abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75705524
Ts wilde een artikel bestellen bij een webwinkel.
Alles leuk en zo ik had nog een tegoedbon dus dacht deze samen met het restant via i(not so)iDeaal aanvullen.

Ik de vele stages doorlopen en alles gaat goed
Bon ingevuld en deze werd daadwerkelijk goed bevonden als betaalmiddel en ik werd dus doorstuurd naar i(not so)Deaal daar maakte ik het restantbedrag over en toen kon ik op een knop drukken om terug naar de stie van de webwinkel te gaan

En toen ging het dus mis het duurde heel erg lang en toen stopte het er was een 404 op het beeldscherm.

Ik dus op F5 drukken en een resend van de gegevens toestaan (via een pop-up) kom ik op de site van de webwinkel terecht en daar zag ik dat de betaling was mislukt of ik een andere methode wil gebruiken om het restant te voldoen ....

Ik check even mijn bank om te kijken hoe of wat en zie dat er dus WEL geld is overgemaakt naar de webwinkel

FFFFFFFGWVAFGWGADFAdga

Morgen maar eens een telefoontje plegen met den webwinkel...

ps wordt vervolgd
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 16 december 2009 @ 21:31:44 #2
282207 Trilobiet
Dood met een blije mus.
pi_75705610
Je hebt het overgemaakt en dat bewijs heb je. Niks aan de hand toch?
pi_75705625
1 foutje en het is gelijk een kutbetaalmiddel.

boehoe

homo
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 december 2009 @ 21:32:14 #4
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75705642
Haha, falert. Die 404 kwam trouwens van de webwinkel zelf anders was je betaling niet gelukt. Fout van de webwinkel dus.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_75705672
Lijkt me nog een eerder een fout van de webshop dan van iDeal.
pi_75705674
Ik moest een klein beetje gilmlachen om de woordspeling in de TT.

De OP heb ik niet gelezen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75705696
Beste TT van 2009 hier
  woensdag 16 december 2009 @ 21:33:35 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75705703
Nou jij maakt wat mee zeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75705773
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Trilobiet het volgende:
Je hebt het overgemaakt en dat bewijs heb je. Niks aan de hand toch?
Nee, nou ja ik informeer morgen wel hoe de stand van zaken is
pi_75705802
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:

boehoe

homo
pi_75705830
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Dynd het volgende:
Beste TT van 2009 hier
Thanks !
pi_75705930
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:

boehoe

homo
ja, want als je zeikt ben je homo!!
pi_75706090
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

correctie, een relnicht
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_75706092
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Minimaal vrouwelijk.
pi_75710613

Net een bevestigings mail gekregen

Betaalmethode: iDEAL
U heeft de bestelling al betaald via iDEAL.

slot er op aub
pi_75710789
Nieuwe klacht dan maar:
Extra moeten betalen als je via iDeal betaald
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 17 december 2009 @ 00:02:35 #17
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75712061
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe klacht dan maar:
Extra moeten betalen als je via iDeal betaald
Dan kan je het net zo goed omzetten:
Klacht: Webshopeigenaars moeten minstens ¤0,75 en soms zelfs ¤1,20 betalen om een iDeal-transactie te accepteren
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75712136
Ik heb nog nergens gezien dat je meer moet betalen met iDeal
  donderdag 17 december 2009 @ 00:17:50 #19
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75712473
iDeal communiceert toch wel via een webservice met de webshop mag ik hopen?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:20:06 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75712544
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb nog nergens gezien dat je meer moet betalen met iDeal
Ik ook niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:35:52 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75712944
Alleen pauperwebshops rekening die kosten door, grotere bedrijven zijn zo professioneel genoeg om dat niet te doen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75712954
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Heremeteit het volgende:
iDeal communiceert toch wel via een webservice met de webshop mag ik hopen?
Ja, maar het jat zelf wel ¤1,20 van wat je overmaakt Gierig systeem. De meeste webshops compenseren dit echter omdat iDeal wel makkelijk te integreren is, en het gedoe met bankoverschrijvingen weliswaar gratis, maar een berg meer werk is om te automatiseren en te controleren.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 17 december 2009 @ 01:19:30 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75713738
iDeal is ook niet ideaal.

Als je geen (gevulde) Nederlandse bankrekening meer hebt, of in mijn geval heb ik de centjes die ik nog wel heb in Nederland netjes weggestopt voor noodgevallen etc..... dan heb je dus echt helemaal NIETS aan iDeal.

De hele wereld doet aan Paypal, wat overigens ook met Nederlandse banken goed werkt, en dat is verder gewoon ook veilig. Maar nee, in Nederland moeten ze weer een eigen systeem bedenken wat verder dus ook niemand gebruikt.

Gelukkig zijn er nog wel wat webshops die ook Credit cards accepteren, kan ik in ieder geval nog zo af en toe eens iets voor mijn ouders kopen op afstand.....

Danny accepteerd ook al niets meer dan iDeal.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75715958
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef maartena het volgende:

De hele wereld doet aan Paypal, wat overigens ook met Nederlandse banken goed werkt, en dat is verder gewoon ook veilig. Maar nee, in Nederland moeten ze weer een eigen systeem bedenken wat verder dus ook niemand gebruikt.
ik schop nog liever mezelf in mn ballen dan dat ik paypal gebruik
  donderdag 17 december 2009 @ 15:40:23 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75731923
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef Salatrel het volgende:
ik schop nog liever mezelf in mn ballen dan dat ik paypal gebruik
Want?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75732030
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef maartena het volgende:

[..]

Want?
faruadegevoelig tot en met
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 17 december 2009 @ 15:43:00 #27
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75732035
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:19 schreef maartena het volgende:
iDeal is ook niet ideaal.

Als je geen (gevulde) Nederlandse bankrekening meer hebt, of in mijn geval heb ik de centjes die ik nog wel heb in Nederland netjes weggestopt voor noodgevallen etc..... dan heb je dus echt helemaal NIETS aan iDeal.

Gelukkig zijn er nog wel wat webshops die ook Credit cards accepteren, kan ik in ieder geval nog zo af en toe eens iets voor mijn ouders kopen op afstand.....

Danny accepteerd ook al niets meer dan iDeal.
Zeg, jij gaat aan de andere kant van de oceaan wonen maar wilt er toch nog steeds een Nederlandse rekening op na houden.
  donderdag 17 december 2009 @ 15:59:54 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75732709
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Nobu het volgende:
Zeg, jij gaat aan de andere kant van de oceaan wonen maar wilt er toch nog steeds een Nederlandse rekening op na houden.

Jij hebt duidelijk geen immigratie ervaring, en dat je zelfs met een immigratie nog klanten in Nederland zou kunnen hebben die je zo af en toe betalen..... - zoals mijn vrouw dus heeft - zoiets komt natuurlijk nooit in je op.
-
  donderdag 17 december 2009 @ 16:01:37 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75732777
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen immigratie ervaring, en dat je zelfs met een immigratie nog klanten in Nederland zou kunnen hebben die je zo af en toe betalen..... - zoals mijn vrouw dus heeft - zoiets komt natuurlijk nooit in je op.
Vertel eens, wat hebben die klanten met jouw Ideal-problemen bij NL webshops te maken?
pi_75732932
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef maartena het volgende:

[..]

dus je vrouw heeft nog nl klanten
  donderdag 17 december 2009 @ 16:06:54 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75732991
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef postmortum het volgende:
faruadegevoelig tot en met
Is dat de reden waarom de rest van de wereld credit cards, paypal, etc gebruikt, en Nederland heel paranoïde binnen haar eigen muurtjes maar met een eigen systeem gaat werken?

En een credit card van je bank - wat zo'n beetje de rest van de wereld standaard doet voor online betalingen - is ook gewoon veilig hoor.

Nederlanders zijn er volgens mij ook een heel stuk BANGER voor dat er iets gebeurd met die hele "3 keer kloppen" campagne.

Maar goed, Nederland mag fijn Remy-alleen-op-de-wereld blijven spelen met iDeal in plaats van mee te doen met de internationale gemeenschap natuurlijk....
-
  donderdag 17 december 2009 @ 16:07:47 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75733033
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef postmortum het volgende:
dus je vrouw heeft nog nl klanten
Klanten in o.a. Ierland, Oostenrijk, en Nederland. En die kunnen binnen de Eurozone makkelijk op een Nederlandse rekening storten.

Wat is daar " " aan precies?

Tis alleen zo dat we dat geld meestal hier pinnen, of verhuizen naar een spaarrekening.
-
pi_75733070
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Klanten in o.a. Ierland, Oostenrijk, en Nederland. En die kunnen binnen de Eurozone makkelijk op een Nederlandse rekening storten.

Wat is daar " " aan precies?
call girl
pi_75733078
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Is dat de reden waarom de rest van de wereld credit cards, paypal, etc gebruikt, en Nederland heel paranoïde binnen haar eigen muurtjes maar met een eigen systeem gaat werken?

En een credit card van je bank - wat zo'n beetje de rest van de wereld standaard doet voor online betalingen - is ook gewoon veilig hoor.

Nederlanders zijn er volgens mij ook een heel stuk BANGER voor dat er iets gebeurd met die hele "3 keer kloppen" campagne.

Maar goed, Nederland mag fijn Remy-alleen-op-de-wereld blijven spelen met iDeal in plaats van mee te doen met de internationale gemeenschap natuurlijk....
Ja en? Mensen uit Nederland hebben er echt geen last van, bij een buitenlandse winkel kunnen ze alsnog PayPal gebruiken. Emigranten hebben dan maar gewoon pech .
  donderdag 17 december 2009 @ 16:09:30 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75733100
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef postmortum het volgende:
call girl
Tja, als je op zo'n niveau denkt..... moet ik je dan nog serieus nemen?
-
  donderdag 17 december 2009 @ 16:10:27 #36
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75733136
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja en? Mensen uit Nederland hebben er echt geen last van, bij een buitenlandse winkel kunnen ze alsnog PayPal gebruiken. Emigranten hebben dan maar gewoon pech .
En gewoon buitenlanders in de EU die iets in Nederland willen kopen. Maar blijkbaar willen Nederlandse bedrijven geen klanten buiten Nederland.
-
pi_75733160
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja, als je op zo'n niveau denkt..... moet ik je dan nog serieus nemen?
nee , maar ik ga je vrouw wel serieus nemen
  donderdag 17 december 2009 @ 16:11:54 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75733195
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Nobu het volgende:
Vertel eens, wat hebben die klanten met jouw Ideal-problemen bij NL webshops te maken?
Niets. Er werd gevraagd waarom ik nog een Nederlandse rekening had als ik toch al in het buitenland woonde.
-
pi_75733203
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef maartena het volgende:

[..]

En gewoon buitenlanders in de EU die iets in Nederland willen kopen. Maar blijkbaar willen Nederlandse bedrijven geen klanten buiten Nederland.
dan betaal je toch gewoon met je credit card en niet met dat achterlijke paypall
  donderdag 17 december 2009 @ 17:49:49 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75736788
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef postmortum het volgende:
dan betaal je toch gewoon met je credit card en niet met dat achterlijke paypall
Vind ik ook perfect!

Mijn bankpasje heeft een mastercard logo bijvoorbeeld.... net zoals in enorm veel Europese landen trouwens.... behalve uiteraard weer Nederland.

En dat is nou net ook het probleem, veel webshops vinden het te duur om credit cards te accepteren. Of dat ligt aan de "gierige Nederlander" of wettelijke voorschriften in Nederland dat het duurder maakt laat ik even in het midden, maar de meeste webshops in de rest van Europa kunnen blijkbaar wel zonder problemen credit cards accepteren.... zou dus kunnen dat het in de rest van Europa stukken goedkoper is om dat te doen natuurlijk, maar dat weet ik niet.

Maar waarom Nederland nou weer zo apart moet doen.....snap ik niet.

Wereld: Creditcards. (Of Paypal voor de goedkope zelfstandige).
Nederland: iDeal.

Wereld: Facebook.
Nederland: Hyves.

Wereld: Bij elke automaat parkeren met munten of creditcard.
Nederland: Chipknip, of hard zoeken naar een automaat die nog munten accepteert. (Amsterdam in 2007)

Wereld: Hebben al OV chipkaarten sinds de jaren 90.
Nederland: Knoeit nog steeds met strippenkaarten, en die OV chipkaart wil maar niet lukken.....

Waarom moet Nederland nou met alles anders zijn ipv gewoon internationaal geaccepteerde standaarden te gebruiken?
-
  donderdag 17 december 2009 @ 18:04:14 #41
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75737221
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:49 schreef maartena het volgende:

Waarom moet Nederland nou met alles anders zijn ipv gewoon internationaal geaccepteerde standaarden te gebruiken?
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Niet eens omdat het voor de gemiddelde Nederlander zo rampzalig is om met een ander systeem te werken dan het buitenland, maar vooral omdat het wiel opnieuw uitvinden elke keer weer voor enorm veel opstartproblemen en onnodige kosten zorgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')