Dat kunnen we je pas vertellen als je aangeeft wat je had verwacht te zien...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef japjaan het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend voor mijn huis, eerste keer panorama hij is een beetje mislukt maar vond het juist wel weer wat hebben, maar wat doe ik fout? :p
Weet niet wat je gebruikt maar heb voor de mijne hugin gebruikt. Met 25000 controle puntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef japjaan het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend voor mijn huis, eerste keer panorama hij is een beetje mislukt maar vond het juist wel weer wat hebben, maar wat doe ik fout? :p
haha zou zeggen download hugin eens en ga er wat mee klooien (en je niet laten bang maken door al de opties)quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef japjaan het volgende:
Haha.. dat zegt me allemaal niks, had al in vorige posts verteld ben eigenlijk pas net begonnen en maak alles nog met mijn telefoon atm. Zag dat dat ding ook panorama stand had en wist meteen wat ik ermee wilde maken..Verder dus geen verstand van maar het klopt niet echt lijkt me hoe hij nu is
En dan je onderschriftquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon wat mooie plaatjes in de stad Groningen (zerniketerrein)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goeie kwalteit voor een telefoon, toevallig zelfde als ik (S8300 UltraTouch)?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:29 schreef Lano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mij favoriet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |