Voel je je soms te goed voor tikkertje? Arrogante bokkenlulquote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef sjwahmatteh het volgende:
lol? beter dan bij ons op school hangen waar kinderen van 11/12 jaar tikkertje of verstoppertje spelen
...
ja, ik zit op een middel-bare school, maar daar zit nu een basisschool bij, verwacht je dan dat we doodleuk ook tikkertje gaan spelen?
Jij verdient niet eens ''een eigen plek'' als je zo doetquote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef sjwahmatteh het volgende:
ja daar voel ik mij te goed voor![]()
Ik snap niet waarom ze mensen zoals jij nog toelaten in deze maatschappij.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef sjwahmatteh het volgende:
verwacht je echt dat ik tikkertje ga spelen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen met een vast plekjeStelletje autisten
Probeer nou niet alles goed te praten.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef sjwahmatteh het volgende:
![]()
klaagbaak lezers zijn maf :p weetje wat, ik ga wel tikkertje en verstoppertje spelen en eens zien hoe mensen dan op mij reageren
ipv van mee smoken snel naar huis om stoer een topik te openen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:00 schreef sjwahmatteh het volgende:
Nou, dan kom je terug van de laatste twee uur gym op school, en dan ga je naar het parkje/speeltuintje waar wij (onze vriendengroep) altijd gaan zitten. En dan heb je daar zo'n groepje zitten van klapdeurjosti's die daar dan een beetje stoer zitten te doen met de crappy wiet de ze roken...
Deze personen waren dan vrienden van een persoon waar wij ook soms mee opgaan, en die vroeg ons. Enne, dat waren wel leipe mensen he?!
Alstublieft mensen, blijf uit het bloemenperkje die is van ons!![]()
klacht: klapdeuren die in BP komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |