nee.. alle chauffeurs hebben vrij gekregen.. ik moest ook naar huis lopen...quote:
Gelukkig.quote:tilburg: bus veolia.
waar: tilburg
geldigheid:
prognose 17-12-09, 23.59 uur
modaliteiten: bus
maatschappijen: veolia
oorzaak: sneeuw
gevolg: geen vervoer in en rondom tilburg rijden er geen bussen
maatregel:
vervangende halte:
advies:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welke was toen op Vrijdag/ zaterdagmorgen? Want toen ben ik aan t werk geweest weet ik nog wel. Alle vrachtverkeer voor AH waar ik toen werkte, liep GEMIDDELD, 6 uur vertraging op..
Nee, haha. En er is in Tilburg niet/weinig gestrooid, dus hij was al 1,5 uur bezig, hihi.quote:
Waarom doen ze dat daar niet? Bedoel; zelfs in Heerle strooien zequote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef Stuurloos het volgende:
Moest vandaag om 15 uur beginnen. Vertrok om 13.45 en was pas om 16.30 op mn werk![]()
KUTWEER!! KUT TILBURG!! ZE MOETEN GVD STROOIEN DAAR!
nope,quote:
ehm tussen 18:00 en 19:00 reden er nog bussenquote:
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laarquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat daar niet? Bedoel; zelfs in Heerle strooien ze
Bussen Tilburg uit dienst genomenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
ehm tussen 18:00 en 19:00 reden er nog bussen
Mja, snap ik. Ik reed hier al meteen de file in. Vanuit Heerle > Breda gemiddeld 50 gereden, toen ff 110quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laar
Ze zeggen omdat er teveel verkeer op de weg is... dan kunnen ze niet strooienquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laar
ik 1 uur van afslag hilvarenbeek over de ringbaan naar reeshofquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
en toch.... schneeeeeeeuw!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste stap die ik buiten het tuinpad deed was raak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |