abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10944988
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:41 schreef Praag het volgende:
Gaat er niemand naar Praag dit jaar? Saaaaaaaaai!
Ja, ik ga rond 5 aug, ik wil een last minute, bestaat dat eigenlijk naar Praag? En wat is goedkoper, vliegtuig of slaaptrein?
pi_10946697
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 09:44 schreef Patriesje het volgende:

[..]

Ja, ik ga rond 5 aug, ik wil een last minute, bestaat dat eigenlijk naar Praag? En wat is goedkoper, vliegtuig of slaaptrein?

Volgens mij is de trein iets goedkoper dan het vliegtuig. Scheelt zo'n 30 a 40 euro geloof ik.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 12:34:36 #53
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_10946888
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:41 schreef Praag het volgende:
Gaat er niemand naar Praag dit jaar? Saaaaaaaaai!
Rond augustus voor 10 dagen voor mijn werk...lekker met het vliegtuig en een mooie hotelkamer...

ik wilde in mijn eigen topic(dat dus inmiddels gesloten is ) graag weten over prijzen van taxi's en openbaar vervoer...iemand?

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_11127206
Je hebt een dagkaart (Metro, Bus & Tram) voor 72 kroon. da's ongeveer ¤ 2,25

Een enkele metrorit is geloof ik 12 kroon, da's ¤ 0,40.

De metro is trouwens het relaxed, die bussen zitten altijd vol en zien eruit alsof ze zo uit elkaar kunnen vallen.

Doe alleen niet je tas op je rug in de metro, maar doe hem om 1 schouder en hang hem dan op je buik, anders kan je wel eens iets missen als je uit de metro komt. Zelfde geld natuurlijk voor de bus enz.

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_11591047
weten jullie waar je goed kan overnachten? Iets wat goedkoop is, tot zeg maar 30 euro per nacht. Goedkoop maar wel schoon/goed, goede jeugdherberg ofzo?
Dog mentality: can't eat or fuck it? piss on it
pi_11591548
quote:
Op zondag 6 juli 2003 01:29 schreef snoop het volgende:
weten jullie waar je goed kan overnachten? Iets wat goedkoop is, tot zeg maar 30 euro per nacht. Goedkoop maar wel schoon/goed, goede jeugdherberg ofzo?
¤ 30 vind ik persoonlijk nogal duur, helemaal voor Praag.
Er zijn genoeg youth hostels te vinden via google.
Dit is de eerste link die ik kreeg via google.
123
  zondag 6 juli 2003 @ 12:38:19 #57
44620 Praag
pi_11595951
quote:
Op zondag 6 juli 2003 01:29 schreef snoop het volgende:
Ik heb nog nooit overnacht in een hotel in Praag (of ergens anders in Tsjechië). In het centrum kan het geloof ik zeker wel boven de 100 euro (of was het nou gulden?) per nacht worden, maar eerlijk gezegd weet ik het niet want ik leen altijd een appartement in Praag van een vriendin (Super, Marus'ka!). Chill, chill, chill!
All good things must come to an end...
pi_11595983
Hotel Kupa, daar zat ik
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 6 juli 2003 @ 15:15:44 #59
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11598510
Ik ben een maand geleden naar praag geweest. T was er super!
mooi weer mooie stad, mooie vrouwen:D
en t eten..tja ik heb een x voor 3 euro in een restaurant gegeten, t zou hier iets van 20/25 euro hebben gekost, was met zalm enal was zo lekker:D mja t restaurant ligt ook over de karlsbrug dus uit t centrum.
Ik zat overigens in hotel dykova in de wijk dykova.

Groetjes!!!!! en veel plezier

Owja al die praatjes over dure prijzen moet je niet geloven TIS DAAR ZO GOEDKOOP! das echt nie gezond. 80 eurocent voor een pull bier ofzo

OJAAJOH?
  zondag 6 juli 2003 @ 17:18:57 #60
44620 Praag
pi_11600564
De kroon wordt wel steeds duurder en de prijzen in Praag stijgen ook elk jaar. 80 eurocent is veel voor een Tsjech. Dus echt goedkoop zou ik het nu ook weer noemen.

In het oosten van Tsjechië dronk ik een keer een biertje (standaard dus 1/2 liter) van 6 kroon wat dus neerkomt op 18 eurocent.

pi_11640046
ik heb trouwens een vlucht gevonden voor 145 euro heen/terug! bij www.csa.cz was wel een aanbieding. Dat is maar klein beetje duurder dan de bus, maar zeker wel de moeite waard!
Dog mentality: can't eat or fuck it? piss on it
pi_14006634
Hallo, ik ben een reis naar Praag aan het organiseren. Daar hoort natuurlijk een leuk boekje bij met informatie over Praag en een puzzel voor in de bus, maar nu wil ik er ook een kaartje/plaatje van het openbaar vervoer in Praag bij doen. Dus iets van busroutes, metro station (als ze die hebben dan) of tramdiensten regelingen.

Heeft iemand deze misschien nog liggen, of weet een url'tje waar die te vinden zijn.

thanx

It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
pi_14012692
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef Stokvis het volgende:
Hallo, ik ben een reis naar Praag aan het organiseren. Daar hoort natuurlijk een leuk boekje bij met informatie over Praag en een puzzel voor in de bus, maar nu wil ik er ook een kaartje/plaatje van het openbaar vervoer in Praag bij doen. Dus iets van busroutes, metro station (als ze die hebben dan) of tramdiensten regelingen.

Heeft iemand deze misschien nog liggen, of weet een url'tje waar die te vinden zijn.

thanx

http://www.dpp.cz
pi_14012852
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:51 schreef Praag het volgende:

[..]

http://www.dpp.cz

thanx, ik had hem ook al gevonden.

Het boekje is af.

pi_14357317
Schoppie

Ik mis m'n stadje

pi_14357385
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:59 schreef Praag het volgende:
Schoppie

Ik mis m'n stadje

Ik wil ook wel weer eens terug
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_14371997
Ik ga er 7 November weer heen.
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_14372396
Ik ga van 9 November tot de 14de, is er dan nog iets te beleven die periode? Heeft iemand misschien een url'tje van de plaatselijke VVV?
pi_14372770
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:07 schreef Stokvis het volgende:
Ik ga van 9 November tot de 14de, is er dan nog iets te beleven die periode? Heeft iemand misschien een url'tje van de plaatselijke VVV?
Ik ben ook pas 9nov in praag. We gaan er lekker eten en dan stappen. Onderandere naar Club Duplex!
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_14433645
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:21 schreef Weekender het volgende:

[..]

Ik ben ook pas 9nov in praag. We gaan er lekker eten en dan stappen. Onderandere naar Club Duplex!

Duplex Touristtrap! Hehe

Lijst van alle clubs in Praag:
http://www.techno.cz/club/index.php?mesto=Praha

Op dit moment zijn het er 93(!)

donderdag 6 november 2003 @ 16:25:53 #71
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_14433891
sex op de Charles Bridge! om een uur of 5 's ochtends is ie uitgestorven
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:01:26 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_14472411
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:16 schreef Praag het volgende:

[..]

Duplex Touristtrap! Hehe

Lijst van alle clubs in Praag:
http://www.techno.cz/club/index.php?mesto=Praha

Op dit moment zijn het er 93(!)

Er zijn er zelfs meer (ca 184)
Duplex is inderdaad een TT. Wat wel opvallend is, is dat rond deze tijd een hoop tenten hoogtepunten hebben op do, vr, zat, en daarbuiten vrijwel niets. Radost FX bv, is zelfs alleen maar op die dagen geopend, en verder niet.

Zo'n beetje rond Old Town Square zijn de prijzen(bier voor de liefhebbers) wat hoger en meer gericht op touristen.

Verder is zo'n beetje het duurste in de stad nog wel de taxi.
Ook bij deze taxi's geldt: spreek vantevoren een prijs af en ding af. Doen ze het niet voor die prijs, loop weg, en grote kans dat ze je alsnog meenemen. Als ze zeggen "meter price", weglopen en een andere taxi opzoeken, want je wordt dubbel genaaid.

Verder kost een fles champagne gemiddeld 200 a 300 kroon(nee, dat is geen Dom Perignon )

Kleding is ook erg goedkoop.
En zoals eerder vermeld: buiten het echte centrum is het allemaal nog goedkoper

Wat ik wel vervelend vind zijn de "proppers" die er rondlopen. Na een tijdje gaan ze je zelfs volgen. Voor de rest heb ik het nu erg naar mijn zin!

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_14472647
zondag is idd een dooie dag. maandag is weer leuker. doordeweeks Akropolis in Praha 3 (Zizkov) en vrijdag en zaterdag Industry 55 en Le Clan om te afterpartyen...

and for god's sake, niet Karlovy Lazne/ club Lavka. te vol, teveel toeristen en eigenlijk net zo erg (zo niet erger) dan Hollywood in Rotjeknor...

pi_14472849
en taxi's neem ik normaal nooit aangezien de nachttrams me wel thuis brengen en normaal rijden de gewone trams ook alweer als ik klaar ben met uitgaan gelukkig spreek ik ook genoeg tsjechisch om niet genaaid te worden door de taxi. maar net als in NL heb ik er een kakkende hekel aan.
pi_14472912
Hmmm Praag.... Kan me nog een uiterst vermakelijke schoolvakantie aldaar herinneren.

Leraar: Hebben jullie drank op je kamer?

Ik: Nee, natuurlijk niet

Leraar: Oaky, wel op tijd naar bed gaan hè?

Ik: Tuurlijk

............................................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')