metro rijdt geloof ik niet tot aan het vliegveld, er gaat wel een bus richting eerste metrohalte en ik geloof ook nog wel door tot t centrum..quote:Op zondag 18 juli 2004 17:17 schreef Butterfly19 het volgende:
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste van het vliegveld in Tsjechie naar een hotel in Praag kan komen?
Niet al te duur en betrouwbaar....bus, metro, taxi?
Ik verblijf in hotel Ariston, misschien mensen die er al eens zijn geweest?
Ohnee ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:23 schreef Praag het volgende:
Karlovy Lazne en Duplex zijn niet met elkaar te vergelijken.
Radost FX is 1 van mijn favorieten. Ik let er wel alleen op wat voor soort feest ze geven op een bepaalde avond, maar ja, dat doe ik eigenlijk overal wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ohnee ik zou niet durven
Maareh wat vind jij van Radox FX?
Ik was vooral verliefd op het interieurquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef Praag het volgende:
[..]
Radost FX is 1 van mijn favorieten. Ik let er wel alleen op wat voor soort feest ze geven op een bepaalde avond, maar ja, dat doe ik eigenlijk overal wel.
in het vervolg ga je hierheen:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik was vooral verliefd op het interieurBeetje oosterse invloeden vond ik, maar niet dat standaard kitcherige "1000-en-1-nacht"
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Zow, net terug uit praag.. Wat een super stad en lekkere meiden.. Man man man manPrachtige ogen hebben die meiden daar en heb mooi geintegreerd met ze.
ben in Club Roxy geweest (erug lekker), Bombay cocktail bar, Club Lavka, Lucerna music bar (leuk jaren 80 videoclips op zaterdag, veel touristen, maar ook praagse babes), Cafe Marquis de Sade (toppertje om in te drinken, veel locals!), Cafe cafe (erg hip met fotomodellen).
Over mannen, laarzen en kledingmaten kan ik je weinig vertellen; over de rest wel:quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:12 schreef angel_from_hell87 het volgende:
Wow door het lezen hiervan heb ik echt besloten om naar Praag te gaan alleen nog een vriendin vinden die mee wil. Maar ik had nog een paar vragen.
Jullie hebben het over al die meiden hier, maar daar heb ik nou niks aan hoe zijn de mannen er?!
Ik weet uit ervaring dat ze in Duitsland en Polen niet weg zijn van Doc Martens laarzen en laat ik daar nou gek op zijn, hoe denken ze daar in Praag over? Word ik dan voor Nazi uitgemaakt?
Jullie hebben het hier over Praag 1,2,3 en 4 wat bedoelen jullie daarmee?
Ook uit ervaring met de Oosterde landen weet ik dat de winkels hele kleine maten hebben, nou ben ik geen Naomi Cambell maar ook weer niet Queen Latifa, dus hebben ze in de winkels een beetje redelijke maten? Want ik moet ook kunnen schoppen!
Over het eten... de meeste van mijn vriendinnen zijn mensen die het liefst oer hollandse gerechten eten. Terwijl ik juist meer van alles proberen houd. Zijn daar tips voor?
Alvast bedankt to all. And Prague here I come!!!
Vet! Ook wel eens gegeten in de toren..?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:10 schreef Praag het volgende:
Die lelijke Russische toren bedoel je?Dat is altijd mijn herkenningspunt aangezien ik in die wijk, Praha 3 - ´i¸kov, zit
Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:49 schreef jeoren het volgende:
[..]
Vet! Ook wel eens gegeten in de toren..?![]()
Hoe staat het er tegenwoordig voor met de metrostations? Zijn die alle waterschade van een paar jaar geleden inmiddels te boven?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef pietpaaltjens het volgende:
Net weer terug. 'T was weer schitterend. Wat een stad
De metro doet het helemaal weer. De enige tekens van de wateroverlast die nog zichtbaar zijn, zijn herdenkingsplaatjes in sommige stations die aangeven tot waar het water heeft gestaan. Bij een station vlakbij de rivier (weet zo even niet meer welke) hangt dat plaatje vlak na het begin van de roltrapquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef jeoren het volgende:
[..]
Hoe staat het er tegenwoordig voor met de metrostations? Zijn die alle waterschade van een paar jaar geleden inmiddels te boven?
De rivier = Vltava/ Moldau.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
De metro doet het helemaal weer. De enige tekens van de wateroverlast die nog zichtbaar zijn, zijn herdenkingsplaatjes in sommige stations die aangeven tot waar het water heeft gestaan. Bij een station vlakbij de rivier (weet zo even niet meer welke) hangt dat plaatje vlak na het begin van de roltrap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |