abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20470819
wij gaan als goed is eind julie ergens richting Tjechië
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_20484147
ik ga 16 augustus een weekje naar praag
pi_20498478
Weet iemand nog een leuke gezellige goede camping in de buurt van Praag?

Ik ga morgen namelijk die kant op
  zondag 18 juli 2004 @ 17:17:38 #229
76543 Butterfly19
Spread your Wings
pi_20703231
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste van het vliegveld in Tsjechie naar een hotel in Praag kan komen?
Niet al te duur en betrouwbaar....bus, metro, taxi?

Ik verblijf in hotel Ariston, misschien mensen die er al eens zijn geweest?
pi_20711465
Morgen ga ik boeken!
Wordt mijn eerste keer Praag (vertrek waarschijnlijk komende zaterdag)...
  maandag 19 juli 2004 @ 04:29:57 #231
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_20715144
quote:
Op zondag 18 juli 2004 17:17 schreef Butterfly19 het volgende:
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste van het vliegveld in Tsjechie naar een hotel in Praag kan komen?
Niet al te duur en betrouwbaar....bus, metro, taxi?

Ik verblijf in hotel Ariston, misschien mensen die er al eens zijn geweest?
metro rijdt geloof ik niet tot aan het vliegveld, er gaat wel een bus richting eerste metrohalte en ik geloof ook nog wel door tot t centrum..

taxi kan ook maar let wel goed op, de prijzen kunnen nogal uiteenlopen
pi_20727191
Hoeveel dagen Praag raden jullie aan voor 'n eerste bezoekje? 4-5?
pi_20759643
Wow door het lezen hiervan heb ik echt besloten om naar Praag te gaan alleen nog een vriendin vinden die mee wil. Maar ik had nog een paar vragen.

Jullie hebben het over al die meiden hier, maar daar heb ik nou niks aan hoe zijn de mannen er?!

Ik weet uit ervaring dat ze in Duitsland en Polen niet weg zijn van Doc Martens laarzen en laat ik daar nou gek op zijn, hoe denken ze daar in Praag over? Word ik dan voor Nazi uitgemaakt?

Jullie hebben het hier over Praag 1,2,3 en 4 wat bedoelen jullie daarmee?

Ook uit ervaring met de Oosterde landen weet ik dat de winkels hele kleine maten hebben, nou ben ik geen Naomi Cambell maar ook weer niet Queen Latifa, dus hebben ze in de winkels een beetje redelijke maten? Want ik moet ook kunnen schoppen!

Over het eten... de meeste van mijn vriendinnen zijn mensen die het liefst oer hollandse gerechten eten. Terwijl ik juist meer van alles proberen houd. Zijn daar tips voor?

Alvast bedankt to all. And Prague here I come!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door angel_from_hell87 op 21-07-2004 13:06:58 ]
  FOK!fossiel woensdag 21 juli 2004 @ 23:17:10 #234
1455 Keroppi
kool kikker
pi_20777149
Ik ben net een half weekje terug uit Praag.

Met de eurolines heen. Was trouwens onwijs warm in de bus, terwijl ik ben gewend dat je 's nachts simpelweg aan je stoel vastvriest. Wel een verschil trouwens met de GOGO bussen waar ik eerder mee op vakantie ging wat een rust.

In Praag zaten we in een heel gaaf hostel (U Melouni oid) met een binnentuin. Heerlijk om even te relaxen voor het uitgaan.

We hebben echt vanalles gedaan, van cultuur tot gewoon simpelweg in parkjes hangen. Maar met 4 dagen kwamen we nog steeds tijd tekort.

Uitgaan:
Tjsa eigenlijk 'moesten' we wel naar de Karlovy Lazne, want daar hadden we al zoveel over gehoord. Nou ik moet user Praag gelijk geven, wat een enorme kuttent. Het is er groezelig, het is er smerig, het personeel bedeld om fooi, het is er vol van groepen brallende jongeren, de dj's waren nou ook niet je-van-het. Trouwens het viel me op dat er minimaal 2x zoveel heren als dames waren. We hoefden maar de dansvloer op te gaan en we waren omsingeld.

De tweede avond gingen we naar de Radox FX, eigenlijk vooral omdat het dichtbij was Wat was dat een verademing in vergelijking met de avond ervoor. PRACHTIG ingericht, ik ben best wat gewend maar dit is echt mooi. En de barman had ook nog eens een hele lekkere coctail voor me gemixed. Alleen een 'maar'... er waren die avond wel heel erg veel homosexuelen. Eigenlijk alleen maar leek het wel. Nou heb ik daar als vrouw natuurlijk weinig (zeg maar "geen") last van, maar het viel me wel op
De derde avond zijn we geeindigd in Duplex, werd hier een Tourist Trap genoemd maar ik vond het echt reuze meevallen, vooral als je het vergelijkt met de Karlovy Lazne. En een wat volwassener publiek, dat gaat ook niet zo snel voetbaldeuntjes naar elkaar schreeuwen. Nadeel was dat ze geen garderobe hadden en dat het in zo'n touristen zone ligt en de taxi prijzen dus (ook na afdingen) belachelijk duur waren.
Chick on a mission
  vrijdag 23 juli 2004 @ 01:23:38 #235
44620 Praag
pi_20801003
Karlovy Lazne en Duplex zijn niet met elkaar te vergelijken.
All good things must come to an end...
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 01:51:18 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20801319
Karlovy Lazne vond ik juist wel tof, juist dat industriele, heet techno die ze afenteo draaie vond ik juist vet....of was het nou roxi :S het lag aan het water zeg maar bij en brug

duplex vond ik nou weer niks....
daar is meer et publiek van 'kijk mij nou'
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  FOK!fossiel vrijdag 23 juli 2004 @ 22:06:22 #237
1455 Keroppi
kool kikker
pi_20818173
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:23 schreef Praag het volgende:
Karlovy Lazne en Duplex zijn niet met elkaar te vergelijken.
Ohnee ik zou niet durven

Maareh wat vind jij van Radox FX?
Chick on a mission
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:07:52 #238
44620 Praag
pi_20818223
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:06 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ohnee ik zou niet durven

Maareh wat vind jij van Radox FX?
Radost FX is 1 van mijn favorieten. Ik let er wel alleen op wat voor soort feest ze geven op een bepaalde avond, maar ja, dat doe ik eigenlijk overal wel.
  FOK!fossiel vrijdag 23 juli 2004 @ 23:26:36 #239
1455 Keroppi
kool kikker
pi_20819920
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef Praag het volgende:

[..]

Radost FX is 1 van mijn favorieten. Ik let er wel alleen op wat voor soort feest ze geven op een bepaalde avond, maar ja, dat doe ik eigenlijk overal wel.
Ik was vooral verliefd op het interieur Beetje oosterse invloeden vond ik, maar niet dat standaard kitcherige "1000-en-1-nacht"
Chick on a mission
pi_20820299
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 23:26 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik was vooral verliefd op het interieur Beetje oosterse invloeden vond ik, maar niet dat standaard kitcherige "1000-en-1-nacht"
in het vervolg ga je hierheen:
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Zow, net terug uit praag.. Wat een super stad en lekkere meiden.. Man man man man Prachtige ogen hebben die meiden daar en heb mooi geintegreerd met ze.

ben in Club Roxy geweest (erug lekker ), Bombay cocktail bar, Club Lavka, Lucerna music bar (leuk jaren 80 videoclips op zaterdag, veel touristen, maar ook praagse babes), Cafe Marquis de Sade (toppertje om in te drinken, veel locals!), Cafe cafe (erg hip met fotomodellen).
pi_20826370
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 10:12 schreef angel_from_hell87 het volgende:
Wow door het lezen hiervan heb ik echt besloten om naar Praag te gaan alleen nog een vriendin vinden die mee wil. Maar ik had nog een paar vragen.

Jullie hebben het over al die meiden hier, maar daar heb ik nou niks aan hoe zijn de mannen er?!

Ik weet uit ervaring dat ze in Duitsland en Polen niet weg zijn van Doc Martens laarzen en laat ik daar nou gek op zijn, hoe denken ze daar in Praag over? Word ik dan voor Nazi uitgemaakt?

Jullie hebben het hier over Praag 1,2,3 en 4 wat bedoelen jullie daarmee?

Ook uit ervaring met de Oosterde landen weet ik dat de winkels hele kleine maten hebben, nou ben ik geen Naomi Cambell maar ook weer niet Queen Latifa, dus hebben ze in de winkels een beetje redelijke maten? Want ik moet ook kunnen schoppen!

Over het eten... de meeste van mijn vriendinnen zijn mensen die het liefst oer hollandse gerechten eten. Terwijl ik juist meer van alles proberen houd. Zijn daar tips voor?

Alvast bedankt to all. And Prague here I come!!!
Over mannen, laarzen en kledingmaten kan ik je weinig vertellen; over de rest wel:

Praag 1, 2, 3 en 4: met die de nummers worden de verschillende wijken aangeduid.

Dan het eten: één van de restaurants waar ik gegeten heb is het Chinese restaurant dat in het verlengde van het Wenceslasplein gelegen is. Op onderstaand (linker uitvergroot) kaartje bevindt dit restaurant zich onder de 'i' (van Informatie), rechts tegenover het oranje vlakje; in de binnenbocht dus zeg maar.. De entree wordt gevormd door een paar coniferen geloof ik..
Zeer lief personeel, ruime keus en niet duur.

Ik heb ook gegeten in de Televisietoren. Geweldig uitzicht, alleen ga er niet heen als de zon in het westen staat, want dan is het uitzicht minder.. Bij de entree van de televisietoren krijg je een kortingsbon van 10% die je kunt besteden in het restaurant. Ook hier is het niet duur en het eten smaakte goed. Heb rijst met kip op. Er is ook (soort) patat te krijgen.

pi_20826448
Die lelijke Russische toren bedoel je? Dat is altijd mijn herkenningspunt aangezien ik in die wijk, Praha 3 - ´i¸kov, zit
pi_20885559
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:10 schreef Praag het volgende:
Die lelijke Russische toren bedoel je? Dat is altijd mijn herkenningspunt aangezien ik in die wijk, Praha 3 - ´i¸kov, zit
Vet! Ook wel eens gegeten in de toren..?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:47:41 #244
44620 Praag
pi_20892949
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 11:49 schreef jeoren het volgende:

[..]

Vet! Ook wel eens gegeten in de toren..?
Ik wist niet eens dat dat kon.
Ga ik volgende keer eens doen!
pi_20918851
Net weer terug. 'T was weer schitterend. Wat een stad
pi_20918959
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef pietpaaltjens het volgende:
Net weer terug. 'T was weer schitterend. Wat een stad
Hoe staat het er tegenwoordig voor met de metrostations? Zijn die alle waterschade van een paar jaar geleden inmiddels te boven?
  woensdag 28 juli 2004 @ 21:18:21 #247
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_20919291
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef jeoren het volgende:

[..]

Hoe staat het er tegenwoordig voor met de metrostations? Zijn die alle waterschade van een paar jaar geleden inmiddels te boven?
De metro doet het helemaal weer. De enige tekens van de wateroverlast die nog zichtbaar zijn, zijn herdenkingsplaatjes in sommige stations die aangeven tot waar het water heeft gestaan. Bij een station vlakbij de rivier (weet zo even niet meer welke) hangt dat plaatje vlak na het begin van de roltrap
pi_20920122
Ik ga van 10 t/m 14 Sept naar Praag toe met een vriend,heb reisje gewonnen met bank-giroloterij.
We zitten in Best Westen hotel Kampa,Praag 1.
Zit nu veel te lezen over waar we het beste naar toe kunnen gaan,we houden van disco's en cafe's maar we gaan ook zeker naar die striptenten toe,weet iemand leuke nachtclubs in de buurt van Praag 1.
We gaan het er echt van nemen die 4 dagen,weinig slapen en veel stappen en bier drinken en ja voor de vrouwen daar,maar dat schijnt daar niet zo moeilijk te zijn ( zeggen ze ).
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_20924438
Niet alleen in Praha 1 blijven hangen. Vooral in Praha 2, 3 en 7 zitten goeie discotheken. Kampa is 1 van m'n favoriete plekken in Tsjechie. Kleine bofferds! In de zijstraten van Vaclavske Namesti/ Wenceslav Square in Praha 1 zitten wel goeie striptenten. Maar ja, je zit dan ook echt in het toeristische centrum, dus wat verwacht je. In Praag zitten er genoeg vrouwen in disco's die vallen voor geld. Sommige die er rondhangen zijn ook echte hoeren. Vrouwen versieren hangt natuurlijk ook van de persoon zelf af. Ik wacht nog steeds op m'n eerste blauwtje bij een Tsjechische vrouw.
pi_20924464
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 21:18 schreef JDude het volgende:

[..]

De metro doet het helemaal weer. De enige tekens van de wateroverlast die nog zichtbaar zijn, zijn herdenkingsplaatjes in sommige stations die aangeven tot waar het water heeft gestaan. Bij een station vlakbij de rivier (weet zo even niet meer welke) hangt dat plaatje vlak na het begin van de roltrap
De rivier = Vltava/ Moldau.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')