VU ook minivlokjesquote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
het sneeuwt daar ook al de hele dag door volgens mij
En nu hier in Slotervaart ook weer vlokjes
Döner kebab misschienquote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Doneerplezier denk ik dat je bedoelt?
Ik heb wel zin in Donerquote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Doneerplezier denk ik dat je bedoelt?
Dat valt alquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan nog veeeeeeeeeeeeeel meer bij
Damn, dat is wel heftigquote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat valt al.
Maar die files hier in België. Anderhalf uur vertraging enzo
.
dank, die was wel even nodig, goede programmaopener!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zet het trapladdertje voor Againzender weer klaar
Yup, ben blij dat ik vanavond gewoon hier blijf pitten. Collega moet op tijd in Maastricht zijn einde van de middag. Die stond hiervoor al vast. Nauwelijks te doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heftig. Morgen verwachten ze ook crap
.
de wind is naar het oosten in het noorden, je kan de diepvries wel vast uitzetten!quote:
Hoe doe je dat trouwens morgen? Ook morgen belooft het niet veel beter te wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ben blij dat ik vanavond gewoon hier blijf pitten. Collega moet op tijd in Maastricht zijn einde van de middag. Die stond hiervoor al vast. Nauwelijks te doen.
Pizza's liggen inmiddels al buitenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
de wind is naar het oosten in het noorden, je kan de diepvries wel vast uitzetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |