Verwarming aan, raam open, xbox + plasma tv + pc + magnetron + afwasmachine + wasmachine + droger tegelijk aanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef aardappel het volgende:
Inclusief ftw indeed =) Lekker urenlang douchen
Kut studenten...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verwarming aan, raam open, xbox + plasma tv + pc + magnetron + afwasmachine + wasmachine + droger tegelijk aan
En wat een deceptie als we ineens alles zelf moeten betalen, staan we ook in de rij als gedupeerden van woekerleningen van niet nader te noemen bankenquote:
o fuck haha, en ik moet nog van ehv naar huis hahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef existenz het volgende:
Ok, met je auto ook nog de weg op gaan werkt niet; ik gleed in elke bocht weg, de traction control deed het continu en er stond file om de a58 op te komen. Oftewel; ik werk de hele dag thuis!
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef existenz het volgende:
Er ligt ook niet zo gek veel, maar het is gewoon echt glad...
Ja, en ik moet zometeen naar de stadquote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?
Yup, het begint nu toch wel vormen aan te nemen van een serieus pak sneeuw...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?
Ik ben net naar de XL gelopen, en blijf nu maar de rest van de dag binnen...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en ik moet zometeen naar de stad
ok nicequote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, het begint nu toch wel vormen aan te nemen van een serieus pak sneeuw...![]()
en dat is waar ?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef theKiD het volgende:
Mijn auto staat nu een uur hier aan straat op me werk, en is nu al bijna niet meer te zien door de sneeuw. Gewoon helemaal ingesneeuwd![]()
Sneeuw is idd alleen leuk voor de studenten en mensen die thuis zitten
lolquote:Op donderdag 17 december 2009 14:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
En het blijft nu nog steeds doorsneeuwen... Nadeel: De weg word een grote prutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |