat dit of dat iets is van tegenwoordig. Alsof dat vroeger niet voorkwam.
Ja, maar vroeger merkte je niets van domme mensen. Gewoon bij de voetbalkantine vandaan blijven en je kon je koesteren in de illusie dat heel Nederland vol zat met weldenkende, goedwillende intellectuelen.
pi_76228667
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:07 schreef Frollo het volgende:
Niks achteraf, het was van meet af aan ironisch bedoeld. En ja, hij was inderdaad verkeerd begrepen. Lees het stukje eens, zou ik zeggen. Met de context in het achterhoofd uiteraard.
Ik vond de column ook geen toonbeeld van goede smaak, maar het was toch echt duidelijk niets meer dan een sneer naar mensen die de RaRa-bedreigingen van destijds goedpraten.
Volgens mij is die column toen vrij snel van de FP gehaald en dus niet meer te lezen. In mijn herinnering was het een smakeloos, nogal warrig, slecht geschreven stukje tekst, waaruit me niet duidelijk werd welk punt de schrijver nou eigenlijk wilde maken. Vervolgens heeft ie kennelijk z'n verontschuldigingen aangeboden, maar later stiekem toch weer niet.

Ook in andere discussies op Fok is wel gebleken wat een idioot het is (lees het topic 'Femke is een hoer' maar eens).
pi_76228986
Een vriend van me roept vaak dat veel ellende te voorkomen zou zijn als mensen taalvaardiger waren. Maar of het iets is van de laatste tijd? Misschien het gebrek aan taalvaardigheid niet (alhoewel...), maar wel het feit dat iedereen zich roert op internet met alle misverstanden van dien.
pi_76229091
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef Z het volgende:
Ziet er allemaal lekker uit NC!
pi_76229133
Ik heb met kerst voor het eerst sinds een maand of tien weer wijn gedronken.
pi_76229450
Ik ben het met k_man eens, en op dezelfde gronden. Dat Femke is een hoer-topic gaf voor mij de doorslag om mij abonnement op fok niet te verlengen. Ik had dat ding uit fatsoensoverwegingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76229655
Ik heb column noch topic gelezen. Is er een linkje?
Aldus.
pi_76229938
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:08 schreef Z het volgende:
Volgens mij was dat Femke is een hoer topic van Mainport, en ik kan het niet terugvinden. Misschien verwijderd.
Andere onderwerp: Groenlinks doet aangifte tegen FOK!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76229974
Toch gevonden: Femke is een hoer
Mainport had ik goed .
pi_76234652
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:08 schreef Z het volgende:
De column is dus verwijderd, maar de eropvolgende artikelen in de pers zijn nog wel terug te vinden. De titel van de column was 'Femke Halsema moet dood' en de zinnen die de ophef veroorzaakten waren:
quote:
Ik zou het erg toejuichen als iemand eventjes buitengewoon integer het woonadres van Femke Halsema opsnuffelt, en die tent buitengewoon integer in de fik steekt. Dat wijf verdient niet beter.
Later schijnt hij nog gezegd te hebben dat hij van tevoren wel even gecheckt had of het woonadres van Halsema niet makkelijk te vinden was. Daaruit blijkt wel dat ie er zelf ook niet bepaald van overtuigd was dat het ironisch opgevat zou worden.

Nav de column is hij al z'n baantjes kwijt geraakt, alleen bij Fok mocht ie blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 20:07:24 ]
pi_76236899
Een oproep tot geweld en gescheld op het internet. Dat komt nooit voor
pi_76237936
Dingen die vaak voorkomen zijn natuurlijk per definitie goed. Zulke dingen moet je zelfs aanmoedigen.
  woensdag 30 december 2009 @ 21:39:28 #275
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_76239443
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb beeer er niet op mogen betrappen dat hij beweerde dat oproepen tot geweld en gescheld op internet per definitie goed zou zijn. Vertoon ik dan autistiforme trekjes door niet uit DE CONTEXT (whatever the fuck that might be!) te halen wat k_man nu daadwerkelijk wilde zeggen, of wordt arme beeer hier nu woordjes in zijn mondje gelegd?! Laat ik nog eens een Stella ontkurken en daar eens goed over nadenken. Hmm... hmm... maar toch hè, maar toch...
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_76239500
Een bagatel.
pi_76247477
We hebben gisteren de Frick Collection bezocht (Drie Vermeers, mensen! ) en over een uurtje gaan we naar het New York Philharmonic luisteren in het Lincoln Center om de hoek ( ).

Verder wandelen we vooral veel, ondanks dat het werkelijk steenkoud is.
  donderdag 31 december 2009 @ 01:04:07 #278
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76249112
Ik heb honger.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_76251260
O ja, Sigme, het was een grapje.Excuus.
anonieme razernist
pi_76252314
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:27 schreef NoCigar het volgende:
O ja, Sigme, het was een grapje.Excuus.
Het zij je vergeven.
  donderdag 31 december 2009 @ 10:56:59 #281
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_76255530
Ik hoor hier allemaal geratel buiten. Volgens mij is het zover: De russen staan voor de deur. Hun automatische kalashnikovs klinken in alle hoeken van Amsterdam. Het was onvermijdelijk: Ik zal sterven voor het vaderland.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:18:43 #282
37950 JAM
pi_76258597
Dat stelt toch allemaal niets voor jongen. Kom eens een kijkje nemen in Den Haag. Vorig jaar vijftig auto's uitgebrand.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 31 december 2009 @ 12:21:54 #283
37950 JAM
pi_76258725
Heb ik nu gisteren te veel gedronken, of vandaag te weinig geslapen?
  donderdag 31 december 2009 @ 12:26:28 #284
11923 I.R.Baboon
pi_76258920
Wat ga je vanavond doen, JAM?
  donderdag 31 december 2009 @ 12:33:00 #285
11923 I.R.Baboon
pi_76259205
Mocht je gaan masturberen en nog materiaal zoeken:

donderdag 31 december 2009 @ 12:36:20 #286
37950 JAM
pi_76259354
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ga je vanavond doen, JAM?
Ik denk dat ik tussen al het kankergepeupel op de Oude Markt ga staan waar de gemeente voorzien heeft in de een of andere maloot die tien, negen, acht, etc. door een luidspreker gilt, er daarna de een of andere domme boem-boem-bep-kankerbeat uitgooit, tegen mijn vriendinnetje: 'Gelukkig nieuwjaar.', roep, staande een flesje Stella Artois naar achteren gooi en mijn gedeprimeerde lijf dan ten ruste leg in de hoop dat 2010 niet zo'n verschrikkelijk rampjaar als 2009 zal zijn.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:37:48 #287
37950 JAM
pi_76259417
Bij thuiskomst draai ik dan natuurlijk wel nog een plaatje en drink ik er nog eentje. Hoogstwaarschijnlijk What's New?, uitgevoerd door Billie Holiday of Ryo Fukui of allebei achter elkaar en een flesje Stella Artois.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:39:28 #288
37950 JAM
pi_76259501
Komisch is de schrijwijze van What's New? in het Japans. Geloof of het of niet, maar de letterlijke transcriptie is 'Howattsu Nyuu.'
pi_76261747
Hoe is het met mevrouw D.?
  donderdag 31 december 2009 @ 13:36:49 #290
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:46:21 #291
37950 JAM
pi_76262361
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef k_man het volgende:
Hoe is het met mevrouw D.?
Is die vraag aan mij gericht? Zo ja, dan moet ik zeggen: geen idee. Ik ken helemaal geen mevrouw D. Wel een mevrouw K., en ik kan jullie zeggen dat het met mevrouw K., mijn lieve vriendinnetje die deze morgen nog braaf broodjes mozarella-pesto-tomaat heeft klaargemaakt en een afwasje heeft gedraaid, prima gaat.
pi_76263005
Ah, dan bedoelde ik mevrouw K.
pi_76264481
Ze rukken op MeneerTim, ze naderen het westen! Hoe lang kan je nog stand houden?
Aldus.
pi_76265257
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef MeneerTim het volgende:
DE RUSSEN DE RUSSEN!
Een vriend van me had eens een ontwerpbureau dat hij De Russen had genoemd. Waardoor opdrachtgevers regelmatig de hilarische zin: 'De Russen komen vandaag' en varianten op die zin uitspraken. Na een tijdje was de lol eraf en toen heeft hij maar een andere naam bedacht

Ik leef echt on the edge want ik ben vanavond in Den Haag, op de Beeklaan zelfs. Nou, dat wordt me wat.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 10:19:36 #295
15967 Frollo
pi_76286620
Hoi!
Het is 2010!
En nog de beste wensen hè smak smak smak!
  Moderator vrijdag 1 januari 2010 @ 10:32:00 #296
42184 crew  DaMart
pi_76286693
Gelukkig nieuwjaar allemaal en de beste wensen!
pi_76286843
Ja, iedereen het allerbeste voor 2010.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:13:52 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76287774
Beste wensen voor een ieder.
The love you take is equal to the love you make.
pi_76288042
Goeiemorgen! Veul hail & seeg'n veur 't naie joar .
pi_76288932
Ja de beste wensen. 2009 was natuurlijk gewoon een k*t jaar. Op een paar dingen na.
Aldus.
pi_76290602
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:28 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Veul hail & seeg'n veur 't naie joar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')