tja het is dat ik abs heb anders had ik nu een zilveren auto met rode bumpersquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
90% van de jeugd op de fiets heeft 0,0 inzicht cq verstand.. Dus is eigenlijk niet gek..
Als je gewoon rechtdoor fietst is er niks aan de hand, maar je moet geen vaart maken, want dan ga je.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha ik reed er net met mijn auto overheen heb denk ik wel 20 fietsers onderuit zien gaan! ja lekker slim tussen de langzaam rijdende auto's door gaan slingeren met dit weer!
TC sucks die van mij gaat weer automatisch aan boven de 50 en dan is ook ESP weer aan...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef existenz het volgende:
ABS + TC :waren mijn redding vandaag
Heb je weinig aan als je op de fiets zit, het ijs hoeft maar ergens uit schuiner te lopen en je gaat gewoon op je plaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Jullie vergeten belangrijkste:
Dosis gezond verstand
Heb je wel degelijk wat aan.. gezien de hoge mate van overmoed die heerst onder de -vooral- jeugdige fietsers..quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je op de fiets zit, het ijs hoeft maar ergens uit schuiner te lopen en je gaat gewoon op je plaat.
Eindhovenaren?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef theKiD het volgende:
Klote eindhovenaren![]()
Proberen me nu te overrulen"Dan ga ik wel met iemand bellen die er wel wat over te vertellen heeft.. "
![]()
Mja.. gaat m toch niet lukken
Niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:41 schreef JackHerrer het volgende:
Er rijden helemaal geen bussen meer in en rond Tilburg.
kut zooiquote:Op donderdag 17 december 2009 15:45 schreef existenz het volgende:
Nee. het is overal spekglad, nog veel gladder dan rond 13:00
Die van mij staat in de schuur, koud zatquote:Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef theKiD het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik van een nood een deugd had kunnen makenVergeten me bier op me balkon te zetten
![]()
Als je wilt kun je me je nr PM'en, dan zal ik een foto van de huidige status door MMS'en.. Het is echt niet gaaf nu hier op de wegquote:
Tenzij verwarmde schuurquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij staat in de schuur, koud zat
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig isquote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef JackHerrer het volgende:
Op 9292ov.nl staat dat er waarschijnlijk helemaal geen bussen meer gaan rijden vandaag. Gelukkig zit ik al op mijn warme kamer, maar mijn vriendin moet vanavond nog uit Oisterwijk hier zien te komen, hopen dat de ns zijn werk blijft doen..
net op het nieuws: chaos in tilburgquote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig is.
Welk nieuws? Ow wacht als het radio is kan je het natuurlijk niet meteen terugluisterenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net op het nieuws: chaos in tilburg
Ze is aan het werk bij Amarant, dus ik denk niet dat ze zin heeft om de nacht daar door te brengen. Ik woon zelf vlakbij station west dus zolang de treinen rijden is er vrij weinig aan de hand.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig is.
Ah ok, ik dacht dat ze daar woonde. Dan wens ik haar iig heel veel succesquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ze is aan het werk bij Amarant, dus ik denk niet dat ze zin heeft om de nacht daar door te brengen. Ik woon zelf vlakbij station west dus zolang de treinen rijden is er vrij weinig aan de hand.
X-fmquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk nieuws? Ow wacht als het radio is kan je het natuurlijk niet meteen terugluisterenmaar dan luister ik om half 5 even naar de headlines.
jah is tot nu toe alleen nog maar Richting eindhovenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef theKiD het volgende:
En ik zie net dat rondom eindhoven, alles dicht zit op de weg.. (nu.nl)
Jawel, maar volgens mij bezuinigen ze erop. Het is altijd hetzelfde hierquote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef defibrillator het volgende:
Strooien ze niet in Tilburg ofzo?
tilburg: bus veolia.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef defibrillator het volgende:
Strooien ze niet in Tilburg ofzo?
ja maar sneeuw is ook gewoon mooi :dquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef dramatiek het volgende:
kreeg me net toch een mooie lach van een mooie meidIedereen loopt er vrolijk bij door het weer. Tenminste zo lijkt het wel,
Alleen de mensen die vrij zijn, lachen.. De rest nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef dramatiek het volgende:
kreeg me net toch een mooie lach van een mooie meidIedereen loopt er vrolijk bij door het weer. Tenminste zo lijkt het wel,
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef theKiD het volgende:
1 uur geleden is een kerel vanuit Loven, via ringbaan oost naar snelweg gereden, hij is nog steeds op de ringbaan en niet op de snelweg
Dat gaat een latertje worden. Hoe lang ben je al onderweg?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
Afrit is al file. Smog borden staan aan.
Gvd zeg! Nou sterkte dan maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:05 schreef Crazy-M het volgende:
1700 in eindhoven weg gereden. Rijd erg langzaam. Wat ik nu al zie is dat het op kruising dicht zit
Mooi he? Er zijn landen/streken waar het minstens de helft van het jaar sneeuwt, en daar gaat gewoon alles verder, maar hier.... ohw sneeuw... BAF alles stil...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef JeffreyXL het volgende:
Echt heerlijk trouwens. Er valt 10cm sneeuw en half nederland staat op zijn kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |