owja, een blikjequote:Op woensdag 19 mei 2004 22:52 schreef Praag het volgende:
Alleen dat blikje Grolsch! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Jammer ja, maar zeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:51 schreef Praag het volgende:
[..]
Nou, ik geef je gelijk. Die mag er zijn.Hoewel ik het niet zo heb op Slowaakse vrouwen, ze zeuren me af en toe te vaak. Ik zou ook wel wat hele hete foto's kunne plaatsen, maar uit privacyoverwegingen doe ik dat toch maar niet. (jammer
)
Uhm... Grolsch EN ook nog in blik, NEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
owja, een blikje.
Tsja, de vrouwen die ik of vrienden van mij tegenkwamen in Praag werd ik gek van. Sommige zaten gewoon te zeuren hoe arm ze in Slowakije wel niet waren... ik bedoel, je zit in Tsjechië, alsof ze daar zo rijk zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jammer ja, maar zeuren?
Zou hun keuze voor een westerse kerel echt bepaald worden door het welvaartsniveau ginds?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
Hoe heet ze trouwens KonnieKipke?Laat mijn minder positieve mening over Slowaakse vrouwen je pret niet drukken. Wie weet versier ik er ook weer eentje in Praag binnenkort.
Ik vroeg aan jou (KonnieKipke) hoe zij (die Slowaakse) heetquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zou hun keuze voor een westerse kerel echt bepaald worden door het welvaartsniveau ginds?
(IK heet trouwens konniekipke)
Petra's ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ohw, zij heet petra
Enne, het zijn allemaal zo'n lekkere snoepjes daar.... In vele opzichten kwa uiterlijk beter dan NL meiden (behalve SHE natuurlijk)
Nou, hollen geile beer!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
hey, da's toevallig ze komt net online op MSN
Uhm... laten we het wat netter houden: Chtěl bych se s tebou milovat!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe zeg je: Ik heb zin om je helemaal klaar te likken?
Wist je maar wat het betekende...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef KonnieKipke het volgende:
Ja dus'that's good'
Nou, ik verklap het maar voor de rest van de lezers. Het betekent dus: 'ik wil de liefde met je bedrijven.'.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:34 schreef KonnieKipke het volgende:
mja, boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |