Hij had 't over een metrostation. Waarschijnlijk Starometska Namesti..quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:49 schreef Praag het volgende:
[..]
De rivier = Vltava/ Moldau.
Foto's van die vent mag ik aannemen..?!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:36 schreef pietpaaltjens het volgende:
Was eergister nog in de Roxy. Zeer relaxte tent met goed publiek. Er was ook doldwaze gast was van dronkenheid in slaap gevallen. Kerel was een jaartje of 40, netjes gekleed, beetje zielig figuur eigenlijk.
Een paar Engelsen vonden het wel een leuk plan om bierbekers te stapelen op z'n hoofd. Die gast zat daar te slapen op z'n stoel en ze bleven maar stapelen. Op een gegeven moment stond zo'n beetje de hele club er omheen foto's te maken en luid te juichen en te klappen bij iedere nieuw geplaatst (lege) plastic bierbeker.
Toen die gast wakker werd keek hij versuft om zich heen en volgde er een luid applaus waarna hij vele biertjes aangeboden kreeg. Hij snapte er echt geen drol van maar dronk wel al die biertjes op.
Geniaal, in tijden niet zo hard gelachen.
Daarna was hij bezig met echt IEDER meisje mee ten dans te vragen, wat niet werkte omdat het publiek zo tussen de 20-25 is en niks moet met zo'n figuur. Was net alsof ik naar een film aan het kijken was. Hij heeft in 10 minuten tijd echt wel 5x hetzelfde meisje gevraagd om mee te gaan dansen. Ze bleef hem afwijzen en hij bleef maar proberen met z'n stomdronken / stonede kop.
Verder ist ook wel een leuke club hoor![]()
Edit: foto's volgen.
correctquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:28 schreef jeoren het volgende:
[..]
Foto's van die vent mag ik aannemen..?!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:16 schreef jeoren het volgende:
[..]
Hij had 't over een metrostation. Waarschijnlijk Starometska Namesti..
Daar ben ik ook geweest deze vakantie.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:51 schreef jeoren het volgende:
[..]
Karlovy Lazny
http://www.karlovylazne.cz/
Genoten?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest deze vakantie.
Met de vijf verdiepingen.
Oh dat zal het zeker.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:19 schreef Breetai het volgende:
Na alle verhalen over die tent zou ik er toch ff een kijkje moeten nemen. Kan hooguit tegenvallen.
Jep. Ben vooral in de Kaleidoscoop geweest. Lekker dansen en cocktails drinken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:39 schreef jeoren het volgende:
[..]
Genoten?
Ja, en die hiphop-achtige kelder.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:27 schreef JDude het volgende:
die bovenste verdiepingen zijn wel het leukst ja... helemaal onderin is 't erg breezah allemaal, dan krijg je zo'n donker trancehol geloof ik...
Die straat waar het gebeurd is ken ik uiteraard. Zit ook een McDonalds in die straat. Blij dat ik er niet was.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:08 schreef chelloboy het volgende:
PRAAG - In het centrum van de Tsjechische hoofdstad Praag zijn zondagmiddag zeker zestien mensen gewond geraakt door een krachtige explosie. De brandweer deelde mee dat in het voetgangersgebied bij het centraal gelegen plein Vaclavske Namesti een auto is ontploft.
De politie heeft de omgeving van de plaats van de ontploffing afgezet. meer details zijn nog niet bekend.
Oja, gaan ze daar nu ook beginnen.
Moet er nog heen volgende maand.
En 1 smalle trapquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest deze vakantie.
Met de vijf verdiepingen.
Station ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:36 schreef Breetai het volgende:
M'n tassen zitten echt veel te vol. Over een uurtje maar eens naar het station wandelen.
Ze hadden 1 van die verdiepingen beter Claustroscope ipv Kaleidoscope kunnen noemen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En 1 smalle trap
Leuk als er brand uitbreekt
2 Mc Donaldsen zelfs. Bij die Mc midden op het plein hangen mooie foto's aan de muur op de 1e verdieping trouwens.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:47 schreef Praag het volgende:
[..]
Die straat waar het gebeurd is ken ik uiteraard. Zit ook een McDonalds in die straat. Blij dat ik er niet was.Waarschijnlijk een criminele afrekening. Je zal maar de pech hebben dat je daar net loopt toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |