Wie heeft er alwel sneeuw?! Behalve Groningen dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef ynuhh het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier. Mag ook wegblijven.
Hoe hard?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
Net het spannendste Pokémongevecht ooit gehad.![]()
Iemand bleef me spiken en roaren, en ik moest er nog 3 dood, maar m'n Gyarados bleef op 1 HP hangen en sweepte ze allemaal kankerhard weg.
Heerenveen. Al 5 centimeter minimaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie heeft er alwel sneeuw?! Behalve Groningen dan.
Sneeuw is mooi. Net als jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef ynuhh het volgende:
Ah, het gaat íets zuidwaartsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heerenveen. Al 5 centimeter minimaal.
Aahhh, jij ook hoor.quote:
Zullen we doen:quote:Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aahhh, jij ook hoor.![]()
![]()
![]()
Sneeuw is wel mooi, maar ik moet morgen op tijd in Utka zijn. En sneeuw staat garant voor chaos in het ov.
Dat kunnen we ook doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zullen we doen:
Sneeuw is mooi als je binnen zit en niet naar buiten moet.
Zulks een woordgrapquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet morgen ook weer terug uit Utrechtals het echt een dikke sneeuwstorm is dan...
![]()
:!:!:!: ZIE IK DE BUI WEL HANGEN:!:!:W:D:D:S'S)
Gelukkig is er in Utrecht zelf altijd wel wat te beleven. Ik verveel me niet snel als er een storing of wat dan ook in Utrecht is.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een woordgrap![]()
Utrecht is een hel als dat vaststaat.
MAISNON DOE JE MEE NETBATTLEquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet morgen ook weer terug uit Utrechtals het echt een dikke sneeuwstorm is dan...
![]()
:!:!:!: ZIE IK DE BUI WEL HANGEN:!:!:W:D:D:S'S)
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef ynuhh het volgende:
Dat klopt, alleen heb ik ooit meegemaakt dat er helemaal geen treinverkeer mogelijk was, dus toen stond de stationshal een beetje vol met mensen die naar huis wildenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gelukkig is er in Utrecht zelf altijd wel wat te beleven. Ik verveel me niet snel als er een storing of wat dan ook in Utrecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |