waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goeie kwalteit voor een telefoon, toevallig zelfde als ik (S8300 UltraTouch)?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:29 schreef Lano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mij favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Heb gisteravond en vanmiddag wat foto's gemaakt, maar deze is speciaal voor Fok ()
[ afbeelding ]
Waarom zien deze foto's er zo ziek mooi uit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:59 schreef Danny het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Adobe lightroom of bewerking van RAW gok ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom zien deze foto's er zo ziek mooi uit?
Nabewerking? Of de 'uitlijning'/kadering?
Horizon uitlijnen op +/- 1/3e of 2/3e geeft een mooi beeld, rond zonsopgang of -ondergang geeft mooi licht en verder ligt het ook aan de lichtsterkte van de lens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Er is maar weinig afgekropt. Wel is er wat aan het contrast gedaan en is er met saturatie van de kleuren gespeeld. Ook is de witbalans goedgezet. Alles in Adobe Camera Raw (die nog geen profiel voor de D3s heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Heb je ook een polarisatiefilter gebruikt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is maar weinig afgekropt. Wel is er wat aan het contrast gedaan en is er met saturatie van de kleuren gespeeld. Ook is de witbalans goedgezet. Alles in Adobe Camera Raw (die nog geen profiel voor de D3s heeft). Met een klein beetje inspanning kun je zonder enorme bewerkingen hele mooie resultaten behalen.
nee, heb bij die met dat boompje wel een softwarematige polarisatie gedaan met color efex pro. Wolkenpartijen maak ik meestal wat opvallender met hooglichten/middentonen en het gradient tool in camera raw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je ook een polarisatiefilter gebruikt?
Ah die plugin ken ik niet, even naar kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, heb bij die met dat boompje wel een softwarematige polarisatie gedaan met color efex pro. Wolkenpartijen maak ik meestal wat opvallender met hooglichten/middentonen en het gradient tool in camera raw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |