Op alle loonstrookjes die ik heb gezien, staat ook een totaaloverzicht. Onder een kopje Cumulatief, ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:40 schreef Basekid_NZ het volgende:
Loonstrookjes pakken en bij elkaar optellen
Een bedrijf bestaat niet van de een op de andere dag niet meer. Curator zal nu waarschijnlijk zorg dragen voor de jaaropgaves.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef Tezz het volgende:
Oh oke. Dat is handig dan. Een jaaropgaaf kan ik dus wel vergeten?
Dit was bij mij wel zo toen ik in 2004 op straat kwam na een failissement.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:02 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Een bedrijf bestaat niet van de een op de andere dag niet meer. Curator zal nu waarschijnlijk zorg dragen voor de jaaropgaves.
Kijk bij de cumulatieven. Echter is dan waarschijnlijk niet al het vakantiegeld daar al in meegenomen (omdat het als reservering wordt opgebouwd).quote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:
En wat moet ik dan precies optellen? Gewoon alle bruto maandsalarissen?
Ik heb de curator gemaild. Ben benieuwd !quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk bij de cumulatieven. Echter is dan waarschijnlijk niet al het vakantiegeld daar al in meegenomen (omdat het als reservering wordt opgebouwd).
Informeer eens bij de curator. Die zou dat tijdens het afwikkelen van het faillisement moeten doen eigenlijk.
Of het januari wordt weet ik niet, maar ze zouden er wel 1 moeten doen toekomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb de curator gemaild. Ben benieuwd !
Ik neem aan dat we van het UWV wel gewoon een jaaropgaaf krijgen in januari?
Zo vlot zijn ze meestal niet. Ik denk eerder februari-maart.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb de curator gemaild. Ben benieuwd !
Ik neem aan dat we van het UWV wel gewoon een jaaropgaaf krijgen in januari?
Ik heb afgelopen week de eind-afrekening van UWV gehad voor m'n faillissementsuitkering. Daarin schrijft men dat ik voor 1 maart de jaaropgaaf ontvang.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Zo vlot zijn ze meestal niet. Ik denk eerder februari-maart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |