quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Drinky het volgende:
TS had net Malcolm in the middle bekeken en ging net naar boven om nog even een verslag te maken. Om de een of andere reden besloot hij vanaf de 5e trede van boven naar boven te springen. Het leek hem zo'n leuk idee, dus hij sprong. Hij sprong, en kwam kankerhard met zijn scheen tegen de laatste trede aan. Kanker, dat doet verdomme veel pijn en dat gaat vast een blauwe plek opleveren.
Klacht: Autistische ideeën krijgen wanneer je op de trap staat waardoor je jezelf verwond
Klacht 2: Geen sneeuw gehad vandaag
Ben jij het Adriaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Drinky het volgende:
. Om de een of andere reden besloot hij vanaf de 5e trede van boven naar boven te springen.
Nee, de 5e trede van boven. Van die trede wilde ik dus naar boven springenquote:
Zulks een acrobaat jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, de 5e trede van boven. Van die trede wilde ik dus naar boven springen
Adriaan had dat zonder problemen gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Van boven naar boven?
[..]
Ben jij het Adriaan?![]()
Helaas, want ik zou wel graag bij het circus gewild hebbenquote:
Dat kunnen alleen echte bazen, gefaald voor de bazentest dusquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, de 5e trede van boven. Van die trede wilde ik dus naar boven springen
Maar het was donkerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen echte bazen, gefaald voor de bazentest dus
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |