Ik haat voetbal.quote:
Heerenveen was verkocht aan de commerciëlen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Waar was Heerenveen ??
Genoeg doelpunten, toch?
Nee, dat is een waardig alternatief.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bear Grylls, Discovery, NU!!!!!
Voetbal is mijn lust en mijn leven.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat voetbal.
Voetbal is voor paupers.
Maar dan krijg je een pauper film
Hij had de Titanic ramp zeker overleefd, zonder reddingsboot.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bear Grylls, Discovery, NU!!!!!
Sorrie ik haat voetbal.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Voetbal is mijn lust en mijn leven.
Ik kijk idd wekelijks naar Ajaxquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef Lariekoek het volgende:
Ik dacht dat tong wel naar de toppers zou kijken.
Onzinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorrie ik haat voetbal.
Sport voor debielen met te weinig tijd om zich te ontplooiien
Titanic niks voor jou?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat voetbal.
Voetbal is voor paupers.
Maar dan krijg je een pauper film
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Onzin
het is de enigste sport waar het om gaat
Ben beniewd hoe het eindigtquote:
5-0 gewonnen doch uitgeschakeldquote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef Ensaf het volgende:
Oh da's waar ook!
Hoe doet Heerenveen het?
dicteequote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Pim89 het volgende:
Goede klacht!! Eerst het dictee gekeken, omdat een ander persoon in dit huishouden mee wilde doen. (Erg frustrerend trouwens, als je denkt dingen zeker te weten dat die toch fout blijken te zijn. Nu ga ik bij alle woorden die je niet elke dag typt, of meer dan drie lettergrepen hebben twijfelen. lettergrepen wist ik trouwens wel zeker). Na het dictee wilden we voetbal kijken, was er één of andere belachelijke film!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |