Zal jullie vermoeien via de iphonequote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen! zal duimen
Hier ook kwartiertje bezig geweest om de auto ijsvrij te maken. Sneeuwvrij ging wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef alors het volgende:
Ik heb net een poging gedaan om mn raam een beetje sneeuwvrij te krijgen. Niet geluktWat een strontlading sneeuw ligt erop zeg
Tis er gewoon donker van hier...
Je begint vervelend te worden, gelukkig ben je niet alleen hier kinderachtig bezig, je werkt weer naar een ban toe.quote:
Waar was hier ook alweer, update je profiel eensquote:Op donderdag 17 december 2009 15:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Middag mensen![]()
Eindelijk ook hier sneeuw![]()
![]()
![]()
(het sneeuwt al sinds 9 uur vanmorgen
)
Wat een Bikkel is je vaderquote:Op donderdag 17 december 2009 15:35 schreef themauster het volgende:
Mijn vader zijn trein vanuit groningen gingen niet verder dan Sauwerd,nu is hij daar uit de trein uitgestapt en met de vouwfiets naar huis verder gegaan,Hij moet nog 14 km en het sneeuwt behoorlijk
Whehehequote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom niet aan hans zijn pizzas, dan veranderd hans in de
[ afbeelding ]
Het oosten van Brabantquote:Op donderdag 17 december 2009 15:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was hier ook alweer, update je profiel eens
Ben het gewend van hemquote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een Bikkel is je vader
Gewoon doenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal jullie vermoeien via de iphone
14 km door de sneeuw op een vouwfiets, wowquote:Op donderdag 17 december 2009 15:35 schreef themauster het volgende:
Mijn vader zijn trein vanuit groningen gingen niet verder dan Sauwerd,nu is hij daar uit de trein uitgestapt en met de vouwfiets naar huis verder gegaan,Hij moet nog 14 km en het sneeuwt behoorlijk
De wind is nu oost dus wind tegenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
14 km door de sneeuw op een vouwfiets, wow![]()
Ik ben niet zo goed bekend met de ligging vanm alle plaatsen daar: heeft hij wind mee of tegen?
Yup. ook als er geen sneeuw ligt overigens. Je hebt vrij zich op een van de landingsbanenquote:
De eenzame fietser.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
De wind is nu oost dus wind tegen
Zolang ze niet met openbaar vervoer komt zal het vast goed gaan, NS doet er slimmer aan om vroeger te gaan rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehe
Voicst !!!
Vrees toch wel een beetje voor morgen hoor.. Hoop wel dat Maxima komt.
hoe sterk is die?quote:
Ahh, ik zit in t Middenquote:
Welke is dat? Antonius Ziekenhuis? Die is 1,50 per uur tochquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang ze niet met openbaar vervoer komt zal het vast goed gaan, NS doet er slimmer aan om vroeger te gaan rijden.
Hopelijk is het morgen niet te glad , moet om 07:00 in het ziekenhuis zijn, heb geen zin om met ongelukken te krijgen
en sorry Roel moet even kotsen op Q-park (ziekenhuisparkeergarage) , of je even een emmer leeg gooit 3 euro voor een uur
Ik heb straks flexplekken op bijna alle luchthavens van nederlandquote:Op donderdag 17 december 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. ook als er geen sneeuw ligt overigens. Je hebt vrij zich op een van de landingsbanen. Afhankelijk van de wind zie je dus mooie toestellen opstijgen of landen hier.
spannend allemaal! bij mij gaat het in juni gebeuren, dan verwacht ik geen sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang ze niet met openbaar vervoer komt zal het vast goed gaan, NS doet er slimmer aan om vroeger te gaan rijden.
Hopelijk is het morgen niet te glad , moet om 07:00 in het ziekenhuis zijn, heb geen zin om met ongelukken te krijgen
en sorry Roel moet even kotsen op Q-park (ziekenhuisparkeergarage) , of je even een emmer leeg gooit 3 euro voor een uur
Kwam 13:22 binnenrijden ging 14:20 weg , 3 euro.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke is dat? Antonius Ziekenhuis? Die is 1,50 per uur toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |