Sucky sucky 5 dollah!quote:
Ja, alleen het woord al he?quote:
Jaquote:
Die gebruiken dan ook geen papier, maar schelpenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef zovty het volgende:
Ja, dat is inderdaad zo fucking irritant. En het zijn altijd de negers die het fout doen. Arabs kunnen het, aziaten kunnen het, zuid amerikanen kunnen het, en zelfs russen kunnen het. Maar bij negers gaat het altijd fout.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Zeg het in zn bek dan, waar is je WIC mentaliteit
Die toddendraagsters hier ook en bij navraag moesten ze toegeven 1. nog nooit naar dat icoontje aan de zijkant van de closetrolhouder te hebben gekeken en 2. bij nadere bestudering niet te begrijpen wat het betekende.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef Tacobell het volgende:
De debiele schoonmaaksters hier doen die rollen er altijd verkeerd om in dus ben het wel gewend.
Maar toch een terechte klacht.
nooit last van, ik trek ze altijd doorquote:Op donderdag 17 december 2009 12:13 schreef Penisbaard het volgende:
WC-negers, dat zijn de ergste inderdaad
Dan kan het ophangpunt zowel links als rechts zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die toddendraagsters hier ook en bij navraag moesten ze toegeven 1. nog nooit naar dat icoontje aan de zijkant van de closetrolhouder te hebben gekeken en 2. bij nadere bestudering niet te begrijpen wat het betekende.
Dit icoontje dus:
[ afbeelding ]
Ik zet ook regelmatig Edgar Davids uit de selectie. Minimaal een keer per dagquote:Op donderdag 17 december 2009 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
nooit last van, ik trek ze altijd door
Inderdaad, Ushi was nog wel geniaal. Maar Wendy gaf ook toe geen/amper ervaring te hebben met Antillianen en het type op een Surinamers te hebben baseert.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:45 schreef Maikuuul het volgende:
Dat typetje dat Wendy van Dijk nadoet
Zo royal sadness en totaal niet grappig....
Jij zegt liever nikker?quote:
Niks mis mee, doe ik ook... Alleen zijn de wc-rolhouders hier op kantoor van die afgesloten kasten zodat je er gvd niet eens bij kunt! Ik vind dat mensen ontslagen moeten worden als ze de toiletrol niet juist in de houder kunnen monteren. Zeker als het gaat om mensen die dat voor hun werk moeten kunnen, anders kun je er eventueel nog mee wegkomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn tic is altijd dat ik de rol gewoon andersom ga ophangen als ik dat zie. Want ik vind het maar strontvervelend...
B idd. A is voor homo'squote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef wise het volgende:
aha, the great debate
[ afbeelding ]
B is juist
A is juist.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef wise het volgende:
aha, the great debate
[ afbeelding ]
B is juist
Als je een prop maakt zal dat niet veel uitmakenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:18 schreef laforest het volgende:
[..]
A is juist.
De B kant is te zacht aan de kont, glijdt over je schijt, werkt niet.
Kopen?quote:
Joh, vertel!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef Dickbride het volgende:
Ik heb vandaag iets soortgelijks meegemaakt!
Alleen vrouwen maken een propquote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als je een prop maakt zal dat niet veel uitmaken
Nou meid, je gelooft je oren niet als ik je dit vertel!quote:
Nee, jij mijn complimentje wel?quote:
OH NEE!!!! WEER ZO'N HOMOFIEL DIE DENKT DAT HET NORMAAL IS OM JE LUL 'AF TE VEGEN' NA HET PISSENquote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef EINZ het volgende:
Nu hangen er op dat toilet ook rollen WC papier om je reet of lollie mee af te vegen na het respectievelijk schijten of pissen, welke regelmatig bijgevuld worden door een vrouwtje van buitenlandse origine. Tot zover nog steeds niets aan de hand![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |