Denk je dat ze een goede moeder is, als je dat niet denkt zou ik me maar helemaal zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef V_D_S124 het volgende:
Ik heb nu de volgende vragen: -Moet ik me zorgen maken dat ze zwanger is?
Waarschijnlijk een maand nadat ze weer onuitstaanbaar is geworden.quote:-Wanneer zou haar menstruatie nu moeten beginnen?
JAMAAR OP INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Vertrouw vooral niet je apotheker.
Sjonge jonge.
Ik dacht dat het niet uitmaakt of ze em 1 dagje te laat inneemt, mijn vriendin vergeet gewoon soms de pil 1/2 dagen in de maand maar is ook nog niet zwanger geweest.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef V_D_S124 het volgende:
Ik had vorige vrijdag (11december) seks gehad met mijn vriendin. Normaal gesproken gebruik ik een condoom, maar we hebben er deze keer van afgezien, aangezien ze toch de pil neemt. Ze was hem deze maand nog niet vergeten en nam hem op dat ogenblik al twee weken. Op de avond zelf heeft ze ook haar pil genomen. Een dag later heeft ze hem 5uur te laat ingenomen. De dag nadien was het wel op tijd.
Omdat ik me dan toch nog zorgen maakte omdat ze hem 1 dag te laat heeft ingenomen zijn we maandag nog achter een morning after pil geweest, die ze dan net binnen de 72 uur genomen heeft.
Ik heb nu de volgende vragen: -Moet ik me zorgen maken dat ze zwanger is?
-Wanneer zou haar menstruatie nu moeten beginnen?
En de apotheker had aangeraden om haar pil pas weer in te nemen op de eerste dag dat ze nu haar menstruatie krijgt, hoewel ik al op verschillende sites heb gelezen dat ze die gewoon mag doornemen... Weet iemand mij hier wat raad bij te geven?
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef zovty het volgende:
[..]
JAMAAR OP INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan is je leven officieel voorbij, klasse jonge!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:29 schreef Vandergeld het volgende:
Je bent gedoemd, nog 9 maanden tot je vaderschap
Zozo. Wat een mod skillz heb jij.quote:
Daar moet ie heen, nou moet iemand het nog doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zozo. Wat een mod skillz heb jij.
Dus je hebt de uitvoerende macht niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar moet ie heen, nou moet iemand het nog doen.
Ik ben niet blauw he.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus je hebt de uitvoerende macht niet?
Echt wel, mijn vriendin was haar pil een keertje kwijt, 1,5 uur later gevonden en ingenomen. Maar rara 9 maanden later was ik wel vader..quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
na 5 uur te laat de pil slikken ben je echt niet gelijk zwanger hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |