http://www.gelderlander.n(...)euwballengevecht.ecequote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef ShadyLane het volgende:
En er circuleert een bericht dat om 18:00 een groot sneeuwballengevecht zal plaatsvinden op het KKP. Schitterend, schitterend.
Ha! Mooi!quote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Frollo het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)euwballengevecht.ece
Het is nog vroeg. Wie is die meneer?quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Z het volgende:
Ik heb nog wel een poesje voor je Frollo.
[ afbeelding ]
Een voor vandaag, en een voor morgen:quote:Op maandag 21 december 2009 11:34 schreef Frollo het volgende:
Sgattug!!!
Nu nog het kindje van de dag en dan kan ik eindelijk aan het werk.
Even tussendoor, maar ik heb me wel eens afgevraagd of dat nou goed Nederlands is, of dialect. Ik zou zeggen 'ik vind daar niets aan'. Met 'daar' dus, in plaats van 'dat'. Wat zeggen de neerlandici?quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
volgens mij vindt hij dat niets aan);
Deze neerlandicus zegt dat jij gelijk hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 16:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Even tussendoor, maar ik heb me wel eens afgevraagd of dat nou goed Nederlands is, of dialect. Ik zou zeggen 'ik vind daar niets aan'. Met 'daar' dus, in plaats van 'dat'. Wat zeggen de neerlandici?
Dat is mooi. Wat voor functie(s) gaat het?quote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef MeneerTim het volgende:
Ik was even opgehouden met solliciteren en nu beginnen mensen mij ineens te bellen of ik langs wil komen. Altijd maar voor koffie. ALTIJD WEER DIE KOFFIE.
Mwah, ik kom uit Harskamp, hè? Het zou maar zo dialect kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Deze neerlandicus zegt dat jij gelijk hebt.
Maar het lijkt me sterk dat Claudia zo'n fout zou maken en ik denk dan ook eerder dat het een restant is van een andere formulering.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe gaat het met je buik Claudia? Heb je alweer een taille die met Doutze Kroes kan wedijveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |