Nee, nou ja ik informeer morgen wel hoe de stand van zaken isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Trilobiet het volgende:
Je hebt het overgemaakt en dat bewijs heb je. Niks aan de hand toch?
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:
1 foutje en het is gelijk een kutbetaalmiddel.
boehoe
homo
ja, want als je zeikt ben je homo!!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:
1 foutje en het is gelijk een kutbetaalmiddel.
boehoe
homo
correctie, een relnichtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ja, want als je zeikt ben je homo!!
Minimaal vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ja, want als je zeikt ben je homo!!
Dan kan je het net zo goed omzetten:quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe klacht dan maar:
Extra moeten betalen als je via iDeal betaald
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb nog nergens gezien dat je meer moet betalen met iDeal
Ja, maar het jat zelf wel ¤1,20 van wat je overmaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Heremeteit het volgende:
iDeal communiceert toch wel via een webservice met de webshop mag ik hopen?
ik schop nog liever mezelf in mn ballen dan dat ik paypal gebruikquote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef maartena het volgende:
De hele wereld doet aan Paypal, wat overigens ook met Nederlandse banken goed werkt, en dat is verder gewoon ook veilig. Maar nee, in Nederland moeten ze weer een eigen systeem bedenken wat verder dus ook niemand gebruikt.
Want?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef Salatrel het volgende:
ik schop nog liever mezelf in mn ballen dan dat ik paypal gebruik
faruadegevoelig tot en metquote:
Zeg, jij gaat aan de andere kant van de oceaan wonen maar wilt er toch nog steeds een Nederlandse rekening op na houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef maartena het volgende:
iDeal is ook niet ideaal.
Als je geen (gevulde) Nederlandse bankrekening meer hebt, of in mijn geval heb ik de centjes die ik nog wel heb in Nederland netjes weggestopt voor noodgevallen etc..... dan heb je dus echt helemaal NIETS aan iDeal.
De hele wereld doet aan Paypal, wat overigens ook met Nederlandse banken goed werkt, en dat is verder gewoon ook veilig. Maar nee, in Nederland moeten ze weer een eigen systeem bedenken wat verder dus ook niemand gebruikt.
Gelukkig zijn er nog wel wat webshops die ook Credit cards accepteren, kan ik in ieder geval nog zo af en toe eens iets voor mijn ouders kopen op afstand.....
Danny accepteerd ook al niets meer dan iDeal.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Nobu het volgende:
Zeg, jij gaat aan de andere kant van de oceaan wonen maar wilt er toch nog steeds een Nederlandse rekening op na houden.
Vertel eens, wat hebben die klanten met jouw Ideal-problemen bij NL webshops te maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen immigratie ervaring, en dat je zelfs met een immigratie nog klanten in Nederland zou kunnen hebben die je zo af en toe betalen..... - zoals mijn vrouw dus heeft - zoiets komt natuurlijk nooit in je op.
dus je vrouw heeft nog nl klantenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen immigratie ervaring, en dat je zelfs met een immigratie nog klanten in Nederland zou kunnen hebben die je zo af en toe betalen..... - zoals mijn vrouw dus heeft - zoiets komt natuurlijk nooit in je op.
Is dat de reden waarom de rest van de wereld credit cards, paypal, etc gebruikt, en Nederland heel paranoïde binnen haar eigen muurtjes maar met een eigen systeem gaat werken?quote:
Klanten in o.a. Ierland, Oostenrijk, en Nederland. En die kunnen binnen de Eurozone makkelijk op een Nederlandse rekening storten.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef postmortum het volgende:
dus je vrouw heeft nog nl klanten
call girlquote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Klanten in o.a. Ierland, Oostenrijk, en Nederland. En die kunnen binnen de Eurozone makkelijk op een Nederlandse rekening storten.
Wat is daar "" aan precies?
Ja en? Mensen uit Nederland hebben er echt geen last van, bij een buitenlandse winkel kunnen ze alsnog PayPal gebruiken. Emigranten hebben dan maar gewoon pechquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom de rest van de wereld credit cards, paypal, etc gebruikt, en Nederland heel paranoïde binnen haar eigen muurtjes maar met een eigen systeem gaat werken?
En een credit card van je bank - wat zo'n beetje de rest van de wereld standaard doet voor online betalingen - is ook gewoon veilig hoor.
Nederlanders zijn er volgens mij ook een heel stuk BANGER voor dat er iets gebeurd met die hele "3 keer kloppen" campagne.
Maar goed, Nederland mag fijn Remy-alleen-op-de-wereld blijven spelen met iDeal in plaats van mee te doen met de internationale gemeenschap natuurlijk....
quote:
En gewoon buitenlanders in de EU die iets in Nederland willen kopen. Maar blijkbaar willen Nederlandse bedrijven geen klanten buiten Nederland.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja en? Mensen uit Nederland hebben er echt geen last van, bij een buitenlandse winkel kunnen ze alsnog PayPal gebruiken. Emigranten hebben dan maar gewoon pech.
nee , maar ik ga je vrouw wel serieus nemenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef maartena het volgende:
[..]Tja, als je op zo'n niveau denkt..... moet ik je dan nog serieus nemen?
Niets. Er werd gevraagd waarom ik nog een Nederlandse rekening had als ik toch al in het buitenland woonde.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Nobu het volgende:
Vertel eens, wat hebben die klanten met jouw Ideal-problemen bij NL webshops te maken?
dan betaal je toch gewoon met je credit card en niet met dat achterlijke paypallquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef maartena het volgende:
[..]
En gewoon buitenlanders in de EU die iets in Nederland willen kopen. Maar blijkbaar willen Nederlandse bedrijven geen klanten buiten Nederland.
Vind ik ook perfect!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef postmortum het volgende:
dan betaal je toch gewoon met je credit card en niet met dat achterlijke paypall
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Niet eens omdat het voor de gemiddelde Nederlander zo rampzalig is om met een ander systeem te werken dan het buitenland, maar vooral omdat het wiel opnieuw uitvinden elke keer weer voor enorm veel opstartproblemen en onnodige kosten zorgt.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:49 schreef maartena het volgende:
Waarom moet Nederland nou met alles anders zijn ipv gewoon internationaal geaccepteerde standaarden te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |