Ik weet het maar ik wilde een keertje met de trein gaan. Ging ook best wel relaxed, behalve de binnenstormende douane vond ik wat minder. Volgende keer ga ik vliegen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:04 schreef pietpaaltjens het volgende:
Station ?
Retourtje met V-Bird, 60 euro. Ben je er in 1 uurtje.
Niet ingaan op de pogingen van zigeunerachtige vrouwtjes die je midden op straat een blowjob of iets dergelijks aanbieden. Het kost je namelijk altijd geldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:36 schreef Regiske het volgende:
Tips/suggesties over de lokale vrouwen zijn ook altijd welkom!!
Eenschquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:59 schreef Praag het volgende:
Hulde aan het Praagse OV
Als 'rijke' buitenlander loop je in Praag idd snel met veel papiergeld op zak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef JDude het volgende:
Kronen zijn echter -in Praag althans- op genoeg plaatsen te PINnen. Met name in winkelstraten en bij metro/treinstations is vaak een goede kans op een PIN-automaat. Alles vanaf 50 kronen is papier, dus binnen de kortste keren loop je met een pak papier in je portemonnee.
Ik zou hierheen gaan als ik jou was:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:42 schreef Regiske het volgende:
Hey dit is alvast een boel nuttige informatie.
Heel erg bedankt.
Meer info is altijd welkom... je kan nooit genoeg geïnformeerd zijn.
Thx!!
Geen onaardige locatie als ik op de kaart kijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:19 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik zou hierheen gaan als ik jou was:
http://www.czechbyclick.c(...)ities.cfm?HotelID=85
Internetcafé 1 straat verderop, tramhalte 2 straten verderop, metrostation op 1 halte van het centrum=400 meter lopen. Parkeergelegenheid (gratis) en het Pension staat langs een bijzonder rustige straat.![]()
Zie mijn eerdere bericht van gisteren..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:01 schreef Erasmusch het volgende:
OK, heb je dan nog aanraders? Rond de 25e pp moet toch wel iets moois e vinden zijn.
Ik zat daar idd aan te denken, Pension Manchova of Hotel Expres. Nu nog ff een voordelige link zien te vinden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef jeoren het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere bericht van gisteren..
Roxy Rocks!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:36 schreef pietpaaltjens het volgende:
Was eergister nog in de Roxy. Zeer relaxte tent met goed publiek. Er was ook doldwaze gast was van dronkenheid in slaap gevallen. Kerel was een jaartje of 40, netjes gekleed, beetje zielig figuur eigenlijk.
Dus dit is wel een goeie buurt: Jecna 39, Prague 2?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:44 schreef Praag het volgende:
Praha 1 of 2 vind ik allebei net zulke ideale locaties. Praha 2 misschien zelfs net iets meer. en Praha 3 vind ik daarna het meest ideale!
70 Kroon. Dat is dus idd ong. 2 Euro. Als je langer dan 1 dag blijft zou ik een meerdagenkaart nemen. Hoe meer dagen, hoe goedkoper ze worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus dit is wel een goeie buurt: Jecna 39, Prague 2?
Een ov-dagkaart kost 2e ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |