Er is al iemand geweest die een groot tosti-ijzer geregeld, waar je dan voor ¤0,15 een zelf meegebrachte tosti kon opwarmen. Nou liet die eigenaar van de kantine hem ¤60 per dag betalen om dat te blijven doen, wegens concurrentiequote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
Boeie neem je het gewoon mee van huis
en je regelt een frituur op school en ga je zelf die shit verkaufen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef stroopdoosch het volgende:
afschieten die gezondheidsmaffia
Dat was het hier 2 jaar geledenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Robert.T het volgende:
HAHAHAHAHA 80 CENT VEUR COLA BIJ MIJ OP SCHOOL IS HET 60 CENTJES!!
Ik sport genoeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel niet dik worden aan de buitenkant maar je adertjes slippen wel dicht met al die vette happen.....merk je nu nog niet maar straks des te meer.
slibbenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel niet dik worden aan de buitenkant maar je adertjes slippen wel dicht met al die vette happen.....merk je nu nog niet maar straks des te meer.
Die ja...noteren...volgende keer "post"nakijkenquote:
Maakt niet uit, ze slibben alsnog dichtquote:
Zie ook mijn topic: Gezond boven Lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Bij ons op school hadden we altijd een ouderwets goede kantine, met broodjes hamburger, pizzabroodjes, broodjes Unox, broodjes kroket/frikandel en ga zo maar door. Alles was ook netjes geprijsd (tussen de ¤0,90 en ¤1,30), dus dat was epische win.
Maar nu! Nou wordt alles vanaf 1 januari ineens gezond
. Al het ongezonde gaat eruit en er komen gezonde dingen voor terug. Nou vind ik het prima, en misschien zelfs beter, als er wat gezonde alternatieven bijkomen, maar ga niet al het ongezonde weghalen! Ik bepaal zelf wel of ik dik word of niet (en dat word ik toch niet). Dat hoeft de school niet voor mij te doen.
Het allerergst is nog wel dat ze in de drankenautomaat de blikjes cola van ¤0,70 naar ¤0,90 hebben verhoogd, en de blikjes cola light van ¤0,70 naar ¤0,80. Hoe dom kan het zijn.
Ik vind het dus helemaal nergens op slaan, straks mis ik mijn dagelijkse broodje kroket!
Haal dan een traytje bij de Makro als je iedere dag een blikje meeneemtquote:
Wat een baas, de Richard Branson voor de toekomstquote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is al iemand geweest die een groot tosti-ijzer geregeld, waar je dan voor ¤0,15 een zelf meegebrachte tosti kon opwarmen. Nou liet die eigenaar van de kantine hem ¤60 per dag betalen om dat te blijven doen, wegens concurrentie! En aangezien hij huur betaald aan de school, moest hij van de school toestemming van de kantine-eigenaar hebben voordat hij dat ding in de aula neer mocht zetten.
Dat zat ik al serieus te overwegenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Haal dan een traytje bij de Makro als je iedere dag een blikje meeneemt
Als mijn school zo'n terras hadquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef tennisracket het volgende:
Halen ze je biertjes ook weg? Of mag je die nog wel kopen op je school?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef tennisracket het volgende:
Dan mocht het wel/niet?
Ik wed dat TS een baantje heeft bij een super markt of iets dergelijks om zijn broodjes kroket, en zijn uitgaansleven te betalen.
De rest betalen zijn ouders
Je tanden kunnen er niet zo goed tegen, maar voor de rest valt het wel mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:18 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is er mis met Cola? Wie heeft verzonnen dat Cola slecht voor de gezondheid zou zijn?
Ja en in een magnum zit net zoveel vet als in een pakje boterquote:Op donderdag 17 december 2009 02:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
De doos suikerklontjes die er in zit zijn ook niet zo fijn.
Ik betaal gewoon m'n eigen kleding, mongolquote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef tennisracket het volgende:
TS Noemt een blikje energie drink en het nieuwste pokémon spel ''eigen dingen'' en vind het normaal om kleding, zorgverzekering enz. te krijgen van zijn ouders
Flikker toch opquote:Fraaie en fris ogende fotomaterialen met de boodschap: gezond eten is cool; gezond eten is lekker; gezond eten is sportief en als je gezond eet, zie je er goed uit!
Wij hebben dit bedrijf al een tijdje, het is best lekker, maar de promotie is echt te triest voor woorden. Ik heb toch af en toe nog behoefte aan een kroket.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:
En het is zover.
Tevens gaan deze mensen de kantine overnemen: http://www.markiescatering.nl/markies/verantwoorde-voeding/
[..]
Flikker toch op!
Hoeveel kost een broodje ongeveer?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef muiterij het volgende:
[..]
Wij hebben dit bedrijf al een tijdje, het is best lekker, maar de promotie is echt te triest voor woorden. Ik heb toch af en toe nog behoefte aan een kroket.
Hier rond de 2 euro maximaal voor zover ik weet, maar dit hangt af wat voor contract je school heeft met de catering. Als je btw niet houdt van sla heb je een groot probleem. (zit bijna overal op.)quote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoeveel kost een broodje ongeveer?
Tevens blief ik geen sla op mijn brood.
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:56 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hier rond de 2 euro maximaal voor zover ik weet, maar dit hangt af wat voor contract je school heeft met de catering. Als je btw niet houdt van sla heb je een groot probleem. (zit bijna overal op.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |