quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef theKiD het volgende:
1 uur geleden is een kerel vanuit Loven, via ringbaan oost naar snelweg gereden, hij is nog steeds op de ringbaan en niet op de snelweg
Dat gaat een latertje worden. Hoe lang ben je al onderweg?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
Afrit is al file. Smog borden staan aan.
Gvd zeg! Nou sterkte dan maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:05 schreef Crazy-M het volgende:
1700 in eindhoven weg gereden. Rijd erg langzaam. Wat ik nu al zie is dat het op kruising dicht zit
Mooi he? Er zijn landen/streken waar het minstens de helft van het jaar sneeuwt, en daar gaat gewoon alles verder, maar hier.... ohw sneeuw... BAF alles stil...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef JeffreyXL het volgende:
Echt heerlijk trouwens. Er valt 10cm sneeuw en half nederland staat op zijn kop
En alle sluiproutes ook.. Dus vergeet het maar als je daarover moetquote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef styliste het volgende:
ringbaanwest zit helemaal vast
Idd! Stond op het station en moest er nog aan denken. Alle noodplannen uit kast, nederland op zijn gat en geen vervoer meer mogelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi he? Er zijn landen/streken waar het minstens de helft van het jaar sneeuwt, en daar gaat gewoon alles verder, maar hier.... ohw sneeuw... BAF alles stil...
Nee wel met de auto de stoep opgegleden. Ik stuurde wel, maar de auto ging rechtdoorquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef styliste het volgende:
zijn jullie al gevallen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Nope heb er wel veel zien vallen. Jij?
Waar moet je ergens naar toe? Ik deed nog anderhalf uur om van het centraal station naar norrd te komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
Nee maar lijkt hier meer een schaatsbaan.autos slippen gewoon weg. Bijna bij brug over de puis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |