quote:Allmusic gaat wel eens vaker de fout in met z'n disbanded.
Op donderdag 02 mei 2002 12:54 schreef Doc het volgende:
Volgens Allmusic zijn The Waterboys ook disbanned in 1993 (en ik kan je getuigen dat dat niet waar is)
quote:Die vind ik zelfs mooier dan hun latere werk.. Mindere productie maar meer authentieke emotie. Tong was onmiddellijk verkocht.
Op donderdag 09 mei 2002 19:04 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Zijn die oudere albums ook zo interessant. ik bedoel Uncle Aneasdinges en Buzz Factorij??????
Voor mij zijn het twee klassieke albums.
downloaden Aanschaffen die hap.
quote:Ze zijn ook uit elkaar... the Screaming Trees
Op donderdag 02 mei 2002 12:54 schreef Doc het volgende:[..]
Volgens Allmusic zijn The Waterboys ook disbanned in 1993 (en ik kan je getuigen dat dat niet waar is)
quote:klinkt goed. Ben benieuwd.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:43 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Er komt aan het einde van de zomer/in de herfst weer een solo-album van Mark Lanegan uit, waarschijnlijk getiteld Bubblegum. Het is geproduceerd door Chris Goss (Masters of Reality), en onder de gastmuzikanten zijn PJ Harvey, QOTSA (uiteraard), iemand van de Afghan Wigs en twee lui van de Earthlings.
quote:Klinkt goed. Mark Lanegan solo vond ik altijd een klasse minder.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:43 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Er komt aan het einde van de zomer/in de herfst weer een solo-album van Mark Lanegan uit, waarschijnlijk getiteld Bubblegum. Het is geproduceerd door Chris Goss (Masters of Reality), en onder de gastmuzikanten zijn PJ Harvey, QOTSA (uiteraard), iemand van de Afghan Wigs en twee lui van de Earthlings.
Maar misschien probeert ie op deze plaat minder de gekwelde artiest uit te hangen.
PJ Harvey ?
Wat een goede band zeg..
Die stem van Mark
quote:Beter laat dan nooit...
Op vrijdag 23 januari 2004 21:46 schreef TimoBasso het volgende:
Beetje laat maarja..
Wat een goede band zeg..Die stem van Mark
Lanegans gastzang op mad season's long gone day is trouwens ook geweldig(layne en mark in 1 nummer horen zingen. )
quote:vandaag gekocht
Op vrijdag 23 januari 2004 21:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik had laatst sweet oblivion besteld,maar die is blijkbaar uit productie....Lanegans gastzang op mad season's long gone day is trouwens ook geweldig(layne en mark in 1 nummer horen zingen.
)
quote:100% mee eens
Op vrijdag 23 januari 2004 22:03 schreef Jankuffo het volgende:
Fantastische band. Het solowerk van Mark Lanegan is trouwens ook erg de moeite waard, vooral Whiskey for the Holy Ghost.
quote:Vindt ook nog steeds The Winding Sheet een geniaal album (ook een zekere K. Cobain zingt hier nog op mee..). Van de Trees zelf vindt ik naast Sweet Oblivion ook Uncle Anesthesia (met Chris Cornell op backings) echt een topalbum...
Op vrijdag 23 januari 2004 22:03 schreef Jankuffo het volgende:
Fantastische band. Het solowerk van Mark Lanegan is trouwens ook erg de moeite waard, vooral Whiskey for the Holy Ghost.
quote:Ja!
Op zaterdag 24 januari 2004 23:49 schreef rooierooie het volgende:
Ik ken alleen I'll take care of you van Mark Lanegan solo en die plaat vind ik prachtig.
quote:Screaming trees was al nirvana voordat nirvana was ontdekt.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:49 schreef rooierooie het volgende:
Ik ken alleen I'll take care of you van Mark Lanegan solo en die plaat vind ik prachtig.
Luister maar.
quote:Voor de grunge. Nou goed ?
Op zondag 25 januari 2004 00:46 schreef rooierooie het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van Nirvana...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |