Hmja, hoop dat ze morgen einde van de middag de wegen wel vrij hebben... We zullen zien... Zolang het richting Luik niet sneeuwt, is een groot gedeelte van de weg goed begaanbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens morgen? Ook morgen belooft het niet veel beter te worden.
Hoop voor je dat het morgen een beetje te doen is, maar als je ergens in de middag vertrekt zal het wel goed komen (hoop ik)quote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, hoop dat ze morgen einde van de middag de wegen wel vrij hebben... We zullen zien... Zolang het richting Luik niet sneeuwt, is een groot gedeelte van de weg goed begaanbaar.
Eensquote:Op donderdag 17 december 2009 15:13 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik me toch een leuke plaat !
Damn, dat is wel klote iddquote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef TheArt het volgende:
Het ergste van al vind ik nog wel dat de nacht van vrijdag op zaterdag de koudste van de week lijkt te worden en juist zaterdagochtend moet ik de post rondbrengen. Dat wordt dik ingepakt lopen, met de muts op.
Veel springen dusquote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel klote idd. Ben benieuwd hoe het zal gaan tijdens SR.. - 15 is wel freaking koud
.
Ahquote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Caro Emerald - A Night Like This
Dat was een fijn plaatjequote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Caro Emerald - A Night Like This
en reken maar dat het in het noorden het koudst gaat worden met dat pak sneeuw dat er ligt. Als het daar vannacht opklaart zal de temperatuur binnen no-time richting -10 kelderen. Maar dan moet het wel opklarenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel klote idd. Ben benieuwd hoe het zal gaan tijdens SR.. - 15 is wel freaking koud
.
Nu maar hopen dat er buiten geen katten rondlopen die vlees/vis ruiken op die pizza's en ze meenemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pizza's liggen inmiddels al buitenscheelt weer stroom
.
Wel mooi gezichtquote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht op luchthaven Zaventem. Of ja, geloof me maar dat daar een vliegveld ligt
Heel veel succes morgen! zal duimenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen radiotje meenemen naar het ziekenhuis , want met beetje mazzel wordt het een serious request baby
Kom niet aan hans zijn pizzas, dan veranderd hans in dequote:Op donderdag 17 december 2009 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er buiten geen katten rondlopen die vlees/vis ruiken op die pizza's en ze meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |