Is altijd nog beter dan een bord voor je kopquote:Op donderdag 17 december 2009 02:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat krijg je ervan als je metalen puisten in je harses steekt
Nee jij bent knap! Stuk onbenul...quote:Op donderdag 17 december 2009 02:53 schreef JoPiDo het volgende:
jezelf lelijk maken en dan zeuren dat andere mensen dat niet accepteren
Nee, dan moet je van die uitgerekte oorlellen hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien kun je reisleider in Uganda worden?
Als ik moest kiezen tussen een piercing en een baan zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 02:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan een bord voor je kop
Heb jij soms een beter alternatief?quote:
Net zoals een bedrijf zelf mag bepalen dat ze lelijke metaalkoppen niet aannemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee jij bent knap! Stuk onbenul...
Laat iedereen lekker zelf bepalen wat hij/zij mooi vindt. Zou een beetje saai worden he, als we allemaal dezelfde definitie van mooi hanteerden?
Nou, ik heb dus voor die baan gekozen blijkbaar... alleen nu moet ik hem nog krijgen he. En anders voor nop mezelf anders voor gedaan dan ik ben....quote:Op donderdag 17 december 2009 02:56 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen een piercing en een baan zou ik het wel weten
Ik heb meerdere (facial) piercings and tattoos(niet facial) en Ik heb een leuke en goeie baan. Niet alle bedrijven zijn zo ouderwets.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:49 schreef maniack28 het volgende:
waar je een lippiercing uitdoet voor een fucking sollicitatie omdat je weet dat je raar aangekeken wordt als er een stukje ijzer uit je bek steekt en vervolgens aan het eind van de dag tot de conclusie komt dat dat kankerding alweer dichtgegroeid is en er met geen mogelijkheid iets doorheen te krijgen is....
50 euro en een piercing armer, morgen waarschijnlijk een infectie rijker (bloed bloed en nog eens bloed) en dan heb je die fucking kankerbaan nog niet eens binnen.....
Lang leve de wereld waarin je niet jezelf kan zijn!
En ja ik weet, ik had hem ook in kunnen houden, maar ik wil die baan graag en wist niet of ze er een probleem van zouden maken.. dus maar uit gedaan... DOM! DOM! DOM!
Kudo's voor alle mensen in deze maatschappij op uiterlijk beoordelen en waardoor ik slachtoffer ben geworden. Dat jullie allen een langzame dood mogen sterven!![]()
True.... maar goed, dat is het gevolg... de oorzaak is de domme houding van 80% van de mensheid. Maar ik wist gelukkig al dat jullie allemaal schaapjes zijn. Meeeeeeh! Lekker in de kuddequote:Op donderdag 17 december 2009 02:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Net zoals een bedrijf zelf mag bepalen dat ze lelijke metaalkoppen niet aannemen.
Jezelf anders voorgedaan dan dat je bent?quote:Op donderdag 17 december 2009 02:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus voor die baan gekozen blijkbaar... alleen nu moet ik hem nog krijgen he. En anders voor nop mezelf anders voor gedaan dan ik ben....
I know, maar ik gaf dus weer eens teveel toe aan wat andere mensen van je verwachten en dit is het gevolg.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik heb meerdere (facial) piercings and tattoos(niet facial) en Ik heb een leuke en goeie baan. Niet alle bedrijven zijn zo ouderwets.
Ik vind het gewoon belachelijk om je lichaam op die manier te verminkenquote:Op donderdag 17 december 2009 02:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
True.... maar goed, dat is het gevolg... de oorzaak is de domme houding van 80% van de mensheid. Maar ik wist gelukkig al dat jullie allemaal schaapjes zijn. Meeeeeeh! Lekker in de kudde
Ik ben dan toch niet mezelf? Ik doe mezelf beter voor dan ik ben.. of anders voor dan ik ben door dat ding uit te doen.... is dat zo moeilijk te snappen?quote:Op donderdag 17 december 2009 02:59 schreef Koekz het volgende:
[..]
Jezelf anders voorgedaan dan dat je bent?
Dus op het moment dat jij die piercing in doet verander je compleet van persoonlijkheid?
Laat me raden hoofd systeembeheerderquote:Op donderdag 17 december 2009 02:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik heb meerdere (facial) piercings and tattoos(niet facial) en Ik heb een leuke en goeie baan. Niet alle bedrijven zijn zo ouderwets.
Dat mag jij vinden, maar dat is geen reden om denigrerend tegen mensen te doen die er anders uit zien of wel soms?quote:Op donderdag 17 december 2009 03:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk om je lichaam op die manier te verminken
Eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 03:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk om je lichaam op die manier te verminken
Nee, ik had een nette gestreepte trui, een gestreken broek, een paar zwarte schoenen en mn haar in een staart... Keurig netjes dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 03:00 schreef Inverted_World het volgende:
Ging je in dezelfde kledij als waar je op de foto in je fobo op staat? Want in dat geval denk ik niet dat het enkel aan je piercing lag. Verder werkt het misschien als je je niet zo quasi-alternatief opstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |