quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Falstaf stond met carnaval
De hubs dus noe un pekske wie de luij vaan segura?quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:23 schreef Frishe het volgende:
Leef Vasteloavend Vierend Vollek vaan Mestreech.
Gruuts bin iech d'r op, dat iech uuch venoavend (venmurrege) mede kin deile dat iech eindelijk de létste hand höb gelach oan mien Vasteloaveskostuum.
Miljaar wat heet miech dat un werrek gekos. 158 LED-lempkes höb iech oan-ein motte soldere zoedat v'r d'r mét de Vasteloavend oet zien wie noets teveure!
Es geer eine zuut loape wat sjeijnt wie eine vaan de Toppers, daan bin iech ut!
Alaaf!
Wat jammer! Ik heb gisteren even overgeslagen, ga vanavond weer eens kijkenquote:
Ik kon al kiezen vanuit mn werk waar ik wilde gaan, ik kon op t station, bij de bieb, nog ergens in Wyck of op de markt als ik de stad in wilde, en thuis kon ik ook nog tot laat gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Juist, er is altijd wel een stembureau in de buurt... Ik ben heel benieuwd hoe het hertellen zal uitvallen.
Bedoel je CDA 8 PvdA 6 als nieuwe telling?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon al kiezen vanuit mn werk waar ik wilde gaan, ik kon op t station, bij de bieb, nog ergens in Wyck of op de markt als ik de stad in wilde, en thuis kon ik ook nog tot laat gaan![]()
Ik hoop dat t idd verkeerd geteld was, de nieuwe telling is veel gunstiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |